Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 En ting er at han priser bilen etter hva han har bukt penger på den, noen andre ting er at bilen er så personlig modifisert, at folk flest ikke har noe sans for det. I tillegg sier stylingen en hel del om kjøringen til eieren, og sjansen for at den er rævkjørt og ikke bilen hos Øya med kun 1 eier ikke er det er høy. Synes det er fasinerende at du føler at din mening er et fasitsvar. Ja, prisen var i grunn uforsvarlig høy sammenlignet med den andre du linket til. Men bilen var i min mening veldig stilren og diskrè stylet. I hvilken måte var bilen veldig personlig modifisert egentlig? Stylinga sier absolutt ingenting om kjøringa til eieren, det er varierende som alt annet. Ofte så er det slik at har man coilovers og styling så tar man det rolig og passer seg for alle hull i veien. Kanskje ta det litt roligere fremover med fordommer og bedømme folk? At jeg sier sjansen er større er ikke å påstå noe fasitsvar. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg deler samme oppfatning som IT-Henrik. Av erfaring her i gården da, om det betyr noe. Men unntak finnes jo alltid så det er ikke noe å brette opp ermene for, akkurat... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29649228 haha, æsj! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29649228 haha, æsj! Ja her ser ut som forrige eier slet med en lei diagnose vi kaller på godt trøndersk, råtti røv 3 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Porsche 928 Artz Utrolig nok likte jeg den bilen. En av de kuleste stasjonsvognene jeg har sett.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29649228 haha, æsj! Til eierens forsvar kan jeg si at disse setene skjolder lett, av en eller annen merkelig grunn. Har samme seter i min egen bil, og jeg sølte litt vann i setet, og det ble skjolder med en gang. Måtte rense setet to ganger for å få det bort pluss gjentatte påføringer med CG Green Clean og vann + skrubbing. (Det var bare vann jeg sølte, jeg lover!) Endret 19. august 2011 av ChristR Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Porsche 928 Artz Utrolig nok likte jeg den bilen. En av de kuleste stasjonsvognene jeg har sett.. Nå heter den typen karosseri faktisk shooting brake og ikke stasjonsvogn:P 1 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Porsche 928 Artz Utrolig nok likte jeg den bilen. En av de kuleste stasjonsvognene jeg har sett.. Nå heter den typen karosseri faktisk shooting brake og ikke stasjonsvogn:P Norsk takk! Trur ikke det finnes noe annet enn stasjonsvogn på norsk.. Broom intervjuet eieren.. Porsche 944 stasjonsvogn Endret 19. august 2011 av Battone Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Skytende bremse? 1 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Skytende bremse? Er jo blitt en veldig sjelden karosserivariant å se etterhvert, korrekt oversettelse blir vel "skytepause" tror jeg:P Perfekt bil på jakt med andre ord! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Nei, fordi det er ikke break, men brake. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 E50 AMG. Han har gjort sånn, ja.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Den har vært oppe tidligere, men fortsatt lolomgwtf!! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 E50 AMG. Han har gjort sånn, ja.. Folk som ikke er bil- og motorinteresserte vil vel mest lure på hvorfor i svarte han har limt fast en fuktsluker til panseret. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hva er det egentlig? Ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det må være noe av det mest idiotiske jeg har sett, noengang :!: Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Er det ikke et luftfilter? Jeg knegger litt fremdeles, det går da ikke an å legge ut sånt for salg?? Tror aldri jeg har sett noe så teit før. lolz Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har sett det så mange ganger før, men er usikker på navn. Pleier vel ofte og sitte oppå toppen av gamle V8'ere. Challenger, Charger, osv. (gjør det ikke?). Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jo, på motorer med gasser. Denne har innsprøyting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå