Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

http://www.finn.no/f...nnkode=36853052

Svinbillig og bare kosefeil (ift. selger) :dribble:

Nå må faen meg lønning og stipend komme før det klikker for meg.

Ser ut som et lite prosjekt (i beste fall). Reparere karosseriet fra rustskader er ikke noe jeg forbinder med "kosefeil". Når det står "finnes noe rust" i bil-annonsen, vær forberedt på det verste.

Lenke til kommentar

Må jo få han til å ta noen bilder av rammevanger/opphenget bak, er det ikke for ille så går det jo kjapt og pusse, sveise og slenge på litt tectyl.

Ellers så er jo det av rust på utsiden bare chill, skal jo ikke ha strøken bil heller.

Dynamo på reppa, frontrute lekkasje, ha på litt silikon og håpe på det beste (liten meh feil), hendel til sidespeil = meh, slitte sommerdekk = Brukte 16-18 alufelger med greie dekk for 700-1000,- brukt. gir faen i om de er litt oppripet :p

Så er det bare og få eu godkjent, ligge på tverra hele vintern og selge for 14-15k igjen til våren.

Edit:

*mer sikling*

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36373917

Tilsier all fornuft i meg at det mest sansynlig ett dårlig kjøp? Definitivt, men lillehodet roper "kjøpkjøpkjøp"

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Tja, hver sin smak. Personlig er ikke pussing, lakking, sveising og tectylering noe jeg forbinder med ordet "kosete" :p

Men jeg liker optimismen din, hadde mye av det selv i mine yngre dager når jeg kjøpte tilsvarende biler det var litt "småfeil" på :)

Lenke til kommentar

Gjelder og ha riktig attitude når man starter,

"Fuck ka fadern si det hær ska bættere bi rektige saker da ventle."

For så å bare bruke tiden det tar uten og ta noen shortcuts, får man et problem, så skrur man bare seg forbi det, står på som faen og blir ferdig til slutt.

Edit: grei deletilgang på 190e og, lett og få tak i deler av dørk/kaross på reppa.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...