Re-Offender Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 What? Det var flere tyske tuningsfirma som bygget halvcab av 3-serie BMW'er på slutten av 70tallet og utover 80-tallet Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 http://veteran.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1511593&SimilarAdItemId=1511593 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 What? Det var flere tyske tuningsfirma som bygget halvcab av 3-serie BMW'er på slutten av 70tallet og utover 80-tallet Vet at schulz bygde stasjonsvogener av e28er, men halvcab har jeg ikke hørt om før Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Griselekker! http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=37519987 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Griselekker! http://www.finn.no/f...nnkode=37519987 "Trolig landets eneste Q7 med denne fargekombinasjonen, " Ja, det tror jeg på. Både brun lakk og hvitt skinn er litt spesielt, ikke førstevalg hvis man vil ha mange bud når den skal selges på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Går en i samme fargekombo i Stavanger her. Audi A5 sportback BS regga. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Griselekker! http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=37519987 Hadde likt og dra den opp av grøfta med hiluxen ntil fadern Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Skal du ha diplom. Skrotnisse. 99% av de som har SUV bruker den til vanlig kjøring. Endret 6. oktober 2012 av Amberlamps 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Suv om du ikke driver aktivt med jakt eller terrengkjøring er /facepalm, punktum. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Med den tankegangen er en Ferrari, eller annen sportsbil for den skas skyld, /facepalm om du ikke driver aktivt med banekjøring? 6 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Griselekker! http://www.finn.no/f...nnkode=37519987 Den fargen. Det interiøret. Pøøøørfect. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Kunne godt tenkt meg SUV selv. Men har kanskje noe som er litt bedre, en E-klasse som er ekstra høy som ekstrautstyr og fornuftige dekk og gummi, da er det bare å dundre på dit jeg skal på de norske veiene samtidig som kjøreturen er komfortabel. Er veldig kjekt med SUV med litt klaring og litt gummi som er med og demper på de norske latterlige veiene - det er kanskje noe man bør ta i betraktning før man ler av de som har SUV og bor i byen. SUV er kjekt og praktisk, du setter deg rett inn i en bil og ikke ned i en bil. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Superbiler er litt /facepalm uansett, lukter jo doooouche fra langveisfra bortimot alle gangene jeg har ssett noen gå ut fra en ferrari. Blir som å kjøpe en 18kg downhillsykkel til 35 000 for å sykle langs motorveien til jobb, latterlig upraktisk og teit. Men i forhold til superbiler som somregel iallefall gjør det er lagd for (gå fort) så har biler som Q7 null funksjon i det heletatt bortsett fra og være ett statussymbol. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Dette er så fantastisk morsomt å lese fra en kar som blant annet har "Volvo 240" i signaturen. ... Jeg har faktisk ikke ord. 6 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Nå går det jo an å eie en bil av lidenskapelige grunner også. Jeg har planer om å kjøpe meg brukt 911, enten 993 eller 997 snart. Det er kanskje flashy å kjøre Porsche, men tro det eller ei, jeg har lidenskap for bil. Den Porsche'en kommer til å bli bil nummer 2 og kommer til å bli årlig kjørt til Nürburgring og generelt på andre roadtrips rundt om i Norge (vi har et veldig fint land som alltid fascinerer meg, og da blir det mange turer mot vestlandet der jeg kan få kjøpt ananas- og pærebrus fra Oscar Sylte). Er det douche? Eller er det bare misunnelse? Alle som blir blown away eller på knærne etter flashy mennesker er i mine øyne like low som de som flasher for å flashe i første omgang, ganske low. Er som jentene på byen som blir imponert over at du kjøper champagne og heller den ut, altså ikke noe å samle på igrunn, hehe, med mindre de er pene da, da duger de iallefall til en ting. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) They haitin' im rollin. Form<function for min del, hadde tatt for eks en turbokonvertert, strippet, breddet nsx med fullbur og funksjonabel aero forran hvordan som helst ferrari/lambo Og hva har 240 vogna mi med saken og gjøre? Trengte bil, fikk den grisebillig og nå kan jeg selge den med profitt? Edit: Brukt 911 kan ikke sammenlignes med nyere ferrari, det er en 0-bullshit bil som gjør det den er lagd for uten for mye mikk-makk så den er godt innenfor. Boxter med 20" kromfelger og chromdekor derimot. Endret 7. oktober 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Du skriver "Form<function" med den avataren? 7 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Suv om du ikke driver aktivt med jakt eller terrengkjøring er /facepalm, punktum. Hvorfor det egentlig? Bare fordi man har bakkeklaring og 4x4 betyr ikke at man MÅ bruke den til jakt eller terrengkjøring. Det finnes dem, deriblant meg, som liker å sitte høyt når man kjører. Når man da kan kombinere det med god plass og bedre fremkommelighet enn den vanlige Passat tdi i gata, så hvorfor ikke? Døde litt -> http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37325021 Endret 7. oktober 2012 av Hotel Papa 3 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det er så latterlig å sette på M-merker på en 520d med 150hk. /facepalm Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Sikkert derfor det står "M5" istedenfor M5. Synes egentlig han kunne skrevet "M5 Styling" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå