Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.finn.no/f...nnkode=23547621

 

En som har fått frastjålet/frasvindlet bilen sin, kjedelig. Håper han finner den igjen.

BTW, tips som fører til at bilen blir funnet gir 5000 kr rett i lomma!

 

 

Dette kan ikke være samme bilen som er omtalt i Autofil denne måneden? Er en rapportasje om en fyr som ble frastjålet sin TME Evo der også.. Dette hjelper nok ikke på forsikringspremien på de gjenværende/fremtidige eierne av disse bilene.

 

Hadde jeg eid en slik bil og tatt tjuven på fersken.. Skal vi bare si at jeg hadde invitert fyren på kaffe og kaker? innocent.gif

Lenke til kommentar
Hadde jeg eid en slik bil og tatt tjuven på fersken.. Skal vi bare si at jeg hadde invitert fyren på kaffe og kaker?

En fristende, men en heller dårlig ide...

 

Sist jeg var involvert i en liknende episode ble jeg frikjent pga "selvforsvar" og at fyren hadde et heller begredelig langt rulleblad = null sympati fra politiet.

 

http://www.finn.no/f...nnkode=23547621

 

En som har fått frastjålet/frasvindlet bilen sin, kjedelig. Håper han finner den igjen.

BTW, tips som fører til at bilen blir funnet gir 5000 kr rett i lomma!

For og ikke snakke om denne: http://www.finn.no/f...nnkode=23553583

 

Skal vistnok være samme tyven.

 

Jeg gir ALDRI fra meg bilen før jeg har kontanter eller på konto. Remisser, gode løfter eller sympatiske kjøpere får bare en spasertur hjem.thumbup.gif

Lenke til kommentar

Er ikke selvorsvar hvis man oppsøker en tyv og banker han opp...

Jeg forstår det er fristende, men hvis dette kalles selvorsvar fra politiets side, samt at det ikke får noen konsekvenser for deg, så skal jeg jaggu meg legge dette friskt på minnet...

 

Selvforsvar er når du forsvarer deg selv mot ett direkte angrep... å ikke når man tar loven i egne hender.

 

Forstår at det er fristende som sagt, og skulle virkelig ha gjort det selv, men særlig smart er det desverre ikke.

Ikke for at jeg er så stor og sterk at jeg banker alle og enhver, men ofte så er det gjerningsofferet som har høyst adrenalin og dermed høyst sjanse for å gå fra ett basketak med minst skader. Men unntak finnes... Man kan være uheldig og bli udmyket for andre gang...

 

Først så stjeler han bilen, din... så oppsøker du personen og går i strupen på han. Du blir overasket og får skikkelig bank og du ligger igjen på asfalten med utslåtte tenner og fortsatt ingen bil...

 

Tror nok jeg ville oppsøkt mannen...holdt han under oppsyn for så og ringt politiet. Dette tror jeg er en mye smartere løsning...

 

Men det er som sagt ikke alltid like morsomt og være så sinnsykt fornuftig :)

Det bor en jævel i oss alle... hehe

Lenke til kommentar

Er ikke selvorsvar hvis man oppsøker en tyv og banker han opp...

Jeg forstår det er fristende, men hvis dette kalles selvorsvar fra politiets side, samt at det ikke får noen konsekvenser for deg, så skal jeg jaggu meg legge dette friskt på minnet...

 

Selvforsvar er når du forsvarer deg selv mot ett direkte angrep... å ikke når man tar loven i egne hender.

 

Forstår at det er fristende som sagt, og skulle virkelig ha gjort det selv, men særlig smart er det desverre ikke.

Ikke for at jeg er så stor og sterk at jeg banker alle og enhver, men ofte så er det gjerningsofferet som har høyst adrenalin og dermed høyst sjanse for å gå fra ett basketak med minst skader. Men unntak finnes... Man kan være uheldig og bli udmyket for andre gang...

 

Først så stjeler han bilen, din... så oppsøker du personen og går i strupen på han. Du blir overasket og får skikkelig bank og du ligger igjen på asfalten med utslåtte tenner og fortsatt ingen bil...

 

Tror nok jeg ville oppsøkt mannen...holdt han under oppsyn for så og ringt politiet. Dette tror jeg er en mye smartere løsning...

 

Men det er som sagt ikke alltid like morsomt og være så sinnsykt fornuftig smile.gif

Det bor en jævel i oss alle... hehe

 

 

Skal bare oppklare en misforståelse:

Hadde jeg eid en slik bil og tatt tjuven på fersken.. Skal vi bare si at jeg hadde invitert fyren på kaffe og kaker?

 

Sånn. Tilbake til topic og ha en god helg alle sammen new_woot.gif

Lenke til kommentar

Og rett etterpå kom jeg over denne:

http://www.finn.no/f...nnkode=23330647

 

Fin å se på når den er parkert, men når du fyrer opp en 1,9 pumpedyse diesel på 105 hester da hadde jeg bare blitt flau.

(Hvorfor han har skrevet 140 hk aner jeg ikke) Chippa?

 

Og drømmepassaten med (nogenlunde) lav km stand. Denne hadde jeg kjøpt tvert!!!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23543127

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Er ikke selvorsvar hvis man oppsøker en tyv og banker han opp...

Jeg forstår det er fristende, men hvis dette kalles selvorsvar fra politiets side, samt at det ikke får noen konsekvenser for deg, så skal jeg jaggu meg legge dette friskt på minnet...

 

Selvforsvar er når du forsvarer deg selv mot ett direkte angrep... å ikke når man tar loven i egne hender.

 

Forstår at det er fristende som sagt, og skulle virkelig ha gjort det selv, men særlig smart er det desverre ikke.

Ikke for at jeg er så stor og sterk at jeg banker alle og enhver, men ofte så er det gjerningsofferet som har høyst adrenalin og dermed høyst sjanse for å gå fra ett basketak med minst skader. Men unntak finnes... Man kan være uheldig og bli udmyket for andre gang...

 

Først så stjeler han bilen, din... så oppsøker du personen og går i strupen på han. Du blir overasket og får skikkelig bank og du ligger igjen på asfalten med utslåtte tenner og fortsatt ingen bil...

 

Tror nok jeg ville oppsøkt mannen...holdt han under oppsyn for så og ringt politiet. Dette tror jeg er en mye smartere løsning...

 

Men det er som sagt ikke alltid like morsomt og være så sinnsykt fornuftig smile.gif

Det bor en jævel i oss alle... hehe

 

 

Skal bare oppklare en misforståelse:

Hadde jeg eid en slik bil og tatt tjuven på fersken.. Skal vi bare si at jeg hadde invitert fyren på kaffe og kaker?

 

Sånn. Tilbake til topic og ha en god helg alle sammen new_woot.gif

Ahh... beklager...

Bare jeg som må ha blingset litt...

 

PEACE!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Og rett etterpå kom jeg over denne:

http://www.finn.no/f...nnkode=23330647

 

Fin å se på når den er parkert, men når du fyrer opp en 1,9 pumpedyse diesel på 105 hester da hadde jeg bare blitt flau.

(Hvorfor han har skrevet 140 hk aner jeg ikke) Chippa?

 

Og drømmepassaten med (nogenlunde) lav km stand. Denne hadde jeg kjøpt tvert!!!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23543127

Husker ganske sikkert at du får 1,9 TDI både med 105hk og 140hk.

Mener Touranene på jobb har 1,9TDI, hvor en av dem har 140hk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...