Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg hadde kunne svart deg hvorfor vedkommende jeg ikke kjenner eller vet noe om har valgt å ikke ha grillen påmontert heletiden hadde jeg hatt en gave jeg kunne kjent meg rik på :)

Men om en tenker en liten grand logisk så har vel dette sikkert noe med utsenede å gjøre .

 

Synst egentlig flesteparten i denne tråden er veldig overkritiske til det meste som ikke er helt dønn orginalt. Nå er det Stance Scene'en som har tatt over enten dere liker det eller ikke , biler skal være lave og gjerne ha felger som koster hallparten av hva bilen kostet og generelt være bygget rundt at bilen skal være OEM+ (senk , felg og ellers bruk av orginale deler ). Si hva en vil om dette , men er vertfall mye gladere i denne scene'en en jeg var i Fast&Furious plastikken som var for noen år siden ;)

Lenke til kommentar

Kjærringer.. Fins forsåvidt menn som ikke tenker så langt når det kommer til vedlikehold også. Men, å kjøre rundt med ei rød lampe lysende (særlig olje-lampe) i dashbordet er tilbakestående :)

Du skulle jobbet noen måneder på bilverksted du. Da hadde du nok virkelig forstått hvor mange som er fullstendig inkompetent når det kommer til bil. Kunder som insisterer på at de har rett mens de ikke har den fjerneste anelse om hva de snakker om.

Ikke at man skal forvente at Kari på 48 som jobber i banken skal vite akkurat hvordan understellet på Mercedesen sin virker, men om man skal kverulere på hva som er riktig så bør man vite hva man snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...