Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

- Rust... du kan se gjennom bilder .

- smo hull i aksus .

- bars kuke hø foran

:!: :lol:

bilen er god stand . mangeler som jeg vet er

- Rust... du kan se gjennom bilder .

- EU godkjent .

- smo hull i aksus .

- bars kuke hø foran .

har skiftett i dag bremse klosser begge sider foran

kjnnemerke er CE 62424

:!:

"bars kuke hø foran" - Hva betyr det? :p

Bærekule høyre forran. En intern forkortelse sikkert ;P

Oh lord bars kuke :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig det var en litt heftig farge på deler av læret, ja. Som i tillegg ser ut til å være slurvete sydd, litt sikksakksømmer og ikke perfekt passform. Men toppen av lykke må vel være å få med en ulovlig plassert mobiltelefon i design fra forrige årtusen som det står BMW på:

32_958785416.jpg

Lenke til kommentar
Men toppen av lykke må vel være å få med en ulovlig plassert mobiltelefon i design fra forrige årtusen som det står BMW på:

Når ble det ulovlig å plassere mobiltelefon i midtarmlenet?

Den skal stå lett tilgjengelig i nærheten av rattet, slik at man ikke flytter synet så mye bort ifra veien. Det er også ulovlig å ha telefonen i lomma selv om man bruker handsfree.

Lenke til kommentar
Har du kilder på dette? Jeg nekter å tro det er ulovlig å ha en telefon fastmontert i bilen så lenge den ikke brukes under kjøring.
Fører av motorvogn må ikke bruke mobiltelefon under kjøringen, med mindre mobiltelefonen under bruken er plassert i eller på en holder som er forsvarlig fastmontert i motorvognen. Holder skal være montert i umiddelbar nærhet av rattet og så nært førers ordinære synsfelt under kjøring som praktisk mulig, med mindre holderen er en integrert del av kjøretøyets originalinnredning.

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/07/428185.html

http://www.if.no/web/no/corporate.nsf/nofr...1256BE600444603

Det virker som om det er et unntak dersom mobiltelefonen inngår i bilens integrerte innstallasjonsløsning, men da er vel også meningen at den skal kunne betjenes fra rattet eller liknende, slik at man ikke tar fokuset for mye bort fra veien.

Jeg for min del syns denne loven er litt teit. Ta for eksempel vår Qashqai som et eksempel. Denne kommer med integrert bluetooth handsfree som standard, og her kan man gjøre oppringninger og besvare anrop fra rattet/midtkonsollen, uten å i det hele tatt røre telefonen. At man da ikke skulle ha lov til å ha telefonen i lomma eller i hanskerommet eller hvor det måtte være under kjøring, er passe småteit. Det er ihvertfall min mening.

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1998531

Muligens jeg som misforstår hva han mener, men uansett, "skiftet drivaksel på venstre side" - åssen hjuldrift er det han har a? venstrehjulsdrift :!:

Du misforstår. Han har nok drift på begge sidene. Men den ene drivakselen har vært utslitt og er blitt byttet, den andre var OK. Ved forhjulstrekk er det en drivaksel fra gearkassa til venstre forhjul, og en fra gearkassa til det høyre forhjulet. Ved bakhjulsdrift er det også to drivaksler, fra kardangen til hvert av bakhjulene. Mellom kardangen og gearkassa er det en mellomaksel. Biler med firehjulsdrift har fire drivaksler, en til hvert drivhjul.

Lenke til kommentar

"Racerbil". Vet ikke helt hvor jeg skal begynne hen. Det fantastisk grusomme interiøret, forskjellige farger overalt på bilen, det latterlige forsøket på styling eller bare den totale idiotien ved monteringen av spoiler. Som en kommentar på STCN-forumet lød; "... den blir nok kjekk å ha når han rygger i 240 km/t!"

:D

Lenke til kommentar
"Racerbil". Vet ikke helt hvor jeg skal begynne hen. Det fantastisk grusomme interiøret, forskjellige farger overalt på bilen, det latterlige forsøket på styling eller bare den totale idiotien ved monteringen av spoiler. Som en kommentar på STCN-forumet lød; "... den blir nok kjekk å ha når han rygger i 240 km/t!"

Den kunne ikke være noen annen plass en fra Sandnes. Mer ghetto skal man lete lenge etter... :whistle:

Lenke til kommentar

Hahaha! :!:

Også med "dyrego" refleksvest da. :p Og forresten, hva har han gjort med hjulbua? Ser ut som om han har skjært den til for hånd?

Må drømme greit bra hvis han tror noen betaler over 30k kr for det der.

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Hehe, bra funn OML. Det er så mye latterlig på denne bilen at man nesten ikke vet hvor man skal begynne. Til og med prisen er latterlig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...