Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Ehm, hæ? A3 stasjonsvogn?

 

Du skriver at fordi du må ha plass til hund valgte du A4. Hadde du ikke hatt hund hadde du vurdert blant annet BMW 3-serie. Det jeg forteller deg er at 3-serie har omtrent identisk bagasjeplass som en A4. Jeg skjønner derfor ikke hvorfor du sier at du valgte A4 pga. bagasjeplass når den er identisk med 3-serie.

 

Er det egentlig BMW 1-serie du mente her?

Hadde jeg ikk hatt bikkje, så hadde ikke alternativet vært stasjonsvogn når det gjelder 3-serie. For den ser best ut som sedan.

Men jeg skrev også at jeg hadde VURDERT den, og ikke noe mer. Jeg liker stasjonsvogner, men ikke 3-serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+13412342564

Kan nok også være det at Audi sine stasjonsvogner faktisk ser bra ut, mens BMW sine ikke er i nærheten. Da valgte han Audi framfor BMW, men hadde det blitt sedan/coupe, hadde han kanskje vurdert BMW mye sterkere.

 

 

Bare en tanke ;)

 

 

Edit: ...og der svarte Bjerknez på det :p

Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar

Og med de 16 siste innleggene kan vi altså konkludere med at BMW'en i annonsen ikke er noe fin?

 

Topp det! :thumbup:

 

I en tråd med flere tusen innlegg er det vel ikke så jævla farlig om man detter litt utenfor temaet? Det at man absolutt skal holde seg til temaet hele tiden dreper jo bare interessante diskusjoner i lengden. For min del synes jeg det er bedre om man sklir litt utenfor temaet i en promille av antall innlegg i en tråd en at man må opprette en ny tråd for hvert forbanna tema og kun holde seg til det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Golf IV kom aldri i VR6-versjon. Ser du bort fra R32 var den sprekeste Limited Edition GTI'en med 180 HK om jeg ikke husker feil.

 

 

 

Golf IV fikk man kjøpt med 2,8 VR6 motor, med 24 ventiler og 204hk, men selve bilen het aldri VR6. Den ble kalt for V6 4-motion her i landet. Fikk samme motor i Bora også.

 

I Usa fikk man også VR6 i Golf IV med forhjulstrekk, både 12V og 24V utgaven.

Endret av trra
Lenke til kommentar

Dette må jo være noe av det mest latterlige som kunne vært skrevet i en slik annonse.. De er seriøse voksne mennesker som ikke klarer skrive en annonse på en seriøs måte. I tillegg er de ordensmennesker med null kontroll på økonomien?! WTF

 

****************

 

Og det topper seg med at telefonnummeret ikke er registrert i noen kataloger..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Dette må jo være noe av det mest latterlige som kunne vært skrevet i en slik annonse..

 

Indeed. Andre generasjon V70 går det jo 15 av på dusinet, så det bør være null problem å finne en bruktbilforhandler med en slik bil som tilbyr finansiering, selv i Bodø.

 

Hvorfor ikke ta opp lån istedet?

 

Man skulle nesten tro at de har så mange betalingsanmerkninger at de ikke får lån og at det er derfor de ønsker å løse det privat.

Jeg ville ihvertfall aldri gått med på en slik avtale.

Lenke til kommentar

Dette må jo være noe av det mest latterlige som kunne vært skrevet i en slik annonse..

Jeg fikk vondt av å lese alle skrivefeilene. Her har noen strøket i norsk.

Enig, gjør det mindre fristende å selge en bil til noen slike med den økonomien!

Og hva med litt mellomrom mellom setningene?? Helt rotete å lese(annonsen)....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...