Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ain't

Fikk plutselig en stor trang for å selge bilen min og kjøpe denne:

http://www.finn.no/f...nnkode=35186325

Det slår meg at BMW's design holder utrolig lenge. Hadde jeg sett denne på gata hadde jeg trodd at den var verdt 2-3 ganger mer. Fikk faktisk også kjøpelyst nå :)

3-4 ganger mer? Da jadde det blitt denne på meg: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34196294

Lenke til kommentar

Den har vært til salgs LENGE, og er temmelig høyt priset i forhold til hva den "egentlig" er verdt.. :p Den er jo oppråna til de grader. Har samme type bil selv (samme motor og karosseri, men 2007-mod og original), og prøver å selge min for like under 300k, som jeg anser som billig i forhold til de andre som ligger ut.

Ain't

Fikk plutselig en stor trang for å selge bilen min og kjøpe denne:

http://www.finn.no/f...nnkode=35186325

Det slår meg at BMW's design holder utrolig lenge. Hadde jeg sett denne på gata hadde jeg trodd at den var verdt 2-3 ganger mer. Fikk faktisk også kjøpelyst nå

Skulle tro den kunne gått for iallefall 50 laken mer, såfremt det ikke er noe galt med den da.

Endret av Kongklykken
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Syns også den var prisa rimelig, sitter stadig å fyller med på de nye E46 coupene som blir lagt ut, og den der kunne fort verdt prisa for iallefall 30-40000 mer, så langt alt stemmer med den.

Den hadde til og med vært rimelig som en 318CI .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

xxx Hartge Classic II 21" hjulsett

xxx Hartge senket understell

xxx Hartge firerørs eksosanlegg

Mangler jo bare noen Hartege klister/emblem og karbon speil, så har du en fullverdig F10 "Hartege" på eksteriøret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Forholdsvis lang km. stand til å være en RX-8 HP.

Jeg hadde ikke kjøpt den, selv om den er deilig å kjøre ;-)

Lenke til kommentar

Trenger den virkelig en to tre FIRE eksospotter? Jo færre jo bedre, spør du meg.

Du mener da vitterlig eksosSTUSSER? ;)

Men ja, det er aftermarket-eksos på denne for å få frem gromsnerret fra verdens peneste motor, originalt har denne 2 små søte stusser.

Selvfølgelig trenger den ikke det.. Det er en snorksel.. eh diesel... Hadde det nå vært en skikkelig motor, så hadde den trengt det

Hmm...må si du holder deg oppdatert..diesel ja ;)

Lenke til kommentar

Trenger den virkelig en to tre FIRE eksospotter? Jo færre jo bedre, spør du meg.

Du mener da vitterlig eksosSTUSSER? ;)

Men ja, det er aftermarket-eksos på denne for å få frem gromsnerret fra verdens peneste motor, originalt har denne 2 små søte stusser.

Selvfølgelig trenger den ikke det.. Det er en snorksel.. eh diesel... Hadde det nå vært en skikkelig motor, så hadde den trengt det

Hmm...må si du holder deg oppdatert..diesel ja ;)

Hva er det å holde seg oppdatert på? Det et en 520dA aka diesel automat. Ikke noen M5

Gromsnerr finnes ikke i en 4 sylindret diesel..

Oppdater deg selv lillegutt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det å holde seg oppdatert på? Det et en 520dA aka diesel automat. Ikke noen M5

Haha, tøffing ;) Kanskje greit å si hva slags link du poster til. Både du og Wiciwato skrev et innlegg om 4 eksosrør, rett etter at Erik Blodøks la ut en annen link :)

Lenke til kommentar

Haha, tøffing ;) Kanskje greit å si hva slags link du poster til. Både du og Wiciwato skrev et innlegg om 4 eksosrør, rett etter at Erik Blodøks la ut en annen link :)

Kanskje greit å følge med i tråden ?

Lenke til kommentar

Forholdsvis lang km. stand til å være en RX-8 HP.

Jeg hadde ikke kjøpt den, selv om den er deilig å kjøre ;-)

Hvem vet, kanskje jeg ville gått mer nøye inn på ting om jeg hadde hatt mulighet til å kjøpe ;P men, en RX8 er en bil jeg har lyst på en gang i livet!

Mista lappen? :p

Aldri hatt! :o Har lisens for gokart og bilcross om det hjelper ;P

Har kun fått somlet meg til å prøve å ta teoriprøva en gang, og det var for ikke så lenge siden. Men glemte jo at jeg måtte be om ny vandelsattest først... Så, da ble det stopp :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...