klilleng Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Interessant valg av interiørbilder på denne må jeg si. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22745584 Lenke til kommentar
lilko Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) *slett* Endret 12. juli 2010 av lilko Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Denne var faktisk litt rå http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23297270 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) lol..... :ermm: Endret 14. juli 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Og der fikk jeg enda en "Styggeste 3-serien jeg noensinne har sett" på lista mi. Takk Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 ser den bilen der nesten daglig kjører forbi den på vei til jobb. ser ikke ut i måneskinn den bilen der. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 lol..... :ermm: 1.6 99HK'er gitt! WOW!!! Blir like oppgitt hver gang noen kaster hjemmelaget plastikk på bilen og "pynter" den på måter som ikke ligner grisen... Hva er det som gjør at slike fæle 3-serier er så populære gentlig...? Når jeg var yngre såsynes jeg 3-serien var en flott bil, men likte best de som var orginalt stylet.Evt. veldig forsiktig stylet. Noen tror desverre også at bilen går fortere jo større spoiler man har på lokket bak... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Må jo ha spoiler for å få alle de 99 hestene ned på bakken når det begynner å gå fort! xD Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det tenkte jeg faktisk ikke på... hehe Hadde ikke turt å style en bil på denne måten med en slik motor i... En ting erat man skal få bilen til å se "muskuløs" ut, men når man har en 1.6 sugemotor på 99HK'er under panseret så blir man forbikjørt av de fleste der ute. Haddejeg hatt en bil med 99HK'er i hadde jeg IKKE valgt en 3-serie og skulle jeg tilfeldighvis fått en slengt etter meg, så hadde jeg gjort den så anonym som mulig, slik at jeg ikke fremprovoserte andre til å prøve seg. BMW er flotte biler og kanskje blir det en BMW på meg neste gang, men det bør slenges noen ekstra kroner slik at man får en grei motor og OK styling. M-sport styling utvendig/innvendig samt 320/525 ++ er ett must. Og da havner man på en pris som brått nærmer seg smertegrensen til mange. SKulle jeg KUN tenkt fornuft og ikke utseende/motor så hadde jeg kjøpt en Toyota med minste motor i den størrelsen jeg hadde bruk for. Ingen som ser deg som en "konkurrent" i trafikken med en slik bil og man fritar seg for alle provokasjoner og dermed har man en viss verdighet i behold etter en tur til butikken. Man kan vertfall banke i bordet med at man kjører rundt i verdens mest driftsikkre bil... men stort mer å banke i bordet med er det dog ikke... 1 Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 SKulle jeg KUN tenkt fornuft og ikke utseende/motor så hadde jeg kjøpt en Toyota med minste motor i den størrelsen jeg hadde bruk for. Ingen som ser deg som en "konkurrent" i trafikken med en slik bil og man fritar seg for alle provokasjoner og dermed har man en viss verdighet i behold etter en tur til butikken. Lurer litt på hvordan det er der du bor, virker som om folk ikke gjør annet enn å kappkjøre? Tror ikke jeg kan huske sist noen prøvde å provosere meg til kappkjøring. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Er det ikke mer at BjerkneZ kjører audi da? Holder jo med å dra på litt når fartsgrensen blir høy for å provosere mange av de som kjører diverse dyre fine merker til å kjøre forbi. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Er jo ikke noen fartsvidunder jeg har da... En helt vanlig orginalt stylet Audi med en OK stor motor. Er MANGE ganger jeg har opplevd at andre har "prøvd" seg og eller "provosert" litt på E6 når jeg hadde en godt utstyrt Golf 1.6 Highline med 105HK'er. Siden bilen hadde doble potter/Xenon/senk/store felger så trodde noen at det kanskje var en kamuflert VR6 jeg kjørte, da de så slik ut den gangen. (2002mod) Det resulterte i at jeg ALDRI hadde noe og fare med, selv med familiebiler fulle av unger kom opp på siden. Joda.. jeg kunne ignorert og bare fortsatt i mitt tempo, men i lengden så synes jeg det ble kjedelig og byttet dermed bil til en Touran med litt mer krutt under panseret. Vesentlig morsommere og kjøre og bilglede fikk en helt annen betydning for min del. Jeg trives rett og slett ikke i biler med sugemotor og lavt volum. Jeg blir rett og slett trist av å kjøre slikt. Men vi er jo forskjellige. Nå har jeg en bil som ser bra ut (i manges øyne) og har en helt OK motor med pulver nok. Altså en kombinasjon jeg liker. Siden jeg prioriterte utseende fremfor motor i golf'en jeg hadde så fikk jeg en kul bil helt til man trampet på gassen. Jeg angret som en utro tjener på at jeg ikke heller valgte en GTI UTEN ekstra utstyr. Denne hadde faktisk ikke kostet mer enn rundt 10.000,- mer enn den jeg valgte med ekstra utstyr. Joda... jeg måtte klare meg uten xenon/GPS/senk/feite felger/etc etc. men gleden hadde nok til slutt kommet meg til gode ved hjelp av motoren Men ett sted går grensen også for meg rent økonomisk så noen prioriteringer må tas. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Er det ikke mer at BjerkneZ kjører audi da? Holder jo med å dra på litt når fartsgrensen blir høy for å provosere mange av de som kjører diverse dyre fine merker til å kjøre forbi. Har kjørt både BMW og Audi mange år, og også andre spreke biler, men det aldri vært nevneverdig med provokasjoner for min del. