Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Hva faen skal selger fram til? Jeg skjønner ikke et kvekk. Bildene og bildeteksten likeså...

En del der ute som ikke har lært seg å bruke kommategn, punktum, og avsnitt (ofte bommer de også på for/får å/og viss/hvis)

Slitsomt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ha <3

Link

Fin bil, så absolutt. Men bare det at den har automat gir meg tårer i øynene.

Ja automat er et lite minus :(

men er jo MUSTANG :love: Kunne ha vært rosa med grønne prikker og jeg hadde kjøpt den glatt ( hvis jeg hadde pengene :( )

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Det der er jo skrekkmodellen med 4.0 V6 også. Grøss og gru.

Ville ikke pirket den med en pinne engang.

EDIT: Hvordan klarer de å dra så lite krefter ut av en så stor motor? Vi har da hatt 2.5liter rekkefemere her i europa med like mye krefter i årevis.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det der er jo skrekkmodellen med 4.0 V6 også. Grøss og gru.

Ville ikke pirket den med en pinne engang.

EDIT: Hvordan klarer de å dra så lite krefter ut av en så stor motor? Vi har da hatt 2.5liter rekkefemere her i europa med like mye krefter i årevis.

Som Jeremy Clarkson så fint sa det: "In Europe, we can get that kind of power from a vacuum cleaner!"

Lenke til kommentar

Amerikanerne har aldri vært flinke med å hente ut mye av gigantiske motorer. Men med bensinpris på 4 kroner NÅ, så var det ikke så ille å kjøre rundt med 5-liters V8er med 170hk den gang heller.

Altså den gang vi hentet 200hk ut av 2.3 liters turbomotorer.

Lenke til kommentar

Den listen kan være mye rart, etter hvem du spør. Noen mener VW Passat er helt forferdelig, mens en Audi A4 eller A6 av samme årsmodell, som er samme bilen så og si, er mye bedre.

Noen sier Volvo, noen sier Mazda.

Man kan ikke stole på det der, for det er alltid noen som har dårligere erfaringer med biler enn andre, som oftest er det de vi kjenner selv som har dårlige erfaringer. Husker en som klaga på clutchen på en bil, forbanna dritbil var det. Det var han som slura så mye at de gikk i ett sett. En gammel Camry var det. Min egen far.

Lenke til kommentar

Nå er det en del forskjeller mellom A4 og passat, da spesielt i forhold til forstillingsproblemer og kvalitet på enkelte interiørdetaljer. Som er de to "store" ankepunktene til passaten.

EDIT: Har til gode å se noen som mener A6 er bedre enn passat, da de deler i prinsippet samtlige feil. Men det finnes jo rare folk.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Passat er bygd på B-plattformen sammen med A4, A6 er på C-plattformen alene.

At de har felles deler på kryss av plattformene er jo klart, men A4 er en liten Passat i forhold til VAG-plattformer.

Dette er til B6, da Passat får tverrstilt motor og A4 fortsetter som før med langstilt motor og fulltime AWD (quattro)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...