Vertical^ Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Haha, så konge! :!: "Ekstratilbudet ved dette bilkjøpet består i en date sammen med en en sporty 86-modell med et usedvanlig pent karosseri. Daten har en lav kilometerstand, ingen riper i lakken og fremstår som ny." Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 DEN bilen så fin ut, den vil jeg ha. tatt med kalkulatoren eller? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Polo selges med "date" Er hun kjent eller noe slikt noe? Det siste bildet ser ut som noe som kunne blitt vist på TV. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Hun var jo riktig snasen. Lurer på hvor gjennomtenkt denne frivillige innsatsen egentlig er; vil en dame som henne virkelig sikte seg inn på Polo-kjøpere? Endret 5. mars 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Er alltids en vis fare for at et bilde av en dame på nettet ikke helt stemmer med virkeligheten Endret 5. mars 2012 av trra Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Oftest har ikke en manns svigersøster samme etternavn som mannen det er snakk om. Dette kan jo derimot skje om han tar konas etternavn v/ekteskapsinngåelsen. Har vært i Norge siden den var ny, men står på amerikanske skilter. Akkurat... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33435706 ALLE PAPIRER FORLIGGER FOR REGISTRERING I NORGE ELLER VENTE TIL 2014 DA BILEN ER VETERAN. BILEN HAR VÆRT BRUKT LOVLIG I NORGE MED AMERIKANSKE SKILTER. Endret 5. mars 2012 av toth Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvorfor ble den registrert i USA i første omgang hvis den var ny her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Hvorfor ble den registrert i USA i første omgang hvis den var ny her? Var jo ikke det som stod: VÆRT I NORGE SIDEN NY. Mao. så er den nok kjøpt ny fra forhandler der borte med skilter, og så flyttet hit (vil jeg tro). Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2012 Felgene http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=33488538 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Likte de ikke.. Skjønner heller ikke hvorfor folk tar bilde av bilen sin på samme plassen som de NETTOPP har vasket den. Masse "vaskerot", i tillegg til at det sier til meg at bilen ikke er jevnlig vedlikeholdt. 1 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 (endret) Enig i det vbjornevik sier. Denne bilen gir et inntrykk av å være langt fra godt vedlikeholdt. I tillegg er det mest sannsynlig en i ung alder som er eier, med dertil harryoppgraderinger som "konkurransesubwoofer i bagasjerommet". Endret 6. mars 2012 av Kongklykken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Enig i det vbjornevik sier. Denne bilen gir et inntrykk av å være langt fra godt vedlikeholdt. I tillegg er det mest sannsynlig en i ung alder som er eier, med dertil harryoppgraderinger som "konkurransesubwoofer i bagasjerommet". Haha! Om jeg går rundt fotballsokker på jobb, betyr nødvendigvis ikke det at jeg er bedre eller mer fancy Lenke til kommentar
riroil Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Polo selges med "date" Er hun kjent eller noe slikt noe? Det siste bildet ser ut som noe som kunne blitt vist på TV. http://tb.no/nyheter/kjoper-du-denne-bilen-far-du-suzanne-med-pa-kjopet-1.7072396 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) I tillegg er det mest sannsynlig en i ung alder som er eier Ken Are Berntsen Født: 1985 Skattefylke: Nord-Trøndelag Skattekommune: Verdal Edit: "Disse to hjulsettene har en veiledende pris på ca 200.000kr - det fortjener et slikt smykke av en bil." Endret 7. mars 2012 av toth Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Litt ung iallefall. Uansett, inntrykket jeg fikk av den bilen var at eieren var en råner. Hvorfor i alle dager skal man stappe bagasjen full av stereoanlegg i en SLIK BIL?? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Lotto-millionær, definitivt! Lenke til kommentar
SM# Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32817893 "Får i ulveklær" Det uttrykket gav meg motsatt effekt av hva jeg ellers tenker om akkurat det. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 "Får i ulveklær" = RICE for meg Lenke til kommentar
Occi Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Utrolig fin modell det der, men felgene er litt hipp som happ. Forøvrig er da ikke 1.8L 210hk så veldig "får" spør du meg menmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå