Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Det der kan da umulig være lovlig. Men det ser ut som om du er i Sverige.

Vanlig kost i Sverige det der.

Husker godt i høst at jeg syns det var så rimelig latterlig at alle kjørte rundt med noen svære 1000-metere på bilene sine.

Helt til jeg skulle kjøre 110 km/t kl 22 på kvelden, da så jeg absolutt hvorfor alle hadde så mye lys på bilen, de har jo ikke veilys langs motorvegene engang.

Lenke til kommentar

Det der kan da umulig være lovlig. Men det ser ut som om du er i Sverige.

Vanlig kost i Sverige det der.

Husker godt i høst at jeg syns det var så rimelig latterlig at alle kjørte rundt med noen svære 1000-metere på bilene sine.

Helt til jeg skulle kjøre 110 km/t kl 22 på kvelden, da så jeg absolutt hvorfor alle hadde så mye lys på bilen, de har jo ikke veilys langs motorvegene engang.

Moderne xenon er mer enn godt nok på motorveiene, selv de gamle HID-pærene på min a4 duger i lange baner.

 

EDIT: Vanlig kost er vel å ta i, jeg har aldri sett mer enn 4 før :p

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Dersom det er _den_ Henning Solberg det er snakk om.. hva mener folket om å kjøpe

bruktbil av den familien ? Bilen vil vel ikke akkurat være "damekjørt" ? :)

 

Husker jeg så noe på tv ang Henning Solberg, og der intervjuet de kona som sa at hun ofte tok den bilen til butikken osv, fordi det var mer futt i den og den så kulere ut (eller noe i den duren). Hvis jeg ikke husker feil så er vel den familien en av få i norge som har en Ford RS 500, og er vist det er andre som har den kan jeg nesten garantere at de er de enste som har den i svart matt.

Om den er "damekjørt" tviler jeg på, da det virket som kona var like happy over å kjøre bilen som sin mann :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...