Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er Lorinser-felger.

 

Ganske vanlig med "MB-felger" på VAG uansett.

 

Og Lorinser er MB-tuner. :)

 

Hvor vanlig det er, driter jeg i. Det ser fortsatt idiotisk ut.

 

Blir som CLK-en jeg så med Type-R-merke. (Ok, det er ikke like ille, men det er helt feil.)

 

Det får være din mening. Jeg synes det ser helt magisk ut.

Jeg greier helt ærlig ikke å se parallellene mellom dekal-trimming fra andre produsenter og felgbytte på tvers av produsenter. Dekal-trimming er en billig måte å gjøre bilen mer skrikende på, mens felgbyttet er gjennomtenkt, påkostet og mer diskret, som som oftest står i stil med bilen. Det er som oftest to helt forskjellige typer mennesker som driver med disse aktivitetene :p

 

De som har Porsche Turbo-merke bak på A4'en sin, spiser sjeldent kirsebær med de som har Porsche-felger på Golfen sin, hvis du skjønner.

 

Det er uansett sånn det blir når det ikke finnes så mange produsenter av skikkelige felger, da må man låne litt fra andre :)

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Det er jo ikke alltid det ser teit ut med felger fra "feil" produsent, men når man bruker felger som helt åpenbart forbindes med en annen bil, blir det feil i mine øyne.

 

Jeg ville sagt akkurat det samme om det var en C-klasse med RS-felger.

 

Og det finnes da vitterlig mange gode felgprodusenter. Man trenger ikke å velge akkurat de felgene som ser ut som om de er plukket rett av en MB-modell. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...