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Er jo ikke noen fartsvidunder jeg har da... En helt vanlig orginalt stylet Audi med en OK stor motor. Er MANGE ganger jeg har opplevd at andre har "prøvd" seg og eller "provosert" litt på E6 når jeg hadde en godt utstyrt Golf 1.6 Highline med 105HK'er. Siden bilen hadde doble potter/Xenon/senk/store felger så trodde noen at det kanskje var en kamuflert VR6 jeg kjørte, da de så slik ut den gangen. (2002mod) Golf IV kom aldri i VR6-versjon. Ser du bort fra R32 var den sprekeste Limited Edition GTI'en med 180 HK om jeg ikke husker feil. Det resulterte i at jeg ALDRI hadde noe og fare med, selv med familiebiler fulle av unger kom opp på siden. Joda.. jeg kunne ignorert og bare fortsatt i mitt tempo, men i lengden så synes jeg det ble kjedelig og byttet dermed bil til en Touran med litt mer krutt under panseret. Vesentlig morsommere og kjøre og bilglede fikk en helt annen betydning for min del. Jeg trives rett og slett ikke i biler med sugemotor og lavt volum. Jeg blir rett og slett trist av å kjøre slikt. Men vi er jo forskjellige. Nå har jeg en bil som ser bra ut (i manges øyne) og har en helt OK motor med pulver nok. Altså en kombinasjon jeg liker. Siden jeg prioriterte utseende fremfor motor i golf'en jeg hadde så fikk jeg en kul bil helt til man trampet på gassen. Jeg angret som en utro tjener på at jeg ikke heller valgte en GTI UTEN ekstra utstyr. Denne hadde faktisk ikke kostet mer enn rundt 10.000,- mer enn den jeg valgte med ekstra utstyr. Joda... jeg måtte klare meg uten xenon/GPS/senk/feite felger/etc etc. men gleden hadde nok til slutt kommet meg til gode ved hjelp av motoren Men ett sted går grensen også for meg rent økonomisk så noen prioriteringer må tas. Ser egentlig ikke helt problemet - om noen kommer og tydelig vil kappkjøre er det vel bare å la de seile sin egen sjø? Sånn bortsett fra det så gjorde du sikkert ikke et galt valg ang. 1,6 - 1,8T. 1,8T-en er morsom den, men den våkner først når du chipper den. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 2002 modell GTI hadde 150HK'er orginalt. 180HK'eren kom først året etter tror jeg. Det er riktig som du sier angående VR6. Jeg mente sef. R32. Hele poenget mitt er at jeg synes det er dritt å kjøre rundt i en stylet bil som ser ut til å ha mange hester under panseret når den egentlig ikke har noe som helst. Blir liksom litt feil kombinasjon for min del. Da vil jeg heller ha LITT av hvert eller evt. KUN motor og null styling hvis lommeboka sa stopp... Er jo ålreit og klare å komme seg opp i 100km/t før aksellerasjonsfeltet på E6 tar slutt liksom. Mange steder så slet jeg faktisk med det. Gasspedalen var hele tiden i av/på modus og det skjedde absolutt ingenting når jeg trampet gasspedalen i bånn i 4.gir opp tunneller. Faktisk så sank farten noe(!) Siden vi måtte ha en stasjonsvogn med plass til bikkje nå, så måtte vi bla opp litt ekstra penger for å tilfredstille oss (eller kanskje mest meg selv). Hvis ikke så hadde det nok blitt en Golf/A3/BMW 3-serie til maks 500 lapper. Og da får man mye gromt i den klassen. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Joda, ser poenget ditt. Ser dog ikke helt dette argumentet: Siden vi måtte ha en stasjonsvogn med plass til bikkje nå, så måtte vi bla opp litt ekstra penger for å tilfredstille oss (eller kanskje mest meg selv). Hvis ikke så hadde det nok blitt en Golf/A3/BMW 3-serie til maks 500 lapper. Og da får man mye gromt i den klassen En A4 har 490 liter plass med baksetene oppe, 1360 liter med setene lagt ned. En BMW 3-serie har 460 liter med baksetene oppe, 1385 liter med setene nede. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Joda, ser poenget ditt. Ser dog ikke helt dette argumentet: Siden vi måtte ha en stasjonsvogn med plass til bikkje nå, så måtte vi bla opp litt ekstra penger for å tilfredstille oss (eller kanskje mest meg selv). Hvis ikke så hadde det nok blitt en Golf/A3/BMW 3-serie til maks 500 lapper. Og da får man mye gromt i den klassen En A4 har 490 liter plass med baksetene oppe, 1360 liter med setene lagt ned. En BMW 3-serie har 460 liter med baksetene oppe, 1385 liter med setene nede. Joda men en A3 stasjonsvogn ser på langt nær like bra ut som en A4 synes jeg. Hadde jeg ville hatt en 3-serie så hadde jeg jo kjøpt det og kanskje spart noen lapper. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ehm, hæ? A3 stasjonsvogn? Du skriver at fordi du må ha plass til hund valgte du A4. Hadde du ikke hatt hund hadde du vurdert blant annet BMW 3-serie. Det jeg forteller deg er at 3-serie har omtrent identisk bagasjeplass som en A4. Jeg skjønner derfor ikke hvorfor du sier at du valgte A4 pga. bagasjeplass når den er identisk med 3-serie. Er det egentlig BMW 1-serie du mente her? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Volum sier ikke alt når det gjelder å få med seg hunder. Målene kan være like viktig. Hundebur tar plass. Her er en Astra H stv med 540l bagasjerom akkurat stor nok til to store hunder, uten at vi får med bagasje. (Forøvrig er det flott med OEM grind + midtdeler bak, slipper styret med bur, og sparer litt plass.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå