Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så jævlig latterlig, som sånn i denne annonsen, der man ser at det tydlig er brukt tid på å fjerne nummerskiltet i paint, også alikevel står jo nummeret som tekst i annonsen!

En ting er hvorfor folk skal ta bort det jævla nummeret i første omgang, men det blir så jævlig dumt, er folk virkelig så jævlig paranoide og sinnsykt dumme!?

Det er mange som ikke gidder å ta bilder selv (av ymse grunner), og finner en annen annonse eller googler seg frem til en med samme farge og heller fjerner regnr på de bildene.

Endret av Kongklykken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

http://www.finn.no/f...nnkode=33590969

En ting er sikker, jeg hadde aldri åpnet panseret i nærheten av noe som helst form for sivilisasjon.

Drøy bil. Men grusomt motorrom, hvorfor gjør folk slikt med sånne biler?

Det verste er jo at det er en del av luftinntaket(?), så det er ikke bare å bestille et nytt "engine cover", for det har ikke M5 -_-

Lenke til kommentar

Når du ser på adressen til selger, så skjønner du jo at det er selveste Reodor Felgen som må være selger :D Ellers tror jeg man skal ta annonseteksten med en liiiiten klype salt. Alltid troverdig å skrive at hengerfestet aldri har vært i bruk, for så å legge ved bilde av bilen med fullastet henger :)

Endret av learntofly
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...