Mr. A Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Vær venlig å legg bilder i en spoiler så de ikke tar opp hele forumet. Spesielt hvis du quoter. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ja vi er nok bare forskjellige Det eneste som irriterer meg med Mercedes, er LED-lysene og hvordan disse er plassert. Ser ut som dem er limt på liksom... Utseendemessig, så er det ingen som slår utseendet til en Audi når man møtes i mørket Men... vi er som sagt forskjellige Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 til og med mora mi kan se fin ut i mørket. Mercedes E klasse ser flott ut. Kult interiør også. Ikke så romskip og harry. Det liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Enig angående LED lysene som erstatter tåkelysene... ser virkelig ikke gjennomtenkt ut. Er ikke så veldig imponert over det nye interiøret til E-klasse da jeg mener den forrige modellen er nydelig interiørt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 W211 interiøret er en drøm Lenke til kommentar
rublings Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Liker du dette da bjernez? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Liker du dette da bjernez? Dette interiøret hva farger anngår liker jeg absolutt mye mye bedre ja Men det er uansett noe "galt" med selve designet på dashbordet synes jeg... Blir liksom lit SUV-aktig.. å ikke sportslig.. hvis du skjønner... Men er jp for all del ikke alle som er ute etter det samme som meg... hehe Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Helt enig. Problemet ligger nok i hvordan skjermen er integrert tror jeg. Hadde den vært bygd kant i kant istedenfor inni en hule så hadde det hjulpet mye. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Nok bilder i denne annonsen?! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23577260 Noe jeg har glemt å ta bilde av? tenkte å skru av toppen å ta bilde av stempelhodene i motoren også eller bruke endoskopi for å ta bilde inni bensintanken, men syns d ble litt over the top.. hehe ;-) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Liker du dette da bjernez? Merkelig sammentreff. Satt i en helt lik bil i dag. Nydelig bil forresten Endret 18. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Liker du dette da bjernez? Børsta aluminium Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Nok bilder i denne annonsen?! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23577260 Noe jeg har glemt å ta bilde av? tenkte å skru av toppen å ta bilde av stempelhodene i motoren også eller bruke endoskopi for å ta bilde inni bensintanken, men syns d ble litt over the top.. hehe ;-) Er slik annonser bør se ut! Jeg hadde tatt mer bilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ja vi er nok bare forskjellige Det eneste som irriterer meg med Mercedes, er LED-lysene og hvordan disse er plassert. Ser ut som dem er limt på liksom... Utseendemessig, så er det ingen som slår utseendet til en Audi når man møtes i mørket Men... vi er som sagt forskjellige Enig i det du sier der egentlig, Audi sine LED-lys er fantastisk kule (Mercedes sine LED-lys har jeg ikke lagt merke til enda) men så er jeg en Mercedes/Audi-fyr, da Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Nok bilder i denne annonsen?! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23577260 Noe jeg har glemt å ta bilde av? tenkte å skru av toppen å ta bilde av stempelhodene i motoren også eller bruke endoskopi for å ta bilde inni bensintanken, men syns d ble litt over the top.. hehe ;-) Er slik annonser bør se ut! Jeg hadde tatt mer bilder. Tenkte at jeg selv hadde likt å se bilder av undersiden på en bil jeg vurderte, og nå man først har bukk tilgjengelig så... Men ble litt mobba i lunsjen på jobb av enkelte som mente det måtte være ny norgesrekord i antall bilder av en og samme bil :-) Endret 18. august 2010 av ArcticOC Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Er slik annonser bør se ut! Jeg hadde tatt mer bilder. Helt enig. Ingenting er så ille som å se en annonse med et halvdårlig bilde i lav oppløsning tatt en dag det var overskya for halvannet år siden, for og så møte opp for å se på bilen som siden har vært malt tofarget med bengalakk. Gode og oppdaterte bilder er key! Lekker 240Z til salgs. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23573419 Liker 323 GTR Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hva er det som er så morsomt, stilig eller idiotisk med disse annonsene dere poster egentlig? Tittelen på tråden er misvisende i så fall, siden dere bare poster vanlige annonser Lenke til kommentar
rublings Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Sier du at en 323 GTR og en 240Z ikke er stilige biler? Stilige biler gjør stilige annonser Lenke til kommentar
aGal Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23908507 Hahaha, henger på en buddy, at på til søple-kasse-look på den! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Synes faktisk den Buddy'en var littkul jeg... selv med henger... Det var på en måte så ironisk at det var tøft... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå