hansjqrg1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jeg gjentar: hvordan kan den ha så høyt reg. nr. da? Har tidligere hatt en 2005 Audi A4 og den hadde BR150** Edit; Takk Fredrik. Det forklarer i så fall en hel del. Var ikke klar over at dette scenarioet kunne oppstå. Endret 6. februar 2009 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg gjentar: hvordan kan den ha så høyt reg. nr. da? Har tidligere hatt en 2005 Audi A4 og den hadde BR150** Om en bil fra 1982 fikk BR150** og så ble den bilen skrotet i 1998, hvorfor skulle din audi da ikke få BR150**? Mekonomen fabrikerer ikke opplysninger for morroskyld. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 tja, de har iallefall funnet opp en ny biltype: sedan med bakluke. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Man gjenbruker vel ikke registreringsnummer såvidt jeg vet...? Det kommer jo nye prefiks når de gamle er brukt opp. Slik som at NF er Grenlandsområdet nå, og tidligere hadde vi ND og NE. Ingen nye biler registreres med disse prefiksene. Endret 6. februar 2009 av fredrik Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) flimsez: Fordi BR-skiltene kom i 04 så vidt jeg vet. Syns faktisk fredrik sin påstand virker langt mer troverdig enn din egen. Endret 6. februar 2009 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link haha den bilen har jeg set i virkeligheten. var i lyngdal tror jeg. morsom bil. den stod parkert da jeg så den. Den står i mandal. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 flimsez: Fordi BR-skiltene kom i 04 så vidt jeg vet.Syns faktisk fredrik sin påstand virker langt mer troverdig enn din egen. Jeg bare nevnte et potensielt scenario. Jeg syns bare det er unødvendig å slenge "bedreviter" påstander om at andre lyver uten å ha noe som helst til å backe det opp med. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg hadde faktisk grunnlag for å si det. Og som det kommer frem av et av mine tidligere innlegg var jeg ikke klar over at stjålede skilter o.l. blir belønnet med nytt nummer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 flimsez: Fordi BR-skiltene kom i 04 så vidt jeg vet.Syns faktisk fredrik sin påstand virker langt mer troverdig enn din egen. Jeg bare nevnte et potensielt scenario. Jeg syns bare det er unødvendig å slenge "bedreviter" påstander om at andre lyver uten å ha noe som helst til å backe det opp med. Så antydet jo også du at hansjqrg1 har "vanskelig for det", når du tegnet opp piler. Jeg får ikke følelsen av at han slenger "bedreviter-påstander" mot deg i hvert fall. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 "Førstegangsregistrert enellerannendato i 2004, importert: n" "Det beviser ingenting" "Piler til første utsagn" Han har ikke slengt det mot meg, han har slengt det mot en tilfeldig person på finn.no. Lenke til kommentar
joka Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 feil hos mekonomen?? understellnr viser 0 som 10. siffer... 0 brukes ikke som 10. siffer i understellnr. http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_identification_number Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 "Det beviser ingenting" endret jeg et nanosekund senere, da jeg tok en ny titt på linken og la merke til det du siktet til. Det kan du selv se av tidligere innlegg. Jeg innser at det faktisk er en betraktelig sannsynlighet for at bilen ikke er importert, og dette har jeg også nevnt tidligere. Det er derfor ingen grunn til å ha en slik aggresiv tone. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) feil hos mekonomen?? understellnr viser 0 som 10. siffer... 0 brukes ikke som 10. siffer i understellnr. http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_identification_number http://www.realoem.com./bmw/select.do?vin=...nd=P&arch=0 Ser ut til at siste del stemmer, så mulig at noen har registrert inn feil, men etter hva jeg kan se på eksempelnummer her: http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi Så ser det ut til at bmw har brukt 0 flere ganger (kan selvfølgelig være tilfeldig) Beklager den krasse tonen, jeg er egentlig litt syk og dårlig Så heller ikke at du endret innlegget. EDIT: Hvorfor skulle noen ha lyst til å lyve om dette til å begynne med? Endret 6. februar 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det var det eksakte utgangspunktet jeg hadde for mitt originale innlegg. Men vi vil sannsynligvis ikke finne en løsning på dette før vi eventuelt kontakter bilens eier, så jeg foreslår at vi legger diskusjonen på hyllen. Ha en fin kveld videre. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er dere snart ferdige med OT? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det var det eksakte utgangspunktet jeg hadde for mitt originale innlegg.Men vi vil sannsynligvis ikke finne en løsning på dette før vi eventuelt kontakter bilens eier, så jeg foreslår at vi legger diskusjonen på hyllen. Ha en fin kveld videre. Jepp, takk det samme http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Kreativ utfylling av telt-info Hvor mange telt har du som går på diesel og har automat-gir for eksempel Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 jeg lurte litt på hva folket syns om denne måten å style en 5-serie? for meg er det som å putte sokker i underbuksa for å skryte på seg ytelser. hadde jeg møtt denne på veien, hadde den lurt meg. han har glemt speilene, men kanskje vanskelig å få med seg i forbifarten. og jeg som trodde dette tullet ga seg etter E36 m3.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tøft det, så lenge man ikke putter på M-emblem. M-styling er jo den mest smakfulle stylingen man kan smelle på. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 ja, dæven, ingen emblemer der, nei. da tilgir jeg han litt, faktisk.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Noen burde fortalt ham at han har M6-felger på den komplett ombygde 520-en hans. ... og å montere luftinntaktingen på sidene er overkill. M-styling, greit, men de der blir bare ubrukelig dumme. Bør være forbeholdt M5 synes jeg. Endret 6. februar 2009 av fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå