WheelMan Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Man må jo nesten bare lene seg til bake og flire litt.. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Haha, han presterte og si at bilen var sprek 2 ganger i en setning i mailen du fikk tilbake. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Volvo XC70 "Bærer overhodet ikke preg av km.standen på noen som helst måte" Nei for det rattet som du har gnaget på er jo usynlig. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Volvo XC70 "Bærer overhodet ikke preg av km.standen på noen som helst måte" Nei for det rattet som du har gnaget på er jo usynlig. Den har jammen gått langt til å være 2008 mod! Sjeldent syn til å ikke ha gått som taxi. Edit: Så i servicehefte og han har kjørt i gjennomsnitt rundt 20.000km per. andre måned. Høres noe drøyt ut til å ikke være taxi men.. Kan godt hende han har en spesiell jobb situasjon etc. Edit2: Etter nærmere ettertanke så må den nesten ha gått som taxi? Hvem kjører 33 mil hver eneste dag? Grunnen til at jeg stussa på KM.standen var mtp. årsmod, og de har skrevet at det bare har vært en eier på bilen siden den var ny. Endret 2. mars 2010 av EvenL Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 reagerte selv på den km standen. hvordan klarer folk å kjøre så mye på så kort tid Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg vedder en bugg på at setene er merkbart dårligere enn på en helt nye XC70 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fy fan, for en snik.. Drøyt, hvorfor har man 5 seter i en bil når man kun kan sitte i to av de? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bilen kan bygges om til persombil: Avgift: kr. 145.000,- Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bilen kan bygges om til persombil: Avgift: kr. 145.000,- Billigere å kjøpe ny bil i stedet;) Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Litt av en fjott, jeg har lyst til å sende en mail.. Men, uansett: Range Rover "Bilen er med som en av ransbilene i Nokasfilmen mer info om dette på http://no.wikipedia.org/wiki/NOKAS-ranet" hehe, hva er det egentlig han prøver å si? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 At den Range Rover modellen var med i nokasranet sikkert. Ikke selve bilen men modellen . Skikkelig tøft asså , kjøre samme Range Rover Modell Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 ...eller at nøyaktig den bilen ble brukt i innspillingen av filmen som omhandler NOKAS-ranet? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 At bilen er med i en film om nokasranet og at den blir påtent sammen med de andre bilene. I følge det som sjedde etter den ble brukt i ranet. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 så en helt ny mercedes c-klasse i dag. som hadde enkel potte osv og amg merke bakpå Mercedes blir ofte levert med AMG merke hvis det er feks AMG Sportspakke som ektrautstyr. Dog dette merket er ikke likt som en skikkelig AMG har. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 onkelen min har en helt ny mercedes e220 cdi med full amg styling. den har ikke amg bakpå. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Dette var et sjeldent syn! Lenke til kommentar
tNy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 onkelen min har en helt ny mercedes e220 cdi med full amg styling. den har ikke amg bakpå. Som jeg sa, ofte. Dette er noe du kan velge selv. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 har sett noen har amg osv på siden, felgene osv original pga styling. men ikke bakpå. men den mercedesen jeg så, hadde ikke amg styling så vidt jeg kunne se heller. syns det er jalla med slikt jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå