Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, tenkte at du mente oppløsninga, men de er vel strengt tatt de samme på hele Finn... Ikke mye forhandlerne får gjort med det.

Ferdinand Motor har flotte bilder.

Der snakker vi bilder som selger. Klare høyoppløste bilder, Ser ut som en liten ps jobb der å, og det er fint å se at de tar seg tid til å ta ordentelige bilder.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

hehe, tenkte at du mente oppløsninga, men de er vel strengt tatt de samme på hele Finn... Ikke mye forhandlerne får gjort med det.

Ferdinand Motor har flotte bilder.

Er ikke så rart at Ferdinand har mange bra bilder, da både Gunnar (daglig leder) og hans nærmeste venner har GOD peiling på foto, og har mye gromt utstyr :)

Lenke til kommentar

Fin bil nr.2 det der. Som bil nr.3 kunne jeg godt tatt Arnage T Mulliner fra samme forhandler.

Co2-utslipp: 465 g/km :dribble:

Hva er nr. 1 da?

Noe stort og tysk i sedan utførelse. Nå om dagen er nye A8 verdt litt sikling, selv om det ikke er noen skikkelige motorer i den enda. (tar heller 800 newton fra bensinmotor jeg..)

Og Bentley er ikke det samme lenger..

Lenke til kommentar

Noe stort og tysk i sedan utførelse. Nå om dagen er nye A8 verdt litt sikling, selv om det ikke er noen skikkelige motorer i den enda. (tar heller 800 newton fra bensinmotor jeg..)

Og Bentley er ikke det samme lenger..

W12 er ikke skikkelig motor? 800 Nm på bensinmotor er vel heller sjeldent. 625 er jo et lite lok bare det.

Lenke til kommentar

Der har vi den! Utrolig nok har visst W12 gått meg hus forbi, trodde ikke den var annonsert engang. Da bytter vi ut 760'n med den. :!:

800 NM er kanskje sjeldent nok, men ikke for mine drømme sedaner. En lusen S600 har jo de kreftene, og hadde jeg hatt råd til den ville jeg nok like gjerne ha strukket meg til en 65 AMG.

Lenke til kommentar

Ja, eller så er han ikke så veldig interessert i å betale bompenger i automatiske bomstasjoner og bøter fra ATK.. Blir han stoppa så er det jo bare å finne på en unnskyldning og slippe unna med en advarsel og en "husk å sette på skiltene".

Alternativ teori: kanskje han måtte på butikken for å rekke ølsalget etter at han hadde skrudd av de gamle skiltrammene, men før han fikk skrudd på de nye, og tenkte at skilter i vinduet er bedre enn ingenting -han skal jo tross alt bare til butikken. Så når han kom hjem igjen skrudde han på de nye rammene og glemte å sette på plass skiltene før han tok bilder.

Lenke til kommentar

Tror nok det er mer sannsynlig at han tok av skiltene for å få vasket sikkelig bak dær (noe jeg selv gjør enkelte ganger) :)

Han tok sikkert av VAGmerket for å vaske bak det også hehe.

Er noen som tar helt av når det gjelle å "style" en bil. Sjekk innfellingen av høytalerene i dørene. Lyser amatør. Dette er å ødelegge en bil!!

Lenke til kommentar

Tror nok det er mer sannsynlig at han tok av skiltene for å få vasket sikkelig bak dær (noe jeg selv gjør enkelte ganger) :)

Han tok sikkert av VAGmerket for å vaske bak det også hehe.

Er noen som tar helt av når det gjelle å "style" en bil. Sjekk innfellingen av høytalerene i dørene. Lyser amatør. Dette er å ødelegge en bil!!

Ja helt enig, alt får mange som styler bilen utvending men så bryr de seg lite om innsiden.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor veldig mange med passat koster på den flere titalltusen kroner for å style den opp. Hvis de skal ha seg noe som skiller seg ut, hvorfor ikke kjøpe noe spennende og noe som skiller seg ut fra dag 1?

Endret av Hansy
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor veldig mange med passat koster på den flere titalltusen kroner for å style den opp. Hvis de skal ha seg noe som skiller seg ut, hvorfor ikke kjøpe noe spennende og noe som skiller seg ut fra dag 1?

Det er snakk om personlig preg, pris, og også hvor praktisk bilen er.

Lenke til kommentar

Enda ett eksempel på latterlig frontfanger! Link

Dette ser bare så inn i He***** dumt ut... Ser ikke ut til at det er samme fargenyansen på fangeren som på bilen heller...

Ikke for at det var nyansen som var det mest rare her altså... hehe

Herregud sier jeg bare...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...