Auto Asmodeus Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 I Norge er det bare en importert via Harald A Møller så vidt jeg husker - den i Finn-annonsen er bruktimport.. Lenke til kommentar
trra Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Den Skoda-annonsen var kjempefin. Fantastiske bilder og informativ tekst. Men jeg lurer nå på; hvem er det som ved sine fulle fem betaler 900.000 for en Skoda ..? Sammenlignet med en BMW 5-serie eller MB E-klasse med samme motor, 4wd og utstyr er det mye billigere. Itilleg skiller man jo seg ut, langt færre SuperB på veien og de fleste tenker neppe at du har en bil til 900.000. Men uansett, 900.000 er drøyt for en Skoda, hadde vurdert mye annet før jeg hadde landet på det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Og til en pris på 900 000 ville jeg også forventet et tøft utseende, noe den Skodaen i hvert fall IKKE har. Det eneste tøffe er vel de fire enderørene og V6 emblemet. Endret 11. april 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg mener at hvis man kjøper en så dyr bil bør man kunne se at man har penger. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Kremt. Skoda og Vag (som "dere" gjerne betaler 2-3 ganger mer for) er AKKURAT de samme bilene. Så en Skoda for en hvis sum er mye mer bil enn en Vag for samme summen. Man betaler for merket! Endret 11. april 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
trra Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kremt. Skoda og Vag (som "dere" gjerne betaler 2-3 ganger mer for) er AKKURAT de samme bilene. Så en Skoda for en hvis sum er mye mer bil enn en Vag for samme summen. Man betaler for merket! Tja, Skoda velger endel enklere og billigere løsninger på noe, spesielt lydisolering har jeg inntrykk av er dårligere uten at jeg har testet veldig mange forskjellige modeller. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Skoda Superb (sedan) er en av de få virkelig flotte bilene på markedet i dag. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kremt. Skoda og Vag (som "dere" gjerne betaler 2-3 ganger mer for) er AKKURAT de samme bilene. Så en Skoda for en hvis sum er mye mer bil enn en Vag for samme summen. Man betaler for merket! Skoda er også VAG *pirke pirke* . Men forstod hva du mente, and agrees :-) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 I object!! Å kalle dem AKKURAT de samme bilene blir som å si at Peugot og Citroen er helt like og at Porsche Cayenne er en Touareg. Å bygge en bil på samme plattform, ja, men når drivverk og motor er de eneste felle komponentene så går man litt for langt i å kalle dem identiske. Skoda utviklet egne deler, elektriske løsninger, ekstrautstyr og interiør for å nevne noe etter 2004 (før det plukka de deler fra reservelageret til VW/Audi og bygde en bil med det de hadde tilgjengelig - derfor luftedyser fra Audi og brytere fra Golf MKIV/Seat Leon i mk 1 Octavia for å nevne noe).. Men forstår hva du mener... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Produksjon er jo en ting, men Skoda eies av VAG (det jeg mente og det du helt sikkert forstod). Men ja, "ekte" VAG er VW og Audi Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Vag som jeg kjenner det er VW og Audi som de fleste andre her, men jeg ser forskjell på en Skoda og en Seat, R8 og en Gallardo etc.. PS. Volkswagen AG har eierinteresser i rundt 20 merker alt i alt Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33975130 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Altså, jeg er glad i damer. Men jeg gir faen i damer når jeg ser etter bil! Det at "sexy babes" er en del av "bilmiljøet" skjønner jeg heller ikke, da de ikke har en dritt der å gjøre! Er det bare jeg som ikke er helt med på sammenhengen mellom damer og biler? 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Altså, jeg er glad i damer. Men jeg gir faen i damer når jeg ser etter bil! Det at "sexy babes" er en del av "bilmiljøet" skjønner jeg heller ikke, da de ikke har en dritt der å gjøre! Er det bare jeg som ikke er helt med på sammenhengen mellom damer og biler? Jeg er ikke helt med på hva du klager på når ei heit dame posere i en bilannonse? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Lekkert! Dama, ikke bil (null) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Klager ikke, men ser ikke vitsen. Jeg får ikke mer lyst på den bilen på grunn av ei dame Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Skoda Superb (sedan) er en av de få virkelig flotte bilene på markedet i dag. Jeg vil aldri forstå hvorfor de putter RS-merker på alt mulig. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 http://www.finn.no/f...nnkode=33975130 Hmm.. En E93 3 serie, også er illustrasjonsbildet av en E30 ? Makes sense where ? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Det er vel for å lokke tittere. Ikke det at det hjelper på beslutningsviljen så han får solgt lettere, men han får nok flere klikk enn en gjennomsnittlig frisørbil på Finn.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Men han kunne iallefall funnet en tilsvarende modell 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå