Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digg bil, men jeg reagerer faktisk på at interiøret ser ut som om det er 5-6 år gammelt og en klasse ned enn bilen det er i..

For all del interøret holder høy kvalitet med masse skinn og tømmer, men det er liksom ikke noe schwung og design over det. Og hva hjelper det med 388hk når du sklir sidelengs ut av setene ved aktiv kjøring?

Rart at Mercedes fortsatt skal være så..hva er ordet? Gubbete? Antikt? Old-school?

Men bilen må være en fryd ved landeveiskjøring og cruising..

Endret av Bjellesau Mr Gnu
Lenke til kommentar

Digg bil, men jeg reagerer faktisk på at interiøret ser ut som om det er 5-6 år gammelt og en klasse ned enn bilen det er i..

For all del interøret holder høy kvalitet med masse skinn og tømmer, men det er liksom ikke noe schwung og design over det. Og hva hjelper det med 388hk når du sklir sidelengs ut av setene ved aktiv kjøring?

Rart at Mercedes fortsatt skal være så..hva er ordet? Gubbete? Antikt? Old-school?

Men bilen må være en fryd ved landeveiskjøring og cruising..

Jeg kjører w212 som drosje, og jeg kan ikke forstå meg på setene i den E500en. Jeg har "multi-seter" som kan justeres i sidestøtte, korsrygg, lårstøtte osv. Mener drosjeeier sa at dette kostet 5-6.000 for begge forsetene.

Hvem kjøper en E500 uten dette? :nei:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...