Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker du dette da bjernez?

mercedes-benz-e63-amg-official-interior-img_13.jpg

Dette interiøret hva farger anngår liker jeg absolutt mye mye bedre ja :)

 

Men det er uansett noe "galt" med selve designet på dashbordet synes jeg... Blir liksom lit SUV-aktig.. å ikke sportslig.. hvis du skjønner...

Men er jp for all del ikke alle som er ute etter det samme som meg... hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Ja vi er nok bare forskjellige :)

 

Det eneste som irriterer meg med Mercedes, er LED-lysene og hvordan disse er plassert. Ser ut som dem er limt på liksom...

 

Utseendemessig, så er det ingen som slår utseendet til en Audi når man møtes i mørket :)

 

Men... vi er som sagt forskjellige :)

 

Enig i det du sier der egentlig, Audi sine LED-lys er fantastisk kule :) (Mercedes sine LED-lys har jeg ikke lagt merke til enda)

 

men så er jeg en Mercedes/Audi-fyr, da :p

Lenke til kommentar

Nok bilder i denne annonsen?! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23577260

 

Noe jeg har glemt å ta bilde av? tenkte å skru av toppen å ta bilde av stempelhodene i motoren også eller bruke endoskopi for å ta bilde inni bensintanken, men syns d ble litt over the top.. hehe ;-)

 

Er slik annonser bør se ut! Jeg hadde tatt mer bilder.

Tenkte at jeg selv hadde likt å se bilder av undersiden på en bil jeg vurderte, og nå man først har bukk tilgjengelig så...

 

Men ble litt mobba i lunsjen på jobb av enkelte som mente det måtte være ny norgesrekord i antall bilder av en og samme bil :-)

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Er slik annonser bør se ut! Jeg hadde tatt mer bilder.

 

Helt enig.

Ingenting er så ille som å se en annonse med et halvdårlig bilde i lav oppløsning tatt en dag det var overskya for halvannet år siden, for og så møte opp for å se på bilen som siden har vært malt tofarget med bengalakk.

Gode og oppdaterte bilder er key!

 

 

Lekker 240Z til salgs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...