Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den Skoda-annonsen var kjempefin. Fantastiske bilder og informativ tekst. Men jeg lurer nå på; hvem er det som ved sine fulle fem betaler 900.000 for en Skoda ..?

 

Sammenlignet med en BMW 5-serie eller MB E-klasse med samme motor, 4wd og utstyr er det mye billigere. Itilleg skiller man jo seg ut, langt færre SuperB på veien og de fleste tenker neppe at du har en bil til 900.000. Men uansett, 900.000 er drøyt for en Skoda, hadde vurdert mye annet før jeg hadde landet på det.

Lenke til kommentar

Kremt. Skoda og Vag (som "dere" gjerne betaler 2-3 ganger mer for) er AKKURAT de samme bilene. Så en Skoda for en hvis sum er mye mer bil enn en Vag for samme summen.

Man betaler for merket! :)

 

Tja, Skoda velger endel enklere og billigere løsninger på noe, spesielt lydisolering har jeg inntrykk av er dårligere uten at jeg har testet veldig mange forskjellige modeller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kremt. Skoda og Vag (som "dere" gjerne betaler 2-3 ganger mer for) er AKKURAT de samme bilene. Så en Skoda for en hvis sum er mye mer bil enn en Vag for samme summen.

Man betaler for merket! :)

Skoda er også VAG *pirke pirke* .

Men forstod hva du mente, and agrees :-)

Lenke til kommentar

I object!!

Å kalle dem AKKURAT de samme bilene blir som å si at Peugot og Citroen er helt like og at Porsche Cayenne er en Touareg. Å bygge en bil på samme plattform, ja, men når drivverk og motor er de eneste felle komponentene så går man litt for langt i å kalle dem identiske. Skoda utviklet egne deler, elektriske løsninger, ekstrautstyr og interiør for å nevne noe etter 2004 (før det plukka de deler fra reservelageret til VW/Audi og bygde en bil med det de hadde tilgjengelig - derfor luftedyser fra Audi og brytere fra Golf MKIV/Seat Leon i mk 1 Octavia for å nevne noe)..

Men forstår hva du mener... :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, jeg er glad i damer. Men jeg gir faen i damer når jeg ser etter bil!

Det at "sexy babes" er en del av "bilmiljøet" skjønner jeg heller ikke, da de ikke har en dritt der å gjøre! :)

 

Er det bare jeg som ikke er helt med på sammenhengen mellom damer og biler? :tease:

Jeg er ikke helt med på hva du klager på når ei heit dame posere i en bilannonse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...