Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det mener jeg også... Men jeg så bort fra prisen når jeg sa deg jeg sa... :)

 

Man må huske på at hvis man parkerer ofte og kanskje hver dag i byer, samt kjører mye i bomstasjoner etc. så kan man spare mye penger... Og trenger man strengt tatt ikke mer enn en "loppe" som dette så er det ikke spesielt dyrt heller...

 

Men for "vanlige" mennesker som er ute etter en sååå liten bil tror jeg nok det kan blir litt i dyreste laget i forhold til hva man får...

 

Man slipper drifstoffutgifter feks. og pendler man ofte mellom hjem og jobben midt i byen, kanskje flere ganger om dagen, så kan man spare ganske mye penger bare på bensinen...

Det går så klart ikke fort, men det gjør ikke andre småbiler heller i samme prisklasse, og dette er uansett ikke en bil man kjøper for fart og morro..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ja, det mener jeg også... Men jeg så bort fra prisen når jeg sa deg jeg sa... :)

 

Man må huske på at hvis man parkerer ofte og kanskje hver dag i byer, samt kjører mye i bomstasjoner etc. så kan man spare mye penger... Og trenger man strengt tatt ikke mer enn en "loppe" som dette så er det ikke spesielt dyrt heller...

 

Men for "vanlige" mennesker som er ute etter en sååå liten bil tror jeg nok det kan blir litt i dyreste laget i forhold til hva man får...

 

Man slipper drifstoffutgifter feks. og pendler man ofte mellom hjem og jobben midt i byen, kanskje flere ganger om dagen, så kan man spare ganske mye penger bare på bensinen...

Det går så klart ikke fort, men det gjør ikke andre småbiler heller i samme prisklasse, og dette er uansett ikke en bil man kjøper for fart og morro..

Og såååå trenger du og bytte batteri på bilen og så går alt det innsparte rett i den kassa. :dontgetit:

Lenke til kommentar

 

Så at den gikk ned i 0,3 liter på mila, 0,5 i snitt.

 

Det klarer nesten en Toyota Avensis og matche, bare for å ta en bil jeg vet drivstoffutgiftene på.

0.3 er veldig bra ja...

Men selv min gamle bil (Touran 2.0TDI m/chip og litt over 200HK'er) klarte 0.46l/m på langkjøring. Og den lå på rundt 0.61 l/m i snitt de tre årene jeg hadde den...

 

Dette er da tall fra kjørekomputer, men kan fortelle at dette stemte også veldig bra med virkeligheten...

 

Så at en Brabus klarer 0.5 i snitt VIRKER liksom ikke så veeeldig imponerende...

 

Men 0.3 er jo så klart veldig bra da... men så er jo også Brabus noe man så vidt kan kalle en bil...

Lenke til kommentar

 

Så at den gikk ned i 0,3 liter på mila, 0,5 i snitt.

 

Det klarer nesten en Toyota Avensis og matche, bare for å ta en bil jeg vet drivstoffutgiftene på.

 

En Avensis med 1,6 bensin bruker 0,66 i snitt ifølge Toyota. Det høres kanskje ikke så mye mer ut, men det er 30% mer.

 

BILEN ER 90% RUST FRI

 

Så den består av 130-140kg rust :p

Endret av trra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

 

Så at den gikk ned i 0,3 liter på mila, 0,5 i snitt.

 

Det klarer nesten en Toyota Avensis og matche, bare for å ta en bil jeg vet drivstoffutgiftene på.

 

En Avensis med 1,6 bensin bruker 0,66 i snitt ifølge Toyota. Det høres kanskje ikke så mye mer ut, men det er 30% mer.

 

BILEN ER 90% RUST FRI

 

Så den består av 130-140kg rust :p

 

Bilen er 90% rust *pause* fri, så den består med andre ord av 90% rust :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...