Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Interessant. Er det av avgiftsmessige eller tekniske grunner den ikke er godkjent?

Kræsjer man med denne uten å ha informert forsikringsselskapet om trimminga, får man vel et heftig regresskrav, vil jeg tro. Og ved første EU-kontroll ryker skiltene. Plus at man får krav om mange ganger bilens verdi i HK-avgift, og masse annet trøbbel? Hvordan tør et bilfirma selge denne med skiltene på?

 

man får ikke noe HK krav på en 85mod! hk avgift gjelder biler nyere enn 10år. på en eu kontroll så er det fare for att den ikke går gjennom ja, da er det fint man eu godkjenner selv :)

 

vet ikke hva som skjer ved en evt kollisjon, men tror ikke man får noe heftig krav tredd nedover øra med mindre det kan bevises att trimminga er en direkte årsak til en evt ulykke

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Interessant. Er det av avgiftsmessige eller tekniske grunner den ikke er godkjent?

Kræsjer man med denne uten å ha informert forsikringsselskapet om trimminga, får man vel et heftig regresskrav, vil jeg tro. Og ved første EU-kontroll ryker skiltene. Plus at man får krav om mange ganger bilens verdi i HK-avgift, og masse annet trøbbel? Hvordan tør et bilfirma selge denne med skiltene på?

 

man får ikke noe HK krav på en 85mod! hk avgift gjelder biler nyere enn 10år. på en eu kontroll så er det fare for att den ikke går gjennom ja, da er det fint man eu godkjenner selv :)

 

vet ikke hva som skjer ved en evt kollisjon, men tror ikke man får noe heftig krav tredd nedover øra med mindre det kan bevises att trimminga er en direkte årsak til en evt ulykke

Så lenge bilen ikke er godkjent med trimminga så kan det vel hende det kommer noe krav eller lignende. :hmm:

Lenke til kommentar

 

Hvor kan man kjøre med sånne felger? Meningsløst.

 

Skjønner ikke helt hva du mener? Du kan da fint bruke bilen slik den er ment at den skal brukes selv om du har de felgene på?

Du vet vel sikkert hva du uttaler deg om, men hvor mange vanlige(ikke SUV/høye biler) har du kjørt med felger på 20" +?? Hvis du har det, vet du vel sikkert at det ikke er spesielt behaglig å kjøre med, støyer og sporer mye også. Forsiktig med fortauskanter når du kjører den bilen.

Lenke til kommentar
Du vet vel sikkert hva du uttaler deg om, men hvor mange vanlige(ikke SUV/høye biler) har du kjørt med felger på 20" +?? Hvis du har det, vet du vel sikkert at det ikke er spesielt behaglig å kjøre med, støyer og sporer mye også. Forsiktig med fortauskanter når du kjører den bilen.

 

Du må være forsiktig med fortauskanter så lenge du ikke har 14" med 65-profil, så jeg ser egentlig ikke helt problemet. Lavprofil er mer ukomfortabelt enn ballongdekk, ja vel, men det begrenser ikke bruksområdet til en S-klasse noe føler jeg. En S-klasse med 20" støyer garantert mindre enn en Hyundai med 17" uansett.

Lenke til kommentar
Ikke noen felger jeg ville valgt selv (litt for SUV-ish), Men sjekk de hjulbuene da, hvordan felgene går kant-kant, ren porno. Hadde den vært litt lavere så hadde det blitt full pott.

Jeg synes det er total turn-off når en bil er senka så mye at det ser ut som om alle fjærene er knekt. Men hva jeg nmener interesserer neppe de som gjør sånt mot bilene sine. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...