Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff..

Det så rimelig feil ut!

150.000 for en dårlig ombygd Pontiac Fiero? Mannen må være gal.

Midtkonsollen med girspaken er jo bare en aluplate med et hull utskjært. Original Fiero har jo penere interiør!

Fiero med bodykit er jo latterlig nok i seg selv, men det går an å få de til å se OK ut.

Lenke til kommentar
TIL ANNONSESELGERE: JEG HAR SLEPETAU OG STOR TRAKTOR! DE AV DERE SELGERE SOM TAR KONTAKT FOR NOE ANNET ENN Å KJØPE BILEN, BLIR OPPSPORET, SURRET FAST I TRAKTOREN OG DRATT LAAANGT TIL SKOGS FOR Å TELLE BARNÅLER RESTEN AV LIVET UNDER HARDE PISKESLAG!!!

Funnet i: FInn.no - Passat 2.0

Morsomt! :D Må si jeg har blitt kontaktet mye av selgere i det siste, siden jeg har 2 annonser ute på finn. Kan skjønne enkelte blir forbanna. :yes:

Endret av zebe
Lenke til kommentar

Strøken Volkswagen LT

-------------------------------------------------------------------------------------------

Mercedes-Benz C-Klasse

Beskrivelse:

hei, jeg har kjøpt den bilen ifjor høst og har fikset på den hele

tiden. jeg har brukt utrolig mye penger for å få eugokjent på den.

jeg kjørte den gjennom eukonroll, så fikk jeg en 2er feil, og det er trevvers foringsom som må byttes og + motor gikk etter ei stund. Denne bilen er veldig fin invendig og utvendig. jeg har ikke råd til motor. Derfor vil jeg selge den. Prøvde å finne en motor, og den kosta imella 7-10000 kr. fikser du de 2 feilene på bilen så har du veldig bra og fin bil.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Hva gjør man ikke for å få et fint bilde av bilen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Mercedes-Benz C-Klasse

Beskrivelse:

hei, jeg har kjøpt den bilen ifjor høst og har fikset på den hele

tiden. jeg har brukt utrolig mye penger for å få eugokjent på den.

jeg kjørte den gjennom eukonroll, så fikk jeg en 2er feil, og det er trevvers foringsom som må byttes og + motor gikk etter ei stund. Denne bilen er veldig fin invendig og utvendig. jeg har ikke råd til motor. Derfor vil jeg selge den. Prøvde å finne en motor, og den kosta imella 7-10000 kr. fikser du de 2 feilene på bilen så har du veldig bra og fin bil.

Er eieren blind? :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...