Gjest Slettet+127836 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 All cops are bastards Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 A.C.A.B er noe de kule Nav gutta klistrer på bilene sine, kun for å virke enda tøffere (mer harry, dummere, stakkarsilge osv..) enn det de er. Også så alle ser for badass de er! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=29336834 Kansje lurt å fjerne a.c.a.b merket før du skal selge bilen? Eieren burde patentere løsningen med ryggekamera. Sleekere løsning har jeg aldri sett! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=29336834 Kansje lurt å fjerne a.c.a.b merket før du skal selge bilen? Hva betyr det egentlig? Står for All Cops Are Bastards, orginalt fra en britisk punk/hardcore låt med samme navn. Er han som selger en Gammel punker? kriminell? synes sånt gir litt feil signaler når man skal selge bil. Edit: så at mange svarte før meg, så på forrige side Endret 1. juli 2011 av Mr. Primera Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Må ikke ta alle over en kam. Jeg kunne godt hatt et sånt merke på bilen og allikevel vært 100% ærlig når du kjøper bil av meg. Men nå er ikke jeg som alle andre heller, da.. Dere er kanskje inne på noe Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Må ikke ta alle over en kam. Jeg kunne godt hatt et sånt merke på bilen og allikevel vært 100% ærlig når du kjøper bil av meg. Men nå er ikke jeg som alle andre heller, da.. Dere er kanskje inne på noe Det er litt av poenget mitt, hvorfor ha sånt på bilen sin når den skal selges når man vet hvordan signaler dette gir en potensiell kjøper, om jeg skulle velge mellom og kjøpe en bil utav to hvorav den ene hadde acab merke bakpå hadde jeg gått for den uten automatisk, uten og tenke meg om, og det tror ikke at jeg er alene om. Edit: i mine øyne blir det noe det samme som og ha ett stort marihuana klistremerke i bakruta. Endret 2. juli 2011 av Mr. Primera Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 UP-magnet kalles det vel. 1 Lenke til kommentar
trra Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hmm når fikk golf 3 oljetank? Se siste setning. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Hmm når fikk golf 3 oljetank? Se siste setning. Endret 6. juli 2011 av Evil-Duck 5 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29497354 Kul bil, men den har stoffseter! Hvem velger stoffseter på en slik bil?! Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Delskinn. Det er MYE bedre enn helskinn med tanke på å bli klam når man skal sitte der over lengre perioder. Synes jeg iallefall. Noe drit om man griser da.. Men så får man jo også ventilasjon i setene nå for tiden, så det har kanskje blitt bedre. 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Nei det er stoff, ser det på detaljebildet av kontakten til sikkerhetsbeltet, samt at det ikke er skinn i dørtrekket. At folk velger stoffseter på en slik bil er meg helt uforståelig. Seteventilasjon er knall! En kamerat har det i S-klassen sin. Endret 8. juli 2011 av CFM Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Enig i at stoffseter ødelegger helhetsintrykket i sånne biler men det var ikke de styggeste stoffsetene heller da. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29497354 Kul bil, men den har stoffseter! Hvem velger stoffseter på en slik bil?! Samme folka som velger diesel og automat på en slik bil. 2 Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Automat er greit nok. Verre med diesel og forhjulsdrift. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Automat er greit nok. Verre med diesel og forhjulsdrift. eni med forhjulsdrift , men 2,7 TDIen er ikke gærn egentli. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Nei, den er fin den - men 3.0-utgaven er enda mer kos, 2.7en blir liksom litt puslete i forhold. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Audi er blitt den nye folkebilen, VWen. Derfor er det stoffseter i den. For å være ærlig: Stoffseter og Quattro over Skinnseter og FWD any day, hvis det var valget mitt. Eller 2.0T og stoff eller 2.0TDI og skinn. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Heller en A4 med utstyr, Quattro og skinn, i stedet for en ribbet A6 (for å ta et eksempel) er min mening. Endret 8. juli 2011 av CFM Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Men så får man jo også ventilasjon i setene nå for tiden, så det har kanskje blitt bedre. Fun fact: På første generasjons Saab 9-5 (etter faceliften i 2002, riktignok) var skinnseter med ventilasjon mulig ekstrautstyr. I andre generasjons 9-5 er det ikke mulig å få dette ... Pussige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå