Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uskyldige skavanker, men hvem skulle etter planen lures av de merkene? Ser for meg en totalt uinteressert fyr løpe hjem å fortelle om AMG'n han så.

 

De kromlistene enkelte Mersjer har, er forferdelige. Uff, en E-klasse jeg lånte en gang, hadde lister der det var mulig virket det som..

 

Har denne gullbiten vært oppe før, forresten?

Endret av toro2
Lenke til kommentar

Toyota MR2 96

 

Kanskje ikke den mest idiotiske annonsen men. Fin bil er det også.

Men blir litt i tvil når selgeren desperat prøver å overbevise oss om at denne bilen er unik, og MYE bedre enn alle de andre mr2'ene.

 

"I gatebil magasinet skrev de at forskjellen var veldig stor på denne modellen og de eldre."

Forskjell? Hva? Hvordan? Beskrive? Nei...

 

"Hvis du ser på andre biler i denne utgaven ligger de mye høyere i pris"

Eller bare mye lavere i pris.

 

"Bilen er hvit å passer veldig godt til fargen, her får du noe annet en rød å sort som du ser på veiene."

Man ser ikke MR2 på veiene lenger. De 2 jeg har sett har vært hvite...

 

"jeg vet de store forskjellene på bilene og hva du bør se etter."

Fint, da kan jeg bare lene meg tilbake, så kan selger forklare meg hvor fin bilen er og hvor det IKKE er rust osv :)

 

og til slutt...

"dette er kjangsen til å skaffe et bra eksemplar"

Kanskje jeg sjøpe bilen.

Lenke til kommentar

Du prøver å være litt vel kritisk? Noe i mot MR2'er eller fyren som selger? For meg virker annonsen helt fair.. han skriver ikke at den er "MYE bedre" enn andre MR2'er? Hadde jeg hatt en bil som er annerledes enn andre så hadde jeg skrevet det. Han skriver ikke de konkrete begrunnelsene du ser etter.. men kanskje sende en mail så får du hørt dem?

Lenke til kommentar
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20934895

 

Bare jeg som synes det så litt feil ut? :p

 

Hvorfor leverer folk inn skiltene når bilen slutter å funke?

 

Hvis de skal selge den er det jo bare masse stress for ny kjøper å få de tilbake.

Slipper årsavgift og forsikring? Er jo ganske åpenlyst spør du meg :p

Er det ingen merknader på bilen, så er det heller ikke problem å ta ut skiltene, er bare det at omregistreringen må være betalt først, den må jo betales alikevell så jeg ser ikke noe problem i det.

Hadde det skulle vært eu på den, kan det jo hende at det hadde vært mere prakk i og med at du måtte ha hatt prøveskilt for å få den til å fra verkstedet.

Er verkstedet ikke langt unna, går det vel fint å drite i prøveskiltene.

Der jeg bor er det ingen som bryr seg så hardt om det er skilter på bilene eller ikke, så fremt ikke at det blir noen vane å kjøre uten skilt eller tullkjøring av det.

Kjørte til å fra jobb med samme prøveskilt i en uke uten at noen brydde seg, var kun 1 km å kjøre da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...