Faller Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Ser ut som at det er avtagabart hengerfeste. Så trenger ikke kjøre med hengerfestet hele tiden heller Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Har i det minste ikke M5 emblemet på.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35691744 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35731760 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Den har vært til salgs på facebook lenge.. Fy faen å støgg vinge... For ikke å snakke om resten av bilen.. Grøss Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Drøyt rå bil! Om man bytter ut alt av den utrolig stygge stylingen + at man lakkerer på nytt i en hel og clean farge Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Bare 150k? Kan man ikke regge den? Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Drøyt rå bil! Om man bytter ut alt av den utrolig stygge stylingen + at man lakkerer på nytt i en hel og clean farge Er enig med stylingen, men lakkeringen er fin, selv om du foretrekker "clean" lakkering. Ivar Aasland har skills Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Bare 150k? Kan man ikke regge den? Den var høyrestyrt. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Bare 150k? Kan man ikke regge den? Den var høyrestyrt. Det har ingenting å se. Finnes maaange høyrestyrte regga biler Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Så faktisk en høyrestyrt bil i dag på norske skilter... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Det er da ikke så spesielt. Men jeg skvetter litt hver gang jeg ser en Morgan og tror dama kjører. 4 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Kjørte forbi en høyrerattet Jeep, ny type, på vei opp mot Trondheim. Blondine som satt på feil side av bilen, ble et lite WHAT?!-moment Også, for Amberlamps: http://www.cardomain.com/ride/2955877/2006-audi-a4 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Bare 150k? Kan man ikke regge den? Den var høyrestyrt. Det har ingenting å se. Finnes maaange høyrestyrte regga biler Det ekke lov på vanlige biler, må være no spess med bilen for å få det godkjent. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 http://www.finn.no/f...nnkode=35731760 Inspirert av denne? 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Bare 150k? Kan man ikke regge den? Den var høyrestyrt. Det har ingenting å se. Finnes maaange høyrestyrte regga biler Det ekke lov på vanlige biler, må være no spess med bilen for å få det godkjent. Er det ikke slik at det må gjøres noe med lyktene? Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Om jeg husker riktig er dt noe med at det kan være en norskreget høyrestyrt bil av hver modell som kommer med dette fra fabrikk. Kan ikke si det sikkert, men det er det jeg mener å ha lest. Hvis ikek så er det jo julig å bygge om fra høyre til venstrestyrt, men det er ganske mye jobb, og derfor vil jeg anta det er ganske dyrt, vil sikkert variere litt fra eller til ettersom hvilken bil det er snakk om. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Kompis av min bror hadde en høyrestyrt Mazda RX7 FC.. Vet ikke hvaslags grunnlag den var på. Men er jo noen høyrestyrte skyliner som er på motorhistorisk grunnlag.. det går visstnok ikke lenger i følge folk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Siste jeg hørte var at de er på vei til, eller har allerede, lagt ned totalforbud mot høyrestyrte biler. Jeg har forhørt meg om å importere en Westfield Megabusa, alle er bygd med RHD omtrent - det er visstnok også umulig. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Teit.... Men så forstår jeg det også litt egentlig Kjipt hvis man er godt vant med venstreratta, også sitter i en høyreratta og legger førersetet der man er vant med å ligge i veien Pang ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Teit.... Men så forstår jeg det også litt egentlig Kjipt hvis man er godt vant med venstreratta, også sitter i en høyreratta og legger førersetet der man er vant med å ligge i veien Pang ^^ Tror nok neppe det er det som er årsaken, er vel for å kunne forby type JDM biler som forurenser en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå