Mr.M Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hva faen skal selger fram til? Jeg skjønner ikke et kvekk. Bildene og bildeteksten likeså... En del der ute som ikke har lært seg å bruke kommategn, punktum, og avsnitt (ofte bommer de også på for/får å/og viss/hvis) Slitsomt.. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Vil ha <3 Link Fin bil, så absolutt. Men bare det at den har automat gir meg tårer i øynene. Ja automat er et lite minus men er jo MUSTANG Kunne ha vært rosa med grønne prikker og jeg hadde kjøpt den glatt ( hvis jeg hadde pengene ) Endret 3. juni 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Det der er jo skrekkmodellen med 4.0 V6 også. Grøss og gru. Ville ikke pirket den med en pinne engang. EDIT: Hvordan klarer de å dra så lite krefter ut av en så stor motor? Vi har da hatt 2.5liter rekkefemere her i europa med like mye krefter i årevis. Endret 3. juni 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) En slik bil skal ha en V8'er med gromlyd, enkelt og greit. Men er fortsatt en pen bil, uansett om den har V8 eller ikke. Endret 3. juni 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det der er jo skrekkmodellen med 4.0 V6 også. Grøss og gru. Ville ikke pirket den med en pinne engang. EDIT: Hvordan klarer de å dra så lite krefter ut av en så stor motor? Vi har da hatt 2.5liter rekkefemere her i europa med like mye krefter i årevis. Som Jeremy Clarkson så fint sa det: "In Europe, we can get that kind of power from a vacuum cleaner!" Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det der er jo skrekkmodellen med 4.0 V6 også. Grøss og gru. Ville ikke pirket den med en pinne engang. Jeg tror du hadde glatt kjørt den om du haddde hatt sjangsen Får jo ikke bruk for merer enn det er på den bilen har på norske veier uansett Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Sant nok. Får sjeldent brukt alle de 200 HK'ene. Men uansett. Har du råd til en slik muskelbil, er jo V8'er "obligatorisk". Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Nei, det hadde jeg ikke. Jeg vet bedre enn som så, jeg har jo Cadillac EDIT: Med skikkelig V8. 7.7 liter of raw power. There is no replacement for displacement. Endret 3. juni 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Nei, det hadde jeg ikke. Jeg vet bedre enn som så, jeg har jo Cadillac EDIT: Med skikkelig V8. 7.7 liter of raw power. There is no replacement for displacement. Så hvis noe har V6 nekter du å kjøre det ? Litt sært eller ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Nei, jeg nekter å røre en V6 Mustang som bruker mer tid på verkstedet enn på veien Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Amerikanerne har aldri vært flinke med å hente ut mye av gigantiske motorer. Men med bensinpris på 4 kroner NÅ, så var det ikke så ille å kjøre rundt med 5-liters V8er med 170hk den gang heller. Altså den gang vi hentet 200hk ut av 2.3 liters turbomotorer. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Jeg skal innrømme at det har sin sjarm med 375hk og 880 Nm på 2100 kilo Cadillac. Det er helt latterlig mye drag. EDIT: OnT: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27643030 Endret 3. juni 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28719142 Mer drag i 250hk og 294nm på 1283kg tror jeg. Men med en amerikaner med rett motor, og rett chassis, så kan man hente så mye mer enn det er originalt. Presse av noe slag og innsprøytning må vel til for optimalt resultat, men det river! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Nei, jeg nekter å røre en V6 Mustang som bruker mer tid på verkstedet enn på veien Hehe ok ville egentlig ikke rørt en bil generelt som var mere på verksted enn veien Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Den listen kan være mye rart, etter hvem du spør. Noen mener VW Passat er helt forferdelig, mens en Audi A4 eller A6 av samme årsmodell, som er samme bilen så og si, er mye bedre. Noen sier Volvo, noen sier Mazda. Man kan ikke stole på det der, for det er alltid noen som har dårligere erfaringer med biler enn andre, som oftest er det de vi kjenner selv som har dårlige erfaringer. Husker en som klaga på clutchen på en bil, forbanna dritbil var det. Det var han som slura så mye at de gikk i ett sett. En gammel Camry var det. Min egen far. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Nå er det en del forskjeller mellom A4 og passat, da spesielt i forhold til forstillingsproblemer og kvalitet på enkelte interiørdetaljer. Som er de to "store" ankepunktene til passaten. EDIT: Har til gode å se noen som mener A6 er bedre enn passat, da de deler i prinsippet samtlige feil. Men det finnes jo rare folk. Endret 3. juni 2011 av Flimzes Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Passat er bygd på B-plattformen sammen med A4, A6 er på C-plattformen alene. At de har felles deler på kryss av plattformene er jo klart, men A4 er en liten Passat i forhold til VAG-plattformer. Dette er til B6, da Passat får tverrstilt motor og A4 fortsetter som før med langstilt motor og fulltime AWD (quattro) Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Her melder jeg pass http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28859219 At noen skal ha penger for rust!!! Burde jo legge jobben ut på anbud, for å fjerne den. Og GI penger for den, ikke TA... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Bare sier at A6 og passat deler langt flere av de problematiske delene i forstillingen enn de gjør med A4, som er (som du sier) liten, og har en annerledes forstilling som ikke har vært like plaget. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Her melder jeg pass http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28859219 At noen skal ha penger for rust!!! Burde jo legge jobben ut på anbud, for å fjerne den. Og GI penger for den, ikke TA... Skal vell bare gis bort etter det jeg forstår men er jo litt feil annongsert da den skall ligge under gis bort på torget fyren hadde også spart noen kroner på å gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå