Takkformeg Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Gleden med clutche ut i andre gir for så å legge bilen ut i sladd kommer aldri til å bli overgått av noe så kleint som en automatkasse nei! Du fortjente en pluss for den 1 Lenke til kommentar
Kristoffer__1 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hele poenget med Manuell er følelsen av kontroll og det å være en viktig del av bilens funskjon, og det at i en manuell girer du når DU vil, ikke når autolaten mener at det er riktig. 6 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Har de clutch/eller muligheten til å rusebilen før man setter den i gir på annen måte? Om ikke så står jeg på mitt. Om bilen ikke er veldig sprek så kan man ha det lite morro uten clutch Hvertfall om man skal slite dekk på sommeren. Trenger ikke mer enn 150hk for å svi gummi på en forhjulstrekker uten clutch i hvert fall. EDIT: Ikke at en forhjulstrekker er så morsom til denne typen bruk uansett, menmen. Nei, du sa det vel selv. Fwd skal jeg aldri ha uansett, snakker om bakhjulstrekk så klart Edit: Takk TMK9C, du fikk en pluss tilbake! Endret 4. desember 2011 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28737799 hehe, dere liker? 1 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28737799 hehe, dere liker? Jeg har så lyst til å si noe, men jeg er redd det blir sensurert Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31768526 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 "Normal pris tilsvarende bil 1.600.000 til 2.500.000,-. Ny pris kalkulert av fabrikken ca 25.000.000,-" Hvor mye koster den egentlig? Skjønner ikke helt setninga der...lol Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Han mener vel at andre brukte formel 1-biler pleier å gå for de første prisene, og at teamet sier det koster dem omtrent 25 mill å lage en ny. Skjønner ikke at noe sånt får ligge ute i mer enn noen timer. Hvis jeg hadde vært så rik som jeg vet det er nok av folk her i landet som er, vet jeg hva jeg hadde gjort. Nå venter vi vel bare på at Tommy Sharif eller Idar Vollvik kommer blafrende med seddelbunkene. Endret 5. desember 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Og hva skulle du gjort med den? Er jo ikke bare å rase rett ut på Rudskogen med en F1-bil... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg skulle tatt meg en tur i Bergen sentrum. Hadde nok blitt taua i både bokstavelig og overført betydning, men det hadde vært verdt det. Så skulle jeg testet om en F1-bil faktisk hadde klart å matche den rapporterte ytelsen til Granada-en til storebroren til en barndomskompis av meg. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Så du skulle kjøpt en F1-bil for 1,3 millioner for å ødelegge den (og sannsynligvis ta livet av deg selv), altså? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Tåler den Monaco, tåler den Bergen. 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Og hva skulle du gjort med den? Er jo ikke bare å rase rett ut på Rudskogen med en F1-bil... Uhm, er ikke nye rudskogen bygd etter reglementet som skal kunne gi den banegodkjenning 1T. Dermed lov å teste F1-biler(men ikke kjøre F1 løp). Dessuten, utenfor løp og test, og bare showkjøring så trenger man kun disp. Så du skulle kjøpt en F1-bil for 1,3 millioner for å ødelegge den (og sannsynligvis ta livet av deg selv), altså? Host. Endret 5. desember 2011 av Stoddart Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Dere kan ta det helt med ro, jeg er nok for feit til å komme nedi uansett. 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Dere kan ta det helt med ro, jeg er nok for feit til å komme nedi uansett. Neida - du får bare gjøre som McLaren gjorde for Nigel Mansell, eller Haas (Haas Lola) gjorde for Alan Jones ;P Skjære plass ;P Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Og tilhengerfeste! Edit: Følger det ikke med vinterdekk engang? :o Endret 6. desember 2011 av Pluggen Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Uhm, er ikke nye rudskogen bygd etter reglementet som skal kunne gi den banegodkjenning 1T. Dermed lov å teste F1-biler(men ikke kjøre F1 løp). Dessuten, utenfor løp og test, og bare showkjøring så trenger man kun disp. Joda. Banen takler det, men du trenger tross alt litt utstyr (som det ikke virker som følger med). Dessuten må du jo også være en jævel til å kjøre bil. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Så er det egentlig ikke lov til å kjøre F1 biler rundt omkring i norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå