Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen har i hvertfall klart å finne blur funksjonen i photoshop... http://www.finn.no/f...nnkode=22236298

Det første bildet var "ok", men de andre var bare ekstremt cheesy.

Toro2: Jeg vil tippe at han mener at hvite biler er forbeholdt land med litt varmere klima.

Jeg forbinder hvite biler sammen med et eksotisk land, faktisk. Kanskje bare meg...? :ermm:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Hvite biler er også gansle flashy, noe nordmenn generelt ikke har særlig sansen for.

Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar

Hvite biler r også gansle flashy, noe nordmenn generelt ikke har særlig sansen for.

Hvite biler var altfor populært for 20 år siden, det fantes etterhvert tusenvis uselgelige hvite Mazda 626 og Toyota Carina på bruktmarkedet, og dermed hvite biler generelt helt ut. Jeg ville selv i dag ikke kjøpt en ny hvit bil av frykt for at tusen andre skal få samme ide samtidig, og at hvite biler igjen blir uselgelige.

Lenke til kommentar

Hvite biler r også gansle flashy, noe nordmenn generelt ikke har særlig sansen for.

Hvite biler var altfor populært for 20 år siden, det fantes etterhvert tusenvis uselgelige hvite Mazda 626 og Toyota Carina på bruktmarkedet, og dermed hvite biler generelt helt ut. Jeg ville selv i dag ikke kjøpt en ny hvit bil av frykt for at tusen andre skal få samme ide samtidig, og at hvite biler igjen blir uselgelige.

Den kjipe hvitfargen som ble brukt før kan jo ikke sammenlignes med den lakken vi får idag.

Nordmenn er også driit kjedelige som ikke tørr velge det de selv vil ha heller... man tenker mer på personen som skal ha den etterpå... :roll:

selv venter vi på denne:

Men for å holde seg til topic: Qsyv

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Hvite biler er også gansle flashy, noe nordmenn generelt ikke har særlig sansen for.

Og hvite biler er ofte langt mer plaget av rust enn tilsvarende bil i annen farge...

Gjør de det ? aldri hørt noe om

Hvite biler må man jo vaske oftere også

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Og hvite biler er ofte langt mer plaget av rust enn tilsvarende bil i annen farge...

Hvite bilder må man jo vaske oftere også

Vasker folk bildene sine altså? :p

Hvite biler forbinder jeg med drosjer i utlandet.

Lenke til kommentar

Det der er desidert det dummeste jeg har hørt i hele mitt liv. Hvorfor skal hvite biler ruste raskere enn samme bil bare i annen farge??? :roll:

Lenke til kommentar

Hvite biler må vaskes like ofte som sorte (fargen Noreg ELSKER) men man slipper å se alt støvet, samt alle de helvettes ripene/rosene i bilen når sola skinner på den.

Lenke til kommentar

Slutt å lek dum, du skjønte hva jeg mente

Så hårsår da. Du skjønte visst ikke at jeg fleipet. :whistle:

Hårsår nei, skjønte at du fleipa, derfor jeg sa leke dum ikke være dom :hrm:

Hvite biler må vaskes like ofte som sorte (fargen Noreg ELSKER) men man slipper å se alt støvet, samt alle de helvettes ripene/rosene i bilen når sola skinner på den.

var jo det jeg mente, må jo vaske bilen oftere for at den skal se pen ut, men med en mørkere farge vises ikke skitten så lett

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Slutt å lek dum, du skjønte hva jeg mente

Så hårsår da. Du skjønte visst ikke at jeg fleipet. :whistle:

Hårsår nei, skjønte at du fleipa, derfor jeg sa leke dum ikke være dom :hrm:

var jo det jeg mente, må jo vaske bilen oftere for at den skal se pen ut, men med en mørkere farge vises ikke skitten så lett

Det er jo akuratt det den gjør? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...