Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde heller brukt 400 000 på en strøken e34 m5 3.8 og 250 000 på kompressorkit(ja med helt ny innmat og alt), understell og hjul :D Så spart resten, pga det er da ikke vits i å bruke så mye penger på bil :p

Haha, du sa det. Jeg hadde aldri kjøpt et kompressorkit for 250 000 kroner! Hah. Hva i ellevatten skal du med det i NORGE? Brukt 400 000 på en strøken bmw, så sparer du resten hadde jeg sagt.

Lenke til kommentar

1,24 mill for en Opel? Ja den tar vi....

Upel

 

Haha!

 

Den bilen der er det sikkert ikke verditap på i det hele tatt!

 

Hadde heller valgt R36 her gitt. Raskere fra 0-100 er den også. Og sikkert mer sparsommelig.

 

Da må man iallefall regne med kommentarer fra naboen. "Oi,så spenstig, ny passat tdi..det har vi jo ikke 193stk av i boligfeltet" :D

Lenke til kommentar

1,24 mill for en Opel? Ja den tar vi....

Upel

 

Haha!

 

Den bilen der er det sikkert ikke verditap på i det hele tatt!

 

Hadde heller valgt R36 her gitt. Raskere fra 0-100 er den også. Og sikkert mer sparsommelig.

 

Da må man iallefall regne med kommentarer fra naboen. "Oi,så spenstig, ny passat tdi..det har vi jo ikke 193stk av i boligfeltet" :D

 

Det handler mer om å få rett oppmerksomhet fra de rette menneskene.

 

Er ikke så opptatt av å flashe med fetest mulig bil for naboen.

Lenke til kommentar

Den syns jeg var litt dyr. En kamerat solgte en strøken 94 mod 325 for 55 000, og da hadde han gått ned fra 70, for han fikk ikke solgt den. Den hadde skinn, aircon og hele pakka. Jeg tviler på at han får 90 for den der, men veit jo aldri.

edit: og denne hadde gåt 170 000.

Endret av Oppkast
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg har egentlig litt lyst til å legge ut bilen min på Finn, bare sånn for faen. Den hadde sett slik ut:

«Peugeot 406 1996 1.9TD selges billig, sånn ca. veiavgift pluss en halv tank diesel. Bilen har kun kjørt 660 580 km, men dette glemmer man fort, ettersom første siffer i kilometertelleren er defekt. Bilen er tidligere brukt som drosje, og ble i sitt neste liv en hund, hvertfall om man bedømmer etter mengden hundehår som ligger mellom setene og de lekre setetrekkene fra Biltema. Aircondition er en smule ødelagt, men så kaldt som det er i år spiller det ingen rolle uansett. Det samme gjelder vinduet på førersiden, hvor heisen er ødelagt. Vinduet holdes oppe av en lekker trepinne (inkludert i prisen). Eksospotten har flyttet inn i bagasjerommet, og trives egentlig godt der, det blir nemlig veldig sølete under bilen i disse vintertider. Bilen har en del arr på utsiden, men det er jo bare sexy. Bilen er forøvrig den beste jeg noensinne har eid (at det er den eneste jeg har eid nevner vi ikke noe om ... oh, shit), og den er veldig komfortabel, bare man ser bort fra de åpenbare skjønnhetsproblemene. EU-godkjent til Aug. 2010.»

 

Jeg tror det er åpenbart hvorfor jeg ikke gidder å prøve å selge den, skal vrake den snart, slik at jeg slipper veiavgiften :p

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig litt lyst til å legge ut bilen min på Finn, bare sånn for faen. Den hadde sett slik ut:

«Peugeot 406 1996 1.9TD selges billig, sånn ca. veiavgift pluss en halv tank diesel. Bilen har kun kjørt 660 580 km, men dette glemmer man fort, ettersom første siffer i kilometertelleren er defekt. Bilen er tidligere brukt som drosje, og ble i sitt neste liv en hund, hvertfall om man bedømmer etter mengden hundehår som ligger mellom setene og de lekre setetrekkene fra Biltema. Aircondition er en smule ødelagt, men så kaldt som det er i år spiller det ingen rolle uansett. Det samme gjelder vinduet på førersiden, hvor heisen er ødelagt. Vinduet holdes oppe av en lekker trepinne (inkludert i prisen). Eksospotten har flyttet inn i bagasjerommet, og trives egentlig godt der, det blir nemlig veldig sølete under bilen i disse vintertider. Bilen har en del arr på utsiden, men det er jo bare sexy. Bilen er forøvrig den beste jeg noensinne har eid (at det er den eneste jeg har eid nevner vi ikke noe om ... oh, shit), og den er veldig komfortabel, bare man ser bort fra de åpenbare skjønnhetsproblemene. EU-godkjent til Aug. 2010.»

