Wiciwato Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fine bilder av A4 med HUUGE rims. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 De bilene kler virkelig de felgene der! er et par A4er her jeg bor med samme felgene , nydelig! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Fant forresten noe jeg ser på som et ekstremt bra kjøp. MB C180 Espirit Bare 172k kjørt! Hadde jeg blitt 18 imorgen skulle jeg ha kjøpt den ikveld. Endret 29. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fant forresten noe jeg ser på som et ekstremt bra kjøp. MB C180 Espirit Bare 172k kjørt! Hadde jeg blitt 18 imorgen skulle jeg ha kjøpt den ikveld. hadde det vert diesel så hadde jeg kjøpt den Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fine bilder av A4 med HUUGE rims. Skjønner ikke poenget med å lakke Audi-ringene svarte jeg. Synes ikke det er like fint Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 De bilene kler virkelig de felgene der! er et par A4er her jeg bor med samme felgene , nydelig! Seriøst? Det var utrolig stygt. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 De bilene kler virkelig de felgene der! er et par A4er her jeg bor med samme felgene , nydelig! Seriøst? Det var utrolig stygt. Godt at noen andre er enige med meg. Syns faktisk bildene ikke var spesielt bra heller, altfor mørke og dårlig redigerte. Og btw, hva er vits med og redigere bort skiltnr. når det står i annonsen likevel? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg syns det er bra at noen folk tør å sprite opp bilene deres et hakk, og da mener jeg ikke ungdommer som har bmw 3-serie med full bodykit. Angående bildene var det mye bedre enn resten av finn-annonsene. Skilte seg ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg syns det er bra at noen folk tør å sprite opp bilene deres et hakk, og da mener jeg ikke ungdommer som har bmw 3-serie med full bodykit. Angående bildene var det mye bedre enn resten av finn-annonsene. Skilte seg ut. Syns den der tikket over til kebabtralle slik som de mange 3 -seriene, så ikke spesielt profesjonelt ut. Kan ikke forstå hvordan de bildene der er bedre enn noe som helst. 1. De er altfor mørke, skjuler eieren noe? 2. Hvordan er interiøret, ikke et eneste bilde Selv synes jeg at alle bilder i en annonse bør være mer slik som denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24436152 Forteller hvordan bilen ser ut, ikke hvor "kul" (gud forby) den er fra alle slags vinkler midt på natten med lysene på. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Det er et interiørbilde, selvom det ikke var verdens beste. Jeg syns det var bra gjort, og det bidro til en slags mystikk. Greit han kunne ha tatt et bilde i godt lys slik at folk som ikke vet hvordan en A4 ser ut kunne fått sett det, men for oss som vet det syns jeg det hele passa bra. Bilde nr. 4 var flott. Derimot, hvis alle annonser hadde hatt slike mørke bilder ville det nok blitt irriterende. Endret 30. september 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Bilen var fin den, men de felgene... De hører hjemme - om noe sted - på ei merce, ikke noe annet sted. De så ut som Lorinzer eller AMG, passet overhodet ikke Audi. Alt for massive. 1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Skal man ha slike "tøffe" bilder i en salgsannonse så bør det virkelig ikke gå på bekostninger av det som er vanlig å ha med av bilder. Koster ikke stort å ta seg bryet med å ta 10-15 bilder ekstra... Og de felgene er virkelig grusomme på den bilen. Ødelegger totalt. Når resten av bilen er litt "understated," og stilren - så passer det ikke i det heletatt med så glorete felger. De felgene hører hjemme på vesentlig større biler, der de harmonerer med helheten. Kunne kanskje passet på f.eks en sølvgrå a8. Men på en svart a4 nærmer det seg typiske amerikanske chrome-felger når det gjelder å være glorete og upassende. 1 Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Bilder med sladdet reg.nummer er nok fordi bildene før har blitt brukt i en showcase. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Uffda.. Er det mulig å ødelegge en bil mer enn dette, og samtidig si at en får oppmerksomhet fra jentene.. Og litt av en avhandling om bilen.. Nissan skyline http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1200658;Modified=1283285892;_cmd=similar Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det er et interiørbilde, selvom det ikke var verdens beste. Jeg syns det var bra gjort, og det bidro til en slags mystikk. Greit han kunne ha tatt et bilde i godt lys slik at folk som ikke vet hvordan en A4 ser ut kunne fått sett det, men for oss som vet det syns jeg det hele passa bra. Bilde nr. 4 var flott. Derimot, hvis alle annonser hadde hatt slike mørke bilder ville det nok blitt irriterende. Skal man ta biler av en bil for å selge den skal de være mest mulig representative. Det burde være dokumenterende bilder og ikke noe "photoshoot-lookalike" opplegg. Er greit å legge med 1-3 bilder der bilen ser litt fet ut men resten burde virkelig få frem hva man virkelig kjøper. Bilen skal tross alt sees i dagslys også. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg har absolutt ingen problemer med å se hvorfor ikke de bildene er representative? Syns bildene til sammen ga et godt uttrykk for hvordan bilen er i virkeligheten. Dere begynner snart å klage bare for å klage nå. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nei. En viss minimumsstandard må man forvente av bilder i annonser. Spesielt når den aktuelle bilen koster mer enn 2-3 vrakpant-er. Overdreven fotokunst kan være flott for å markedsføre bilen. Men det bør absolutt ikke gå på bekostning av at man mister den normale dokumentasjonen som bilder gir. Helt ok bilder av bilen i dagslys, uten photoshopping og kreativ lyssetting kan gjerne si noe om hvordan bilen ser ut til vanlig. Et godt bilde utvendig avslører også dårlig vedlikehold og kosmetiske feil. Et godt innvendig bilde kan si utrolig mye om hvordan bilen har vært behandlet. Et bilde av motorrommet er gjerne også et pluss - det bør stå i forhold til resten av inntrykket man får av bilen. 2 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Vi har alle forskjellige meninger. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1200658;Modified=1283285892;_cmd=similar Går nok så det suser, den der. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hadde det vært bakhjulstrekk og 3liters V6 TT i den så hadde den stått på topp10-lista over syke biler De er snygge som fän, men en 1.6 hjelper ikke på aksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå