Wiciwato Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Uff.. Det så rimelig feil ut! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Uff.. Det så rimelig feil ut! w00t! Replica ftw Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Uff.. Det så rimelig feil ut! 150.000 for en dårlig ombygd Pontiac Fiero? Mannen må være gal. Midtkonsollen med girspaken er jo bare en aluplate med et hull utskjært. Original Fiero har jo penere interiør! Fiero med bodykit er jo latterlig nok i seg selv, men det går an å få de til å se OK ut. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Herlige hjulbuer! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 TIL ANNONSESELGERE: JEG HAR SLEPETAU OG STOR TRAKTOR! DE AV DERE SELGERE SOM TAR KONTAKT FOR NOE ANNET ENN Å KJØPE BILEN, BLIR OPPSPORET, SURRET FAST I TRAKTOREN OG DRATT LAAANGT TIL SKOGS FOR Å TELLE BARNÅLER RESTEN AV LIVET UNDER HARDE PISKESLAG!!! Funnet i: FInn.no - Passat 2.0 Lenke til kommentar
zebe Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) TIL ANNONSESELGERE: JEG HAR SLEPETAU OG STOR TRAKTOR! DE AV DERE SELGERE SOM TAR KONTAKT FOR NOE ANNET ENN Å KJØPE BILEN, BLIR OPPSPORET, SURRET FAST I TRAKTOREN OG DRATT LAAANGT TIL SKOGS FOR Å TELLE BARNÅLER RESTEN AV LIVET UNDER HARDE PISKESLAG!!! Funnet i: FInn.no - Passat 2.0 Morsomt! Må si jeg har blitt kontaktet mye av selgere i det siste, siden jeg har 2 annonser ute på finn. Kan skjønne enkelte blir forbanna. Endret 20. februar 2010 av zebe Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Han kan jo ikkje spore dei opp uansett....... Lenke til kommentar
zebe Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Han kan jo ikkje spore dei opp uansett....... Det var nok bare en spøk. :!: Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Strøken Volkswagen LT ------------------------------------------------------------------------------------------- Mercedes-Benz C-Klasse Beskrivelse: hei, jeg har kjøpt den bilen ifjor høst og har fikset på den hele tiden. jeg har brukt utrolig mye penger for å få eugokjent på den. jeg kjørte den gjennom eukonroll, så fikk jeg en 2er feil, og det er trevvers foringsom som må byttes og + motor gikk etter ei stund. Denne bilen er veldig fin invendig og utvendig. jeg har ikke råd til motor. Derfor vil jeg selge den. Prøvde å finne en motor, og den kosta imella 7-10000 kr. fikser du de 2 feilene på bilen så har du veldig bra og fin bil. ------------------------------------------------------------------------------------------- Hva gjør man ikke for å få et fint bilde av bilen? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 http://www.finn.no/finn/car/viewimage?finnkode=20713439 VERDENS MEST AWSOME BIL!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Mercedes-Benz C-Klasse Beskrivelse: hei, jeg har kjøpt den bilen ifjor høst og har fikset på den hele tiden. jeg har brukt utrolig mye penger for å få eugokjent på den. jeg kjørte den gjennom eukonroll, så fikk jeg en 2er feil, og det er trevvers foringsom som må byttes og + motor gikk etter ei stund. Denne bilen er veldig fin invendig og utvendig. jeg har ikke råd til motor. Derfor vil jeg selge den. Prøvde å finne en motor, og den kosta imella 7-10000 kr. fikser du de 2 feilene på bilen så har du veldig bra og fin bil. Er eieren blind? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Ser jo ut som Nascar dekk på den Mercedesn Effectiv: Kjenner noen som har en sånn bil de ser helt miss konstruert ut. Endret 21. februar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 http://www.finn.no/f...nnkode=20713439 VERDENS MEST AWSOME BIL!!!!!!!! fikk lyst til å kjøpe den for å kunne se reaksjonene til folk, epic LULZ Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1058943;Modified=1266419075 nice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Er du sarkastisk, eller? Personlig syns jeg den var stygg som pokker. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 http://www.finn.no/finn/car/viewimage?finnkode=21040235 Gjennomført MR2, fin bil! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Er du sarkastisk, eller? Personlig syns jeg den var stygg som pokker. Sånt kan jo diskuteres... Ikke helt min stil heller, men han skal ha for at den var ganske så gjennomført. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Den var gjennomført stygg. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Er du sarkastisk, eller? Personlig syns jeg den var stygg som pokker. var bare kødd selfølgelig. så jo helt forferdelig ut den mr2'n var rå, men hvem gidder å betale så mye for en slik bil? Endret 21. februar 2010 av Markelure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå