Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TIL ANNONSESELGERE: JEG HAR SLEPETAU OG STOR TRAKTOR! DE AV DERE SELGERE SOM TAR KONTAKT FOR NOE ANNET ENN Å KJØPE BILEN, BLIR OPPSPORET, SURRET FAST I TRAKTOREN OG DRATT LAAANGT TIL SKOGS FOR Å TELLE BARNÅLER RESTEN AV LIVET UNDER HARDE PISKESLAG!!!

 

Funnet i: FInn.no - Passat 2.0

 

 

Morsomt! :D Må si jeg har blitt kontaktet mye av selgere i det siste, siden jeg har 2 annonser ute på finn. Kan skjønne enkelte blir forbanna. :yes:

Endret av zebe
Lenke til kommentar

Strøken Volkswagen LT

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

Mercedes-Benz C-Klasse

 

Beskrivelse:

 

hei, jeg har kjøpt den bilen ifjor høst og har fikset på den hele

tiden. jeg har brukt utrolig mye penger for å få eugokjent på den.

jeg kjørte den gjennom eukonroll, så fikk jeg en 2er feil, og det er trevvers foringsom som må byttes og + motor gikk etter ei stund. Denne bilen er veldig fin invendig og utvendig. jeg har ikke råd til motor. Derfor vil jeg selge den. Prøvde å finne en motor, og den kosta imella 7-10000 kr. fikser du de 2 feilene på bilen så har du veldig bra og fin bil.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hva gjør man ikke for å få et fint bilde av bilen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Mercedes-Benz C-Klasse

 

Beskrivelse:

 

hei, jeg har kjøpt den bilen ifjor høst og har fikset på den hele

tiden. jeg har brukt utrolig mye penger for å få eugokjent på den.

jeg kjørte den gjennom eukonroll, så fikk jeg en 2er feil, og det er trevvers foringsom som må byttes og + motor gikk etter ei stund. Denne bilen er veldig fin invendig og utvendig. jeg har ikke råd til motor. Derfor vil jeg selge den. Prøvde å finne en motor, og den kosta imella 7-10000 kr. fikser du de 2 feilene på bilen så har du veldig bra og fin bil.

Er eieren blind? :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...