Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker ikke som om folk ønsker å få solgt bilen sin når de legger ut slike bilder.

Skitten bil i halvferdig tilstand gir ikke meg en supert inntrykk av selger iallefall:/

Og til diskusjonen på forrige side, suberb er ikke i nærheten av like stilig som A6/E-klasse/5-Serie, mener nå jeg;)

Lenke til kommentar

Vel, det er vel ingen hemmelighet at BMW og Mercedes fortsatt er favoritten hos utlendinger.

On-topic:

Lambo-felger på en Audi falt ikke helt i smak. Greit nok at Audi eier Lamborghini, men trenger jo ikke ta helt av.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Vel e36/e46 er hva Beta-Kebabselgeren kjører rundt i, Alfa-kebabselgeren derimot, han eier senket hvit a5/a7 med noen vulgære minimum 19"ere

Hvorfor drømmebilen dems har gått fra sort bmw cab til hvit audi coupe må du ikke spørre meg om, kanskje de har hatt ett hemmelig møte og avgjort at audi matcher bedre med den hvite louiss vuitton poloen og gb skoa.

Edit: jeg har sett alt for mange hvite a5/a7'er parkert dag inn og dag ut på fortauet utenfor kebabsjapper, har faktisk tilogmed snakka med en som akkurat hadde solgt e46'en sin til fordel for en.. (ja nettopp hvit a7)

(Nyrike utlendinger er glad i prangende status-symboler og antar hvit a5 er mest vulgaritet-vs-buck akkurat nå for tiden)

Endret av Mr. Primera
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...