Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+13412342564

Ja, skam at en Civic DX blir styla sånn, hvor wasta er ikke det.. Hadde vært noe annet om det var en ESi eller VTi.

 

Den hadde fortsatt vært stygg :p

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-Ford-Mustang-GT-Premium-WE-FINANCE-/120607528156?pt=US_Cars_Trucks

 

En dag skal jeg ha en sånn.

 

En vakker dag...

Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

 

 


Imorgen er det spådd ganske bra vær. (hinthint)

Synes mustang '67 er finest jeg dribble.gif

(Må inrømme at den 2005 modellen var ganske fin og)


Er enig i at '67 og også '69 er grisefine! Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar

og noen lager hjemmeside med alt dem kjøper......

 

mye man ikke fårstår her i livet.

Hvis du sikter til min hjemmeside (som forøvrig ikke er oppdatert på en god stund) så er dette en blogg hvor man legger ut ting som skjer...

 

Slike blogger er helt frivillig og lese og det er meget populært med blogger. Noen skriver om bikkja si, mens andre legger ut kun ting om jobben sin, eller evt. om blomster etc... you name it!

 

I min blogg finner man alt fra bilder av ny bil, til bilder av bikkja og andre ting som interesserer meg... så jeg kan ikke helt se at dette er så veldig vanskelig å forstå...

 

Men å teipe på chromeflammer på en slik bil det linkes til over er litt i overkant av hva jeg vil kalle "normalt"

På den annen side så hadde det jo vært veldig kjedelig hvis vi ikke hadde hatt noen orginaler der ute :)

Lenke til kommentar

Den Mersja kunne godt hatt mer treverk, så hadde det virka mer gjennomført. Men, jeg enig i at det ser plastikkaktig ut. Dessverre poleres treverket i luksusbiler så grundig at det ser ut som plast, og Mercedes mistenker jeg for å attpåtil koke treverket i plastlakk. Nei, den dagen jeg får råd til en Rolls eller Jaguar skal jeg på pur f bestille den med dashbord i luta furu, så ingen kan være i tvil om at det er ekte tre. :D

Lenke til kommentar

Mercedes-Benz-New-E-Class-Interior-04-lg.jpg

 

Her er nye E-klasse. Treverket her ser langt bedre ut.

Er det bare meg... eller er det fler som ikke liker interiøret på Mercedes?

 

Er liksom noe som ikke stemmer...

 

Når det gjelder farger på interiør så er jeg helt og holdent fullstendig i mot treverk og lyse farger som beige. Synes ikke dette passer i en vanlig mercedes. Jeg er mer typen som liker sort/chrome/sølv og da ikke i plast, men ekte materialer.

 

Hvitt kan også være fint, men da bør bilen være meget spesiell ellers også...

 

Satt inni en E-klasse her om dagen (helt ny) og må si jeg ble ganske skuffet når jeg satt der... Joda...bilen er fin den... men det er noe sterilt og kjedelig med interiøret jeg ikke liker følte jeg... Egentlig veldig synd.

 

Jeg synes ikke mercedes er den premiumbilen den en gang var når jeg var med mine foreldre for over 20 år siden og tok taxi fra Oslo S til fornebu. I dag så synes jeg både BMW og Audi gruser Mercedes når det gjelder opplevd premium følelse...

 

Men men... Treverk er vertfall tabu for meg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Mercedes-Benz-New-E-Class-Interior-04-lg.jpg

 

Her er nye E-klasse. Treverket her ser langt bedre ut.

Er det bare meg... eller er det fler som ikke liker interiøret på Mercedes?

 

Er liksom noe som ikke stemmer...

 

Når det gjelder farger på interiør så er jeg helt og holdent fullstendig i mot treverk og lyse farger som beige. Synes ikke dette passer i en vanlig mercedes. Jeg er mer typen som liker sort/chrome/sølv og da ikke i plast, men ekte materialer.

 

Hvitt kan også være fint, men da bør bilen være meget spesiell ellers også...

 

Satt inni en E-klasse her om dagen (helt ny) og må si jeg ble ganske skuffet når jeg satt der... Joda...bilen er fin den... men det er noe sterilt og kjedelig med interiøret jeg ikke liker følte jeg... Egentlig veldig synd.

 

Jeg synes ikke mercedes er den premiumbilen den en gang var når jeg var med mine foreldre for over 20 år siden og tok taxi fra Oslo S til fornebu. I dag så synes jeg både BMW og Audi gruser Mercedes når det gjelder opplevd premium følelse...

 

Men men... Treverk er vertfall tabu for meg :)

 

Godt vi er forskjellige, for jeg har aldri syntes at BMW har gitt noen særlig premiumfølelse i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...