Greddi Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Supraer er jo litt overprisa pga fast and furious. Hadde en en silvia dukket opp som en av heltebilene. Så hadde vel også steget opp i pris. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Mens vi snakker om Supraer ... Denne ga jeg bort til lillebroren min nettopp, da han har vært flink og hjulpet meg med oppussing av huset. (Han får snart lappen). MKII Supra som er ganske strøken Plassmangel Det var selvsagt mot betingelsen at han ikke solgte den til noen andre og at jeg fikk låne den noen ganger Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Snill bror du er, da! Lenke til kommentar
Timster Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Stilig:) Hakket mer stilig enn en golf som 18 års bil det der. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Supraer er jo litt overprisa pga fast and furious. Hadde en en silvia dukket opp som en av heltebilene. Så hadde vel også steget opp i pris. Finnes jo maaaaaange fler 200sx'er enn supraer, supra var jo dyrere og mer skjelden da den var ny, men delvis enig. (3000gt/nsx/300zx kunne alle vært mer populære om de hadde fått litt mer oppmerksomhet i media.) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Rekkesekseren til Supraen er jo også legendarisk da. 2jz er vel en av tidenes grommeste motorer! Pluss at hele bilen oser av hestekrefter og racing. Men, hadde ikke sagt nei takk til en Silvia/Nsx/300zx heller, drømmebiler alle 3! Endret 17. august 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Ja, er vel egentlig maange ting som har skapt kult-statusen til supra, men lurer litt på hvorfor den er så jævlig mye mer populær i norge enn alle andre land. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Fordi i Norge så har vi så godt som ingen gromme biler etter veiene. Jeg har selv sett 2-3 supraer etter veien med mine egne øyne. Blir litt som en Skyline, de er så godt som umulige å få skilter på her i Norge, så det er en meget sjelden bil å se. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg mener mer på gatebil/acr treff, hvorfor den er så mye mer populær som driftebil her enn i andre land. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Fordi billig å trimme, skuddsikker blokk... Jeg snudde forøvrig når jeg var på vei hjem her en dag for jeg møtte en supra på veien, den måtte jeg se mer av.. Han ble litt sur, trodde nok det var sivilsnut som kom i nye merca Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Mk4 er definitivt en av drømmebilene, men hadde nok heller gått for en 300ZX med moderat trim. (litt mer bang for buck, i og med supraen er så skjelden med skilter.) Det er det sjeldne jeg er ute etter. Tenker ikke bang for buck, jeg tenker want. 300ZX kom vel ikke med autolat heller? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Mk4 er definitivt en av drømmebilene, men hadde nok heller gått for en 300ZX med moderat trim. (litt mer bang for buck, i og med supraen er så skjelden med skilter.) Det er det sjeldne jeg er ute etter. Tenker ikke bang for buck, jeg tenker want. 300ZX kom vel ikke med autolat heller? Jo, firegirs autolat. Forstår godt at du heller vil ha supra, er jo på en måte mye mer bil. Z32 er jo litt treigere, ser litt eldre ut, litt kjedeligere motor, litt mindre trimvennlig, litt kjedeligere interiør, trangere i motorommet osv. (Samtidig som de er veldig like på alle de pungtene.) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Hadde ikke sagt nei til en R34 GT-T automat heller Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Nei nei nei. Sånne biler skal ha manualkasse. Ikke automat!!! 2 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Trist at jeg ikke fysisk kan kjøre manuell da, må nøye meg med det nest beste Endret 18. august 2012 av WheelMan Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Wat. Har du bare en fot? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Er vel heller snakk om ingen funksjon i begge føtter om jeg ikke husker helt feil. Han bruker jo handgass/brems på bmw'en. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Wat. Har du bare en fot? WheelMan -> Hjulmann -> Rullestolmann = Lam i bena = Fysisk umulig å kjøre manuell. 5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Wat. Har du bare en fot? WheelMan -> Hjulmann -> Rullestolmann = Lam i bena = Fysisk umulig å kjøre manuell. F1-gir. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Wat. Har du bare en fot? WheelMan -> Hjulmann -> Rullestolmann = Lam i bena = Fysisk umulig å kjøre manuell. F1-gir. Det går under automat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå