Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

For den der kommer ikke mange fantasiløse idioter til å kjøpe?

Tipper det blir fort den mest solgte av de mindre sedanene.

Lenke til kommentar

VW og Audi er av en eller annen grunn statusmerker i Norge. Det går så mange av dem som 40 på dusinet.

Det er ikke så rart Audi selger når de er langt mer stilfulle, moderne og langt penere enn de fleste biler. Alikevell er det enhjørninger som mener det er "fantasiløst". Audi A4 er foresten den bilen, etter dine penger måling, den bilen i Norge med minst feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er ikke så rart Audi selger når de er langt mer stilfulle, moderne og langt penere enn de fleste biler. Alikevell er det enhjørninger som mener det er "fantasiløst". Audi A4 er foresten den bilen, etter dine penger måling, den bilen i Norge med minst feil.

I mellomklassen mellom 100k og 150k km ja:

http://www.vg.no/bil...?artid=10076116

(NVM, leste feil)

Dessuten er påstanden din om Audi er langt mer stilfulle, moderne og penere en personlige preferanse.

Jeg syns Audi er overpriset (på alle måter) og kjedelige.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Slutt å troll så jævlig da, flere av dere!

Folk må få mene hva de vil om de forskjellige bilmerkene, men å begynne å diskutere/krangle subjektivitet her blir bare fjollete og da også med påstander som ikke har rot i virkeligheten. Folk er forskjellige, og det er ingen som "tar feil" når det kommer til ens personlige smak. Hva blir det neste? Røde biler er bedre enn de svarte?

Men akkurat denne må jeg kommentere - har faktisk tatt screenshot av denne kommentaren og hengt opp hos Audiavdelingen her til alles fornøyelse:

Det som plager meg med de nyeste audiene er at man omtrent ikke ser forskjell på en A1, A2, A3, A4, A5, A6 og A7 om man ser de forfra/bakfra.

Hva røyker du egentlig? Skal jeg peke på forskjellene for deg?

Skjønner hva du egentlig mener (A4, A6 og A8 + A5 og A7), men nei de er ikke ALLE like ;)

post-116700-0-96433700-1334740565_thumb.jpg

post-116700-0-32739100-1334740578_thumb.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar

I mellomklassen mellom 100k og 150k km ja:

http://www.vg.no/bil...?artid=10076116

(NVM, leste feil)

Dessuten er påstanden din om Audi er langt mer stilfulle, moderne og penere en personlige preferanse.

Jeg syns Audi er overpriset (på alle måter) og kjedelige.

Selvfølgelig er det en personlig preferanse, jeg mener de som synes Audi har stygge biler har elendig smak, uannsett er det liten tvil ihvertfall om at Audi drar svært mye oppmerksomhet på gata, det ikke uten grunn.

Lenke til kommentar

Det er noe du tror. "Oi se der er jo akkurat samme bil som naboen, fetter, kusine, onkel og tante etc etc har jo.

Det er vel ingen som har påstått at Audi er stygge, de blir kjedelige fordi du ser de absolutt overalt.

lol nei, ser det for meg:

Red-ABT-Audi-A5-1.jpg

"Æsj, den bilen ser jeg overalt". Lol, nei det er nok ikke derfor den trekker blikk!

Men grunnlaget for hvorfor DU ser på den kan være nettopp det.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Det er ikke bare meg. Jeg diskuterer ganske mye bil og stort sett så er de fleste enige i at Audi og VW er på en måte oppbrukt og utslitt. Folk snur seg ikke etter en bil som er helt lik bilene som kommer bak så langt øyet kan se.

At du synes du har en fin bil er flott det men det er ikke dermed sagt at alle andre synes dette er toppen av lykke. Personlig ville jeg ikke hatt en Audi om jeg hadde fått den.

Lenke til kommentar

Hva jeg ønsker har ikke så mye å si. Det jeg sier er at jeg blir drittlei av å se samme tingen eller bilen om du vil på alle kanter samme hvor du snur deg.

:dremel:

Edit: Altså, heller Audi enn Skoda (no offence bjellesau) og diverse franske biler.

Edit2: Og amerikanske for den saks skyld.

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...