Olsenhower Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Gulfargen gjør den ekstra pimpet. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Og ikke minst de oransje stripene på forskjermene som er grå.. Gangstah... Blir kvalm av alle disse e36ene som skal bli ødelagt på denne måten.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nydelig BMW, selvfølgelig fra Sandnes. Haha, "sinka ned". Hva er galt med Sandnes? Ikke vårs feil at alle bondeknallene reiser inntil Essoen og tar seg ei "pylsa". Lenke til kommentar
rublings Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Og ikke minst de oransje stripene på forskjermene som er grå.. Gangstah... Blir kvalm av alle disse e36ene som skal bli ødelagt på denne måten.. Relax. Denne bilen var nok mest sansynlig ganske herpet før han fikk lagt "pimp"-hendene sine på den. Det er i tilegg bare en 316 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvorfor er ikke du på jobb, ruben? :O Men on topic: Vis han ikke hadde brukt de 10 000 på styling, så tror jeg den 316en kunne blitt i temmelig ok stand Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Forferdelig styling ja Man ser ikke at den er 'sinka' fra siden heller, pga. snøen... Lenke til kommentar
Espein Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Skjer med høytalerene inni setet? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 De som sitter bak skal jo... nei Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nydelig BMW, selvfølgelig fra Sandnes. Haha, "sinka ned". Hva er galt med Sandnes? Ikke vårs feil at alle bondeknallene reiser inntil Essoen og tar seg ei "pylsa". Nei, er ganske mange fryktelige i Stavanger også, mer ment som spøk siden jeg er innbarka Siddis. Har selv stått på Esso og spist pylsa, men er vel 10 år siden, minst. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Nydelig BMW, selvfølgelig fra Sandnes. ingenting galt med folk fra sandnes men har sett den bilen irl. den ser helt forferdelig ut Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Og se på den fantastiske mekanismen for å holde panseret oppe! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Nydelig BMW, selvfølgelig fra Sandnes. Haha, "sinka ned". Hva er galt med Sandnes? Ikke vårs feil at alle bondeknallene reiser inntil Essoen og tar seg ei "pylsa". Nei, er ganske mange fryktelige i Stavanger også, mer ment som spøk siden jeg er innbarka Siddis. Har selv stått på Esso og spist pylsa, men er vel 10 år siden, minst. GO SIDDIS Sandnes er slummen som vi sier på fagspråket i stavanger Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20959580 Dro litt på smilebåndene her, til tross for at han prøvde å være morsom.. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20955809 Synsbedrag, eller altfor høy foran? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20959580 Dro litt på smilebåndene her, til tross for at han prøvde å være morsom.. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20955809 Synsbedrag, eller altfor høy foran? Litt for høy kanskje.......... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hvem hever en 106? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Kanskje den ikke har motor Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Eller kanskje det er den totalt ukjente 4x4 crosscountry versjonen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Min sierra var hevet da jeg kjøpte den. pga forje eier (eldre dame) hadde slått nedi å ødelakt eksosanlegget. så muli det er noe slikt på gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nydelig BMW, selvfølgelig fra Sandnes. Haha, "sinka ned". Hva er galt med Sandnes? Ikke vårs feil at alle bondeknallene reiser inntil Essoen og tar seg ei "pylsa". Nei, er ganske mange fryktelige i Stavanger også, mer ment som spøk siden jeg er innbarka Siddis. Har selv stått på Esso og spist pylsa, men er vel 10 år siden, minst. GO SIDDIS Sandnes er slummen som vi sier på fagspråket i stavanger "Slummen" har iallefall mer penger enn nabobyen. Samt Stavanger liker å ta æren til det som ligger rett over grensen. Nok om det uansett. Hadde ikke sagt nei tak til en slik BMW 645 CIA Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Vet at dette blir litt off topic, men føler jeg må legge dette ut her: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=144366 Mest mulig folk må vite om dette, da bilen mest sannsynlig snart er vekke for godt! enten i en låve i 10 000 deler eller i en container på vei til utlandet.. Er fryktelig synd syns jeg Vis dette blir for off topic så kan admin gjerne slette innlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå