Adversary Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Mangler automatgir også, legge SÅ mye penger i en bil for å måtte gire selv?! Nei takk. 1 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 For liten motor. Drømmer om en 335i coupé med M-sport innvendig, utvendig og manuell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Så din drømme 3-serie har diesel??? Er det mulig... Han hadde vel lyst til å dekorere den med en campingvogn :-) Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Av de M3'er, eller 3-serie i det hele tatt, som er laget så må jeg si at jeg liker best E46 på utseende på utsiden. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 For liten motor. Drømmer om en 335i coupé med M-sport innvendig, utvendig og manuell. Jeg ser coupeen så mye for tiden at jeg er drit lei ... Stasjonsvogna derimot, den ser jeg nesten aldri lengre. Og man kan aldri få for stor motor. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Mangler automatgir også, legge SÅ mye penger i en bil for å måtte gire selv?! Nei takk. HVA FAEN! hvor har du lagt nøttene dine? 2 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 ^What he said^ Automatgir er for de som er for trege å gire. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 nei nei utsende er perfekt, men skulle bare vert diesel! Mangler automatgir også, legge SÅ mye penger i en bil for å måtte gire selv?! Nei takk. Dere to trenger en slik: Som det står i annonsen: Opphavet til alt moro? Stor bensinmotor, firehjulstrekk og manuell kasse er rett og slett bare moro! Perfekt kombinasjon. 1 Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Som det står i annonsen: Opphavet til alt moro? Stor bensinmotor, firehjulstrekk og manuell kasse er rett og slett bare moro! Perfekt kombinasjon. Genialt å appellere til rånere i annonseteksten til en bil i 500 000,- klassen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Tenkte det samme, men det er jo moro. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Man kjøper ikke BMW hvis man er ute etter firehjulstrekk. BMW = bakhjulstrekk. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Men jeg vil ikke ha bakhjulstrekk. Og BMW har faktisk bra firehjulsdrifssystem og. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 BMW har jo ikke fulltime, de har haldex-liknende som trekker på bakhjula til de slipper, så går den over på firehjulsdrift. Samme som lambo, samme som VW bare omvendt drift. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nightmare Van Haha, folk vett hvordan de skal investere penger og tid! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Stakkars russ som blir full i den bilen. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Mangler automatgir også, legge SÅ mye penger i en bil for å måtte gire selv?! Nei takk. HVA FAEN! hvor har du lagt nøttene dine? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1241052;_cmd=similar spesielt Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 SLR-ombygget SL Synes det ble bra jeg. 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 BMW har jo ikke fulltime, de har haldex-liknende som trekker på bakhjula til de slipper, så går den over på firehjulsdrift. Samme som lambo, samme som VW bare omvendt drift. Syns det fungerer knall jeg. Terskelen for at AWDen slår inn er helt på bunn, og det er bra. På vinteren nå kjører jeg med konstant AWD med mindre veien er HELT bar, og har vært det en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå