Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvsagt om det er noen proffe folk som vil ha bilen, så er det ikke mye man får gjort.. men det stopper i hvertfall 99%.

Problemet er bare det at de EVO'ene som blir stjålet gjerne er bestillingstyverier. Da snakker vi ikke om narkomane som skal sjekke ut om det er verdier i bilen. Det er en del miljøer i bilnorge som er ganske råtne (les EVO, Cosworth osv.).

Lenke til kommentar
Er ikke grønn på dette.. så vet at det er snakk om bestillingstyverier. Men det er nok flere bestillingstyverier som har feilet grunnet sikkerhet rundt kjøretøyet.

Ja, men når du sier at 99% av tyveriforsøk av EVO'er feiler fordi det ikke er proffe folk mener jeg at det blir feil. Det er stort sett "proffe" som stjeler EVO'er. For en vanlig kjeltring er ikke en EVO noe annet enn en styla japsebil ved første øyekast.

Lenke til kommentar
Burde kansje vært litt mer med i norsktimen han her

hva er det han egentlig mener?

Trengte ikke se på annonsen en gang for å skjønne at det var snakk om Bilinvest. Noe annet jeg liker med dem er at de alltid tar bilder utenfor Kredittilsynet fremfor deres egen eiendom. Kanskje fordi det ser mer eksklusivt ut enn dette:

ioqa79.png

Lenke til kommentar
Burde kansje vært litt mer med i norsktimen han her

hva er det han egentlig mener?

Trengte ikke se på annonsen en gang for å skjønne at det var snakk om Bilinvest. Noe annet jeg liker med dem er at de alltid tar bilder utenfor Kredittilsynet fremfor deres egen eiendom. Kanskje fordi det ser mer eksklusivt ut enn dette:

ioqa79.png

Makan til bedrift. Presset inn mest mulig biler overalt, selv ville jeg iallefall ikkje kjøpt hos en slik bedrift....

Lenke til kommentar

Må si jeg blir smålei av småtassene i denne tråden som absolutt må starte denne manuell vs automat debatten hele tiden.

Kjøper man en ny bil den dag i dag med manuell girkasse er man rimelig gjerrig spørr du meg.

(Kom det fra han som kjører 2010 modell med manuell girkasse..)

Lenke til kommentar
Må si jeg blir smålei av småtassene i denne tråden som absolutt må starte denne manuell vs automat debatten hele tiden.

Kjøper man en ny bil den dag i dag med manuell girkasse er man rimelig gjerrig spørr du meg.

Ja vel? Kan det ikke bare ha noe med at man har kjørt med manuell hele livet, og trives med det? For mange er jeg sikker på at det ikke handler om penger, men heller det faktum at man foretrekker manuell.

Lenke til kommentar

Ja vel? Kan det ikke bare ha noe med at man har kjørt med manuell hele livet, og trives med det? For mange er jeg sikker på at det ikke handler om penger, men heller det faktum at man foretrekker manuell.

der ser du, har aldri eid en automat girt engang. tror det var bestefaren min, eller faren min som sa han aldri skulle ha automat. så kjøpte han automat og nå er det ikke snakk om annet på ny bil. småbil osv er manuel seff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...