 

Jeg tror det er åpenbart hvorfor jeg ikke gidder å prøve å selge den, skal vrake den snart, slik at jeg slipper veiavgiften :p

 

hahaha ;)

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig litt lyst til å legge ut bilen min på Finn, bare sånn for faen. Den hadde sett slik ut:

«Peugeot 406 1996 1.9TD selges billig, sånn ca. veiavgift pluss en halv tank diesel. Bilen har kun kjørt 660 580 km, men dette glemmer man fort, ettersom første siffer i kilometertelleren er defekt. Bilen er tidligere brukt som drosje, og ble i sitt neste liv en hund, hvertfall om man bedømmer etter mengden hundehår som ligger mellom setene og de lekre setetrekkene fra Biltema. Aircondition er en smule ødelagt, men så kaldt som det er i år spiller det ingen rolle uansett. Det samme gjelder vinduet på førersiden, hvor heisen er ødelagt. Vinduet holdes oppe av en lekker trepinne (inkludert i prisen). Eksospotten har flyttet inn i bagasjerommet, og trives egentlig godt der, det blir nemlig veldig sølete under bilen i disse vintertider. Bilen har en del arr på utsiden, men det er jo bare sexy. Bilen er forøvrig den beste jeg noensinne har eid (at det er den eneste jeg har eid nevner vi ikke noe om ... oh, shit), og den er veldig komfortabel, bare man ser bort fra de åpenbare skjønnhetsproblemene. EU-godkjent til Aug. 2010.»

 

Jeg tror det er åpenbart hvorfor jeg ikke gidder å prøve å selge den, skal vrake den snart, slik at jeg slipper veiavgiften :p

 

 

ha ha ha, lo godt av denne :rofl:

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig litt lyst til å legge ut bilen min på Finn, bare sånn for faen. Den hadde sett slik ut:

«Peugeot 406 1996 1.9TD selges billig, sånn ca. veiavgift pluss en halv tank diesel. Bilen har kun kjørt 660 580 km, men dette glemmer man fort, ettersom første siffer i kilometertelleren er defekt. Bilen er tidligere brukt som drosje, og ble i sitt neste liv en hund, hvertfall om man bedømmer etter mengden hundehår som ligger mellom setene og de lekre setetrekkene fra Biltema. Aircondition er en smule ødelagt, men så kaldt som det er i år spiller det ingen rolle uansett. Det samme gjelder vinduet på førersiden, hvor heisen er ødelagt. Vinduet holdes oppe av en lekker trepinne (inkludert i prisen). Eksospotten har flyttet inn i bagasjerommet, og trives egentlig godt der, det blir nemlig veldig sølete under bilen i disse vintertider. Bilen har en del arr på utsiden, men det er jo bare sexy. Bilen er forøvrig den beste jeg noensinne har eid (at det er den eneste jeg har eid nevner vi ikke noe om ... oh, shit), og den er veldig komfortabel, bare man ser bort fra de åpenbare skjønnhetsproblemene. EU-godkjent til Aug. 2010.»

 

Jeg tror det er åpenbart hvorfor jeg ikke gidder å prøve å selge den, skal vrake den snart, slik at jeg slipper veiavgiften :p

Hvor står bilen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg har egentlig litt lyst til å legge ut bilen min på Finn, bare sånn for faen. Den hadde sett slik ut:

«Peugeot 406 1996 1.9TD selges billig, sånn ca. veiavgift pluss en halv tank diesel. Bilen har kun kjørt 660 580 km, men dette glemmer man fort, ettersom første siffer i kilometertelleren er defekt. Bilen er tidligere brukt som drosje, og ble i sitt neste liv en hund, hvertfall om man bedømmer etter mengden hundehår som ligger mellom setene og de lekre setetrekkene fra Biltema. Aircondition er en smule ødelagt, men så kaldt som det er i år spiller det ingen rolle uansett. Det samme gjelder vinduet på førersiden, hvor heisen er ødelagt. Vinduet holdes oppe av en lekker trepinne (inkludert i prisen). Eksospotten har flyttet inn i bagasjerommet, og trives egentlig godt der, det blir nemlig veldig sølete under bilen i disse vintertider. Bilen har en del arr på utsiden, men det er jo bare sexy. Bilen er forøvrig den beste jeg noensinne har eid (at det er den eneste jeg har eid nevner vi ikke noe om ... oh, shit), og den er veldig komfortabel, bare man ser bort fra de åpenbare skjønnhetsproblemene. EU-godkjent til Aug. 2010.»Jeg tror det er åpenbart hvorfor jeg ikke gidder å prøve å selge den, skal vrake den snart, slik at jeg slipper veiavgiften :p

Hvor står bilen?
Stavanger, send en ferdig frankert konvolutt og penger til veiavgift, og den er din :tease:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...