Henrik C Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er nok elektronisk sperret, ser jo tydelig på bildene at bilen har potensiale til det dobbelte! 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Maxhast.: 220 km/t .... i fritt fall. (aerodynamikken (mangelen på den) begrenser høyere hastigheter). Ellers er ikke dette en annonse, og hadde det vært det hadde den neppe blitt solgt, men god underholdning på vei hjem fra butikken: Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Ellers er ikke dette en annonse, og hadde det vært det hadde den neppe blitt solgt, men god underholdning på vei hjem fra butikken: Imponerende, og ihvertfall hvis den kan dette? Den burde vel være i carspotting-tråden uansett.. Endret 3. mai 2011 av Mister Gnu Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det der kan da umulig være lovlig. Men det ser ut som om du er i Sverige. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ekstralys skal jo monteres parvis, og dessuten ser man ikke skiltet Men fortsatt imponerende hvor mange ekstralys det går an å få på en slik bil ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det der kan da umulig være lovlig. Men det ser ut som om du er i Sverige. Vanlig kost i Sverige det der. Husker godt i høst at jeg syns det var så rimelig latterlig at alle kjørte rundt med noen svære 1000-metere på bilene sine. Helt til jeg skulle kjøre 110 km/t kl 22 på kvelden, da så jeg absolutt hvorfor alle hadde så mye lys på bilen, de har jo ikke veilys langs motorvegene engang. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Det der kan da umulig være lovlig. Men det ser ut som om du er i Sverige. Vanlig kost i Sverige det der. Husker godt i høst at jeg syns det var så rimelig latterlig at alle kjørte rundt med noen svære 1000-metere på bilene sine. Helt til jeg skulle kjøre 110 km/t kl 22 på kvelden, da så jeg absolutt hvorfor alle hadde så mye lys på bilen, de har jo ikke veilys langs motorvegene engang. Moderne xenon er mer enn godt nok på motorveiene, selv de gamle HID-pærene på min a4 duger i lange baner. EDIT: Vanlig kost er vel å ta i, jeg har aldri sett mer enn 4 før Endret 4. mai 2011 av Flimzes Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tror han mener at det er mer vanlig med ettermonterte 1000-metere i Sverige. Sier meg isåfall enig. Har sett det på alt fra gamle vrak til splitter nye Audi/Mercedeser: ser helt dust ut. Og gjerne med stålfelger i tillegg... Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28296567 Sjekk eier Hmm, linkene mine fungerer aldri :S Var en Focus RS eid av Henning Solberg Endret 4. mai 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Om du ikke legger til et punktum i slutten av linken går det nok mye bedre. EDIT: For en mill tror jeg jeg vil ha firehjulstrekk Endret 4. mai 2011 av Flimzes Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kjøper ikke forhjulstrekk for en million jeg heller. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Dersom det er _den_ Henning Solberg det er snakk om.. hva mener folket om å kjøpe bruktbil av den familien ? Bilen vil vel ikke akkurat være "damekjørt" ? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Dersom det er _den_ Henning Solberg det er snakk om.. hva mener folket om å kjøpe bruktbil av den familien ? Bilen vil vel ikke akkurat være "damekjørt" ? Husker jeg så noe på tv ang Henning Solberg, og der intervjuet de kona som sa at hun ofte tok den bilen til butikken osv, fordi det var mer futt i den og den så kulere ut (eller noe i den duren). Hvis jeg ikke husker feil så er vel den familien en av få i norge som har en Ford RS 500, og er vist det er andre som har den kan jeg nesten garantere at de er de enste som har den i svart matt. Om den er "damekjørt" tviler jeg på, da det virket som kona var like happy over å kjøre bilen som sin mann Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Med unntak av de 499 andre som fikk levert RS500 i svart matt, er Solberg sin den eneste, ja ... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har bare sett en annen, og den var hvit. Ooog det var på facetjube. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hvit RS500? I så fall har den blitt strippet for den mattsvarte folien samtlige biler ble levert med og deretter lakkert. Endret 5. mai 2011 av OML Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 En post som nevner både person og firma og kaller de svindlere er slettet fra tråden. Dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28275062 Hmm Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Flott landeveis lokomotiv det der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27949799 Snakker vi sleeper eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå