mjo101 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 "Racerbil". Vet ikke helt hvor jeg skal begynne hen. Det fantastisk grusomme interiøret, forskjellige farger overalt på bilen, det latterlige forsøket på styling eller bare den totale idiotien ved monteringen av spoiler. Som en kommentar på STCN-forumet lød; "... den blir nok kjekk å ha når han rygger i 240 km/t!" Eneste som var noe fint på den bilen var felgene som ikke var så verst..! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Hmm vet ikke hva jeg syns om stylingen på dette trollet: Q7 Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Hmm vet ikke hva jeg syns om stylingen på dette trollet: Q7 Peker eksoshalene på venstre side nedover, mens de på høyre side peker oppover? Eller er det synet mitt det er noe feil med? Endret 31. oktober 2008 av >Jonas< Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har vært til salgs lenge, men nå har han visst kjøpt stylingfanger - tidligere hadde han originalfanger i ymse farger. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 >Jonas< ser ut som det gjør det på det bildet der men hvis du ser bildet rett bak så ser du de står rett Fronten på q7`en var jo vanvittig stygg, bakenden var jo ikke så ille Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 >Jonas< ser ut som det gjør det på det bildet der men hvis du ser bildet rett bak så ser du de står rett Fronten på q7`en var jo vanvittig stygg, bakenden var jo ikke så ille Syntes fronten var det fineste, baken var veldig jalla jalla syntes jeg.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg synes det værste var skjermbredderne, og hvordan hjulene absolutt ikke fylte dem ut. Skulle dette blitt bra, noe et uansett ikke hadde blitt, måtte bilen vært blodsenket med feite dekk. Den pakkis-Golfen på forrige side, har fyren bare kappet bort rusten i hjulbuene? Skikkelig grovsmedarbeid. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Rart at bilen i det hele tatt henger sammen fortsatt: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Gleder meg til de ordentlig bildene kommer :!: bilen hørtes jo mer ut som en delebil Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Våksen kjørt Tips til å selge bil: 1. Gjør deg utilgjengelig (Svarer ikke på mail) 2. Sett på masse kul styling 3. Ikke rydd i bilen. La det gjerne ligge røykpakker i bilen for å bekrefte at bilen har blitt røyket masse i. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Også pris 15 kr. Nesten så man skulle tro at det er noen "venner" som har avertert bilen på fleip. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Man er da voksen så fort man har fylt 18år. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Våksen kjørt Tips til å selge bil: 1. Gjør deg utilgjengelig (Svarer ikke på mail) 2. Sett på masse kul styling 3. Ikke rydd i bilen. La det gjerne ligge røykpakker i bilen for å bekrefte at bilen har blitt røyket masse i. Altså, det om det ligger tomme røykpakker i bilen betyr jo ikke at den er innrøykt, MEN, når askebegeret står åpent og det er nesten så det renner over, da skjønner man i hvertfall at den sterke mistanken bekreftes Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er så sinnsykt mange grove skrivefeil i bilannonser.. Våksen kjørt? Jeg grøsser.. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Man er da voksen så fort man har fylt 18år. Juridisk - Ja. I bruktbilverden? Nei. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Man er da voksen så fort man har fylt 18år. Ikke i hodet ... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Man er da voksen så fort man har fylt 18år. Ikke i hodet ... Det er det mange av de eldre som ikke er heller.. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 "Racerbil". Vet ikke helt hvor jeg skal begynne hen. Det fantastisk grusomme interiøret, forskjellige farger overalt på bilen, det latterlige forsøket på styling eller bare den totale idiotien ved monteringen av spoiler. Som en kommentar på STCN-forumet lød; "... den blir nok kjekk å ha når han rygger i 240 km/t!" Eneste som var noe fint på den bilen var felgene som ikke var så verst..! Vinge montert feil vei(!), refleksvest over setet og ole brumm dings å ha i vinduet... jaja Men papegøya i dashen var fet! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde TV-benk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå