Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

De bilene kler virkelig de felgene der! er et par A4er her jeg bor med samme felgene , nydelig!

 

Seriøst? Det var utrolig stygt.

Godt at noen andre er enige med meg.

Syns faktisk bildene ikke var spesielt bra heller, altfor mørke og dårlig redigerte.

 

Og btw, hva er vits med og redigere bort skiltnr. når det står i annonsen likevel?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg syns det er bra at noen folk tør å sprite opp bilene deres et hakk, og da mener jeg ikke ungdommer som har bmw 3-serie med full bodykit. Angående bildene var det mye bedre enn resten av finn-annonsene. Skilte seg ut.

Syns den der tikket over til kebabtralle slik som de mange 3 -seriene, så ikke spesielt profesjonelt ut.

 

Kan ikke forstå hvordan de bildene der er bedre enn noe som helst.

1. De er altfor mørke, skjuler eieren noe?

2. Hvordan er interiøret, ikke et eneste bilde

 

 

Selv synes jeg at alle bilder i en annonse bør være mer slik som denne:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24436152

 

Forteller hvordan bilen ser ut, ikke hvor "kul" (gud forby) den er fra alle slags vinkler midt på natten med lysene på.

Lenke til kommentar

Det er et interiørbilde, selvom det ikke var verdens beste. Jeg syns det var bra gjort, og det bidro til en slags mystikk. Greit han kunne ha tatt et bilde i godt lys slik at folk som ikke vet hvordan en A4 ser ut kunne fått sett det, men for oss som vet det syns jeg det hele passa bra. Bilde nr. 4 var flott.

 

Derimot, hvis alle annonser hadde hatt slike mørke bilder ville det nok blitt irriterende.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Skal man ha slike "tøffe" bilder i en salgsannonse så bør det virkelig ikke gå på bekostninger av det som er vanlig å ha med av bilder. Koster ikke stort å ta seg bryet med å ta 10-15 bilder ekstra...

 

Og de felgene er virkelig grusomme på den bilen. Ødelegger totalt. Når resten av bilen er litt "understated," og stilren - så passer det ikke i det heletatt med så glorete felger.

 

De felgene hører hjemme på vesentlig større biler, der de harmonerer med helheten. Kunne kanskje passet på f.eks en sølvgrå a8. Men på en svart a4 nærmer det seg typiske amerikanske chrome-felger når det gjelder å være glorete og upassende. thumbdown.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er et interiørbilde, selvom det ikke var verdens beste. Jeg syns det var bra gjort, og det bidro til en slags mystikk. Greit han kunne ha tatt et bilde i godt lys slik at folk som ikke vet hvordan en A4 ser ut kunne fått sett det, men for oss som vet det syns jeg det hele passa bra. Bilde nr. 4 var flott.

 

Derimot, hvis alle annonser hadde hatt slike mørke bilder ville det nok blitt irriterende.

 

 

Skal man ta biler av en bil for å selge den skal de være mest mulig representative.

Det burde være dokumenterende bilder og ikke noe "photoshoot-lookalike" opplegg.

Er greit å legge med 1-3 bilder der bilen ser litt fet ut men resten burde virkelig få frem hva man virkelig kjøper. Bilen skal tross alt sees i dagslys også.

Lenke til kommentar

Nei.

 

En viss minimumsstandard må man forvente av bilder i annonser. Spesielt når den aktuelle bilen koster mer enn 2-3 vrakpant-er.

 

Overdreven fotokunst kan være flott for å markedsføre bilen. Men det bør absolutt ikke gå på bekostning av at man mister den normale dokumentasjonen som bilder gir.

 

Helt ok bilder av bilen i dagslys, uten photoshopping og kreativ lyssetting kan gjerne si noe om hvordan bilen ser ut til vanlig. Et godt bilde utvendig avslører også dårlig vedlikehold og kosmetiske feil. Et godt innvendig bilde kan si utrolig mye om hvordan bilen har vært behandlet. Et bilde av motorrommet er gjerne også et pluss - det bør stå i forhold til resten av inntrykket man får av bilen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...