Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg la ut min nokså slitne e36 320 til salgs for å se hvordan interessen var. Inboxen min har aldri vært så full. Måtte skru av tlf når jeg var på jobb. Nå har jo min m3 fangere/sideskjørt som ser penere ut enn det greiene der. Men overasket over at noen i det hele tatt ville ha den :p

Lenke til kommentar

Jeg blir faktisk like overasket hver gang jeg ser en slik forferdelig annonse. Såklart er det ikke alle som har verdens beste kamera eller beste ordforråd, men et det burdte være et minimum.

Slik synes jeg en annonse skal se ut: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26515182

kanskje til og med enda litt mer utfyllende om man er teknisk interessert.

 

Jeg slenger med et bilde jeg fant i autobørsen eller noe slikt for en stund tilbake. Trodde ikke det var mulig å skrive en så dritt annonse.

post-159121-0-36390600-1296131282_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Annonser er viktige. Selv hadde jeg bare et mobilkamera når jeg solgte førstebilen min, men jeg prøvde å gjøre det beste ut av det.

Tok kanskje litt få bilder, men jeg vasket bilen utenpå og inni samtidig som jeg påpekte feil og slikt med bilen. Solgte bilen for et års tid siden, men dere kan jo kanskje si hva dere syns om annonsen?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=19669365

Lenke til kommentar

Fin annonse. Det viktigste er at teksten og bildene virker betryggende, man mistenker ikke lureri. På en positiv måte nesten overkill med detaljbilder av lakken på en så billig bil. Og bildene av den nye potta viser at bilen ikke ser ut som en gammel rallybil på undersiden.

 

Men jeg skulle jo legge ut denne 93 600 SEL.. Flott, ass.

Lenke til kommentar

Den Autobørsen-annonsa var ikke dårlig skrevet i seg selv, det eneste som var dårlig var at det er på dialekt.

 

Det å skrive på dialekt er i seg selv forferdelig.

Dessuten står det ikke noe om kilometerstand, motorvolum, motortype, dekk, eller i det hele tatt informasjon om det som er interessant.

Spiller ikke noen rolle for kjøper at: "sånn ellers så e det gulle go bil".

Hehe høres litt kvass ut men skal man legge ut en seriøs annonse, så skal det gjøres ordentlig. pronto.

Lenke til kommentar
Bilen ser ut som om den står på stylter.
Bad road package som Audi kaller det. Bad look package som jeg kaller det.

Ennå mer sleeper, ennå mer komfort og ennå mer praktisk.

 

Norwegian road package.

Nettopp.

 

Høyere bil trenger nødvendigvis ikke bety høyere komfort.

 

Høyere bil betyr hvertfall ikke sleeper. Når er bil er såpass høy, forstår man at ting ikke er helt "rett ut fra fabrikken".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...