Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tør jeg spørre hva du kjører, MrLG?

Hehe, ikke misforstå, det er selvfølgelig "credz" å ha en slik bil, men utseendemessig er den i mine øyne for kjedelig, og "konebil" skiltet lyser opp hos meg, har noe med formen på bilen å gjøre.

Det er dog mange morsomme hester i den, men alt i alt ville jeg valgt en annen bil enn noe så kjedelig. Det er dog min mening bare :)

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, noen sier konebil, og det er forsåvidt greit. Jeg har sett på 1-serie, Mx-5, Z4, SLK og Volvo C30 som nestebil, og de er vel i noens øyne konebiler alle sammen. Det bryr meg ikke så mye, og den AMGen har en så sinnsvak lyd at bilen kunne vært rosa med grønne striper på, og jeg hadde fortsatt kjørt rundt i den :D

Veldig lett å "slenge dritt" om andre biler man ikke har prøvd. Hadde du prøvd en liten kabriolet som Mx-5, Slk og Mx-5 så tror jeg du hadde endret mening ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, noen sier konebil, og det er forsåvidt greit. Jeg har sett på 1-serie, Mx-5, Z4, SLK og Volvo C30 som nestebil, og de er vel i noens øyne konebiler alle sammen. Det bryr meg ikke så mye, og den AMGen har en så sinnsvak lyd at bilen kunne vært rosa med grønne striper på, og jeg hadde fortsatt kjørt rundt i den :D

Veldig lett å "slenge dritt" om andre biler man ikke har prøvd. Hadde du prøvd en liten kabriolet som Mx-5, Slk og Mx-5 så tror jeg du hadde endret mening ;)

Greia var at dette var ikke en kritisering på hvordan bilen er å kjøre, men hvordan den ser ut. Jeg er helt sikker på at det er en morsom bil å kjøre, men utseende er konebilpreget uannsett, så det hadde jeg ikke endret mening uannsett.

Lenke til kommentar

Greia var at dette var ikke en kritisering på hvordan bilen er å kjøre, men hvordan den ser ut. Jeg er helt sikker på at det er en morsom bil å kjøre, men utseende er konebilpreget uannsett, så det hadde jeg ikke endret mening uannsett.

morsomt det utsagnet ditt, som blir etterfulgt av audi a4. hva er vel ikke mer kjedelig enn en vw passat sedan? hhaahaha! dagens gullkorn? :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Til nesten 900 000 ville jeg så absolutt valgt noe annet enn en SLK, men nå er jeg ingen fan av Mercedes heller.

Akkurat den SLK'en ville jeg nok ikke kalt konebil, men SLK'en med 1.8 liters motor f.eks er konebil i mine øyne. Synes utseendet er forferdelig, så ville ikke hatt den uansett lyd eller motor.

Men bil er subjektivt, så vi klarer nok aldri å bli enige :)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

morsomt det utsagnet ditt, som blir etterfulgt av audi a4. hva er vel ikke mer kjedelig enn en vw passat sedan? hhaahaha! dagens gullkorn? :D

Jeg skjønner faktisk virkelig ikke hva du ler av, hvis du synes audi a4 er MER kjedelig enn passat har du enten ræva smak, eller bokstavlig talt blind. Det er uavhengig om det er snakk om 90" talls modell, eller 2012 modell.

Folk spør om jeg kødder når jeg sier hvor mye jeg betalte for bilen min, for de trodde virkelig man ikke kunne få en så pen bil til den prisen.

Nå ser uannsett både en ny passat sedan og audi a4 ganske bra ut, audien har mer friskt design enn de aller fleste biler i tilsvarende prisklasse, og bærer ikke familiebil stemplet slik passaten gjør:

audi-a4-11.jpg

volkswagen-passat-siyah.jpg

SLKen er jo like mye konebil uansett om MrLG kjører A4, eller Ferrari..?

Nettopp

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, smaken er som baken. Hvis man ser på hva konemødre faktisk kjører rundt i så er det nok lite roadstere. Er nok mer stor suv, stasjonsvogn, liten kombi eller mini-bil. Men du må få synes hva du vil :)

TeeZee: Du har jo kjørt en del biler. Lurer på hva du ville anbefalt av roadstere? Tenker nyere bil, så da står det mellom facelift Z4, facelift Mx-5 eller til en viss grad SLK. Noen tanker?

Ellers har jeg sett på 1-serie og C30, men det er jo litt annen type bil igjen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...