Hansy Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1292682;Modified=1300654581;_cmd=similar overpriset delux! Enig, folk med gamle vag tror de kan få hva som helst for bilen sin så lenge det er billige kina-coilovere og noen felger med kant på den.. Ingen tvil om at bilen er råtøff, bare så det er sagt Endret 26. mars 2011 av Hansy Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hvis anlegget medfølger er den da ikke overpriset? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nja, så ikke ut som om det var brukt noen kvalitetselementer, så vil fortsatt si at den er overpriset Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27631774 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Bor både på landet, og i en by. Manuell er virkelig å foretrekke på landet, mens automat er nesten ett must i en by. Kjenner jeg synes synd på clutchen min når jeg står i rushtrafikken... Stå aldri å hold clutchen inne når køen står stille. Sett den heller i fri, slipp clutchen og vent til det blir en liten luke forran deg. Så setter du den i førstegir også lar du den dra seg selv på tomgang. Da er det faktisk sjelden man slipper å stoppe helt opp, siden man kjører såppass sakte at man ikke trenger å bremse opp for han forran. Jeg har aldri behøvd å slure på cluthen selv om jeg har stått i kø! Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=27601533 Rå utstillings bil Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Bor både på landet, og i en by. Manuell er virkelig å foretrekke på landet, mens automat er nesten ett must i en by. Kjenner jeg synes synd på clutchen min når jeg står i rushtrafikken... Stå aldri å hold clutchen inne når køen står stille. Sett den heller i fri, slipp clutchen og vent til det blir en liten luke forran deg. Så setter du den i førstegir også lar du den dra seg selv på tomgang. Da er det faktisk sjelden man slipper å stoppe helt opp, siden man kjører såppass sakte at man ikke trenger å bremse opp for han forran. Jeg har aldri behøvd å slure på cluthen selv om jeg har stått i kø! Ja er slik prosedyre jeg prøver å utføre, men i tromsø går det bare i rykk og napp, og om man vil vente litt før man kjører så står folk bak deg på fløyta med en gang. Det er og utrolig irriterende å stå i kø i oppoverbakker.. bakkestart hele tiden.. nej jeg holder meg unna rushtrafikken jeg, kjører aldri i rush med mindre det er helt nødvendig, eller at jeg har glemt å sjekke klokka før jeg hiver meg i bilen Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Bor både på landet, og i en by. Manuell er virkelig å foretrekke på landet, mens automat er nesten ett must i en by. Kjenner jeg synes synd på clutchen min når jeg står i rushtrafikken... Stå aldri å hold clutchen inne når køen står stille. Sett den heller i fri, slipp clutchen og vent til det blir en liten luke forran deg. Så setter du den i førstegir også lar du den dra seg selv på tomgang. Da er det faktisk sjelden man slipper å stoppe helt opp, siden man kjører såppass sakte at man ikke trenger å bremse opp for han forran. Jeg har aldri behøvd å slure på cluthen selv om jeg har stått i kø! Ja er slik prosedyre jeg prøver å utføre, men i tromsø går det bare i rykk og napp, og om man vil vente litt før man kjører så står folk bak deg på fløyta med en gang. Tøft, flere tromsøfolk her. Men må si meg enig med deg angående kjørestilen i byen, det er galematias til tider.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Nordlenninger "MEN FØRR HÆLVETTE! SJÅ NO T SATAN Å FLØTT DÆ DI HYSA!" 7 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Bor både på landet, og i en by. Manuell er virkelig å foretrekke på landet, mens automat er nesten ett must i en by. Kjenner jeg synes synd på clutchen min når jeg står i rushtrafikken... Stå aldri å hold clutchen inne når køen står stille. Sett den heller i fri, slipp clutchen og vent til det blir en liten luke forran deg. Så setter du den i førstegir også lar du den dra seg selv på tomgang. Da er det faktisk sjelden man slipper å stoppe helt opp, siden man kjører såppass sakte at man ikke trenger å bremse opp for han forran. Jeg har aldri behøvd å slure på cluthen selv om jeg har stått i kø! Blir ikke det litt stress å sette den i gir når køen løser seg opp ? Denne er vell også ganske overpriset Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Denne er vell også ganske overpriset Nei, nei, nei, den har jo ei ny girkasse. Ikke overpriset i det heeeeeeeeele tatt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Var jo ikke så ille den, mye utstyr og ellers god stand. Litt kjip motor, men det må man leve med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27659459 Bare hos meg det ringer en bjelle når jeg ser på det ene bildet? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Gåen lyspære resulterer bl.a i malfunction, men jo, han kunne jo for syns skyld klikket det vekk før han tok bilde. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Da vet vi i hvert fall at feilvarslingen funker. 3 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Kanskje pga. lyspæren han ikke har et fullstendig bilde nr. 2 da? Endret 31. mars 2011 av vbjornevik Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27710913 Han kunne ihvertfall ha skrevet riktig årsmodell på bilen når han først kom med den kjempemorsommeaprilspøken. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 http://www.finn.no/f...nnkode=27710913 Han kunne ihvertfall ha skrevet riktig årsmodell på bilen når han først kom med den kjempemorsommeaprilspøken. utrolig dårlig aprilspøk.. og hadde vel ikke gitt 22k for den uansett.. At han betalte annonse til en så dårlig aprilspøk er morsomt dog Lenke til kommentar
rublings Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 http://www.finn.no/f...nnkode=27710913 Han kunne ihvertfall ha skrevet riktig årsmodell på bilen når han først kom med den kjempemorsommeaprilspøken. utrolig dårlig aprilspøk.. og hadde vel ikke gitt 22k for den uansett.. At han betalte annonse til en så dårlig aprilspøk er morsomt dog Det der ser ut som en e36 med e46 front, så årsmodellen stemmer nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå