Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Personlig likte jeg egentlig Sk!ppy sin idé. Bildene er faktisk stjelt, og siden Amberlambs har alle rettighetene til bildene kan han vel kreve hva enn han måtte føle for?

Stjålet

Og ja, det var min tanke også, piratkopiering har tross alt vist seg å være straffbart selv til personlig bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig likte jeg egentlig Sk!ppy sin idé. Bildene er faktisk stjelt, og siden Amberlambs har alle rettighetene til bildene kan han vel kreve hva enn han måtte føle for?

Stjålet

Og ja, det var min tanke også, piratkopiering har tross alt vist seg å være straffbart selv til personlig bruk.

Stjælt

Og jeg hadde gått rett på advokat og opphavsrett for litt easy cash.

Kom igjen Amber: gjør det, gjør det, gjennomfør det :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Minner om når en kollega kjøpte seg en W211 for 2 år siden, 2003 modell og 200 000km på telleren og eieren hadde ikke tatt av plasten i baksetet!

Lenke til kommentar

Den X6'en ble for mye av det gode, i tillegg til at det er en utrolig spesiell (rar/stygg) bil. (Etter min mening). Svarte felger gjør det heller ikke noe bedre.

Noen som har sittet i en X6 eller prøvd en? Ser utrolig trangt ut til å være en såpass stor bil.

Morsom den Poloen over her da :p

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Den X6'en ble for mye av det gode, i tillegg til at det er en utrolig spesiell (rar/stygg) bil. (Etter min mening). Svarte felger gjør det heller ikke noe bedre.

Noen som har sittet i en X6 eller prøvd en? Ser utrolig trangt ut til å være en såpass stor bil.

Morsom den Poloen over her da :p

Jeg satt i en X6 i münchen, før den i det heletatt kom til norge..

Masser av plass til en på 180 iallefall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...