Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig litt lyst til å legge ut bilen min på Finn, bare sånn for faen. Den hadde sett slik ut:

«Peugeot 406 1996 1.9TD selges billig, sånn ca. veiavgift pluss en halv tank diesel. Bilen har kun kjørt 660 580 km, men dette glemmer man fort, ettersom første siffer i kilometertelleren er defekt. Bilen er tidligere brukt som drosje, og ble i sitt neste liv en hund, hvertfall om man bedømmer etter mengden hundehår som ligger mellom setene og de lekre setetrekkene fra Biltema. Aircondition er en smule ødelagt, men så kaldt som det er i år spiller det ingen rolle uansett. Det samme gjelder vinduet på førersiden, hvor heisen er ødelagt. Vinduet holdes oppe av en lekker trepinne (inkludert i prisen). Eksospotten har flyttet inn i bagasjerommet, og trives egentlig godt der, det blir nemlig veldig sølete under bilen i disse vintertider. Bilen har en del arr på utsiden, men det er jo bare sexy. Bilen er forøvrig den beste jeg noensinne har eid (at det er den eneste jeg har eid nevner vi ikke noe om ... oh, shit), og den er veldig komfortabel, bare man ser bort fra de åpenbare skjønnhetsproblemene. EU-godkjent til Aug. 2010.»Jeg tror det er åpenbart hvorfor jeg ikke gidder å prøve å selge den, skal vrake den snart, slik at jeg slipper veiavgiften :p

Hvor står bilen?
Stavanger, send en ferdig frankert konvolutt og penger til veiavgift, og den er din :tease:

Høres bra ut:)

Motoren fungerer, uten mye lekkasjer? Manuell eller automat?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Er ikke lov med salg her? :p

Vel, det var ikke ment som en salgs-annonse heller, kun humor fra min del - slik annonsen ville ha sett ut dersom jeg hadde lagt den ut. Ser ikke helt forskjellen på om jeg skriver det her, eller lager en falsk annonse som jeg linker til ;)

Lenke til kommentar
Dette må være den sykeste E-klassen jeg har sett! Hvem velger å style og rote til en E-klasse?

 

Mercedes E-klasse 220CDI

 

 

er det en E220cdi eller en E55 AMG? :ph34r:

stygg som F i alle fald :p

 

Hater at alle mersje' eiere skal klistre på AMG logo'er på bakluker osv, selvom de ikke har en dritt fra AMG på bilen! Forbanna tullinger!

 

Luftfilter... Mærsje

 

Kledelig filter, kunne vært mye styggere :p

 

Haha, mener du det? Ser jo ikke ut i måneskinn.

Lenke til kommentar
Dette må være den sykeste E-klassen jeg har sett! Hvem velger å style og rote til en E-klasse?

 

Mercedes E-klasse 220CDI

 

 

er det en E220cdi eller en E55 AMG? :ph34r:

stygg som F i alle fald :p

 

Hater at alle mersje' eiere skal klistre på AMG logo'er på bakluker osv, selvom de ikke har en dritt fra AMG på bilen! Forbanna tullinger!

 

Luftfilter... Mærsje

 

Kledelig filter, kunne vært mye styggere :p

 

Haha, mener du det? Ser jo ikke ut i måneskinn.

så en helt ny mercedes c-klasse i dag. som hadde enkel potte osv og amg merke bakpå :wallbash:

Lenke til kommentar

Selgeren virker jo mildt retardert i måten han skriver annonsen på, nevner V8 DIESEL om og om igjen. La du ikke merke til det selv?

 

Burde sendt en melding til selger: "Er det V8 diesel?"

 

Jeg måtte bare gjøre det, og sendte akkurat det spørsmålet, og fikk dette til svar:

 

Hei Kristian

 

Ja det er en V8 Diesel flott bil , sprek og kjøre merker ikke at det er diesel går meget bra . hører fra deg

 

Med vennlig hilsen

Asbjørn F Abrahamsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...