Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hvilken motor dere har i deres , men 2,5 Tdi V6 motoren til audi var en dritt motor , utrolig mye problemer , forstår ikke hvordan denne i det heletatt kom ut for salg.

Vi har heldigvis ikke 2,5tdi nei. Vi har 1.8T med multitronic. 1.8T er en god motor med fint skyv ( i forhold til størrelse), men er noen problemer som går igjen med den motoren også. Luftmassemåler, coil, oljepumpe og av og til turbo.

Vi har skiftet girkasse to ganger, første gang gikk på garanti. Turboen synger på siste verset, luftmassemåler er skiftet to ganger, oljepumpe en gang, oljepumpe-sil en gang og coil en gang. Det er vel det jeg kommer på her og nå.

Utenom motoren og girkassen har det ikke vært så gale. Skiftet alt i forstilling (som jo er standard), en viskermotor, drivledd, startsperren har slått seg vrang et par ganger og bensinpumpen har røket.

Vi har hatt bilen siden 2005 og har kjørt bilen ca 100.000 km. Bilen har også fulgt alle servicer, og da vi kjøpte bilen hadde den gått 70.000km som leasing-bil.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvilken motor dere har i deres , men 2,5 Tdi V6 motoren til audi var en dritt motor , utrolig mye problemer , forstår ikke hvordan denne i det heletatt kom ut for salg.

Vi har heldigvis ikke 2,5tdi nei. Vi har 1.8T med multitronic. 1.8T er en god motor med fint skyv ( i forhold til størrelse), men er noen problemer som går igjen med den motoren også. Luftmassemåler, coil, oljepumpe og av og til turbo.

Vi har skiftet girkasse to ganger, første gang gikk på garanti. Turboen synger på siste verset, luftmassemåler er skiftet to ganger, oljepumpe en gang, oljepumpe-sil en gang og coil en gang. Det er vel det jeg kommer på her og nå.

Utenom motoren og girkassen har det ikke vært så gale. Skiftet alt i forstilling (som jo er standard), en viskermotor, drivledd, startsperren har slått seg vrang et par ganger og bensinpumpen har røket.

Vi har hatt bilen siden 2005 og har kjørt bilen ca 100.000 km. Bilen har også fulgt alle servicer, og da vi kjøpte bilen hadde den gått 70.000km som leasing-bil.

har selv første genrasjons a4 1,8T uten å hatt noe problem med motoren . kjørt 260K med orginal turbo (!) . forstillingen har det dog vært værre med :(

for å holde oss litt OT : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27008842 , litt lavere og denne hadde vært perfekt i mine øyne :)

Lenke til kommentar

Har selv en 2002 A6 1.9TDI (99 000km) som har vært relativt problemfri *bank i bordet*. Dørlåsene om vinteren er en irritasjonssak da, smøringa fra fabrikk varer ikke lenge og da skapes det etterhvert mye kondens som fryser inni der.

Eneste nå er at jeg snart må skifte nedre fremre bærearmer foran, men det er jo typiske Audi feil fra den tiden da.

Desverre er det jo slik at ting ikke nødvendigvis er mer holdbart selv om det koster mer. Akkurat som i flybransjen.

Ontopic: Dæven for noen felger! 22" er litt i det største laget kan man si...

http://www.finn.no/f...nnkode=27144124

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Det er jo separate coiler på 1.8T da.

Fult klar over det ja, hva tenker du på? Coil på sylinder 3 røk, hvis det var spesifisering du var ute etter :p

OT:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24737550

NamNam!

Ja, eller det at du sa coilEN, trodde du mente det bare var en coil liksom ^^,

Det var jo fortsatt bare 1 coil han byttet ;) *pirke pirke*

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24539456 sikkert fil bil å cruise rundt i en varm sommerdag :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Jeg kan fortsatt ikke forstå at de ikke har fjernet "great garlic girl" fra bildene. Det er ikke sånn at menn i kjole og høye hæler selger bil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...