Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Gny prøver seg igjen. Kanskje vurdere innbytte snart?

Fantastisk hva slags ekstrautstyr du får med på denne. Det beste må være det du ikke får med men som kan bestilles enkelt.

"Stor M POWER Skrift Foran Vindu ( fjernet pga dårlig farger men kan bestilles enkelt)"

Likte også håndbrekket, nydelig match med resten av interiøret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Skulle akkurat til å linke til en overstyla Vectra, men den der tok kaka.

At folk tror de kan få igjen penger ikke bare for alt de har lagt i utstyr, men også i tårer, svette, blod og arbeidstimer.

Jeg mener den bilen ikke er mer verdt enn la oss si max 30-35000.

Edit:

Jeg er ikke avhengig av å selge denne bilen, så bruk hodet.

"Retta rauå så feis."

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Edit: BTW, hvilket verditap, er det rart det blir lenge til jeg kjøper/bestiller helt ny bil?

Ta den setningen med en klype salt.. han refererer til listepris og ingen som kjøper ny bil (med vett i skallen) betaler listepris. Alltid rom for betydelig pruting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Edit: BTW, hvilket verditap, er det rart det blir lenge til jeg kjøper/bestiller helt ny bil?

Ta den setningen med en klype salt.. han refererer til listepris og ingen som kjøper ny bil (med vett i skallen) betaler listepris. Alltid rom for betydelig pruting.

Forsåvidt, la oss si han fikk pruta ned 25 000 noe mer blir fort usannsynlig.

Da har bilen sunket 50 000 i verdi omtrent bare fordi han satt seg inn i bilen hos forhandleren og kjørte hjem.

Lenke til kommentar

Listepris var 436. Hvis han er veldig flink til å prute klarer han kanskje å få den ned til 400 akkurat, og han har da fortsatt tapt 40.000 på bilen. Nei, vent, det er feil -- omregistrering, som ender på cirka 20.000 rundt regnet er inkludert, så han var vel tapt cirka 60.000 på bilen på under ett år. Hvis du legger på bensin og forsikringskostnader ser vi på en pris på 50 kroner per kilometer!

Lenke til kommentar

Listepris var 436. Hvis han er veldig flink til å prute klarer han kanskje å få den ned til 400 akkurat, og han har da fortsatt tapt 40.000 på bilen. Nei, vent, det er feil -- omregistrering, som ender på cirka 20.000 rundt regnet er inkludert, så han var vel tapt cirka 60.000 på bilen på under ett år. Hvis du legger på bensin og forsikringskostnader ser vi på en pris på 50 kroner per kilometer!

"Bilen har vært tjeneste/utstillingsbil på en av Volkswagen fabrikkene i Tyskland"

Tjenestebil i tyskland.. med 130 mil på klokka.. jeg hadde vært litt skeptisk.. det koster ikke fabrikken mye å skru kilometeren tilbake.. og siden den vel ikke har noe service historikk enda er det vel temmelig umulig å oppdage ?

Men dette er bare konspirasjonsteori fra min side :)

Lenke til kommentar

Det er vel få som har mer å tape på å selge råtne bruktbiler enn de som faktisk har laget den.

Vil ikke kalle den råtten selv om kilometeren er skrudd fra la oss si 500 til 130.. man kan jo anta at bilen er laget med såpass kvalitet at den holder betydelig lengre enn det ;)

Men som sagt.. jeg er bare ihuga skeptiker.. spesielt på bilkjøp :p

PS: Dette er en importert bruktbil så det blir litt feil å sammenligne den med norske listepriser.

PPS: Kjøper man ny vw av norsk forhandler (etter 1.1. 2011) får man nå 5års garanti.

Endret av Illus
Lenke til kommentar

"Bilen har vært tjeneste/utstillingsbil på en av Volkswagen fabrikkene i Tyskland"

Ah, leste ikke annonseteksten, så bare på bildene. Bildene var forresten veldig bra, mange som legger ut 100 bilder, men der er 20 av de fra samme vinkel med bittelitt forskjellig zoom, og det er jo bare håpløst.

Uansett, som utstillingsbil stiller det hele seg annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...