Kent Touch This Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har man slik bil så har man råd til et par ti-tusen å bruke på sikkerhetsutstyr(alarm/kamera etc) Hjelper ikke så mye det gitt. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Selvsagt om det er noen proffe folk som vil ha bilen, så er det ikke mye man får gjort.. men det stopper i hvertfall 99%. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Selvsagt om det er noen proffe folk som vil ha bilen, så er det ikke mye man får gjort.. men det stopper i hvertfall 99%. Problemet er bare det at de EVO'ene som blir stjålet gjerne er bestillingstyverier. Da snakker vi ikke om narkomane som skal sjekke ut om det er verdier i bilen. Det er en del miljøer i bilnorge som er ganske råtne (les EVO, Cosworth osv.). Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er ikke grønn på dette.. så vet at det er snakk om bestillingstyverier. Men det er nok flere bestillingstyverier som har feilet grunnet sikkerhet rundt kjøretøyet. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er ikke grønn på dette.. så vet at det er snakk om bestillingstyverier. Men det er nok flere bestillingstyverier som har feilet grunnet sikkerhet rundt kjøretøyet. Ja, men når du sier at 99% av tyveriforsøk av EVO'er feiler fordi det ikke er proffe folk mener jeg at det blir feil. Det er stort sett "proffe" som stjeler EVO'er. For en vanlig kjeltring er ikke en EVO noe annet enn en styla japsebil ved første øyekast. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Nok en kongelig bil -- Ser btw. for meg att noen tyver stjeler den 1.3 liter Evo'n, å blir busta. Så purken kommer etter de men bilen har 0-100 km/t på 1 time Endret 10. februar 2010 av Espein Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nok en kongelig bil -- Ser btw. for meg att noen tyver stjeler den 1.3 liter Evo'n, å blir busta. Så purken kommer etter de men bilen har 0-100 km/t på 1 time Pfft, nå må du ikke overdrive, 1.3 liter er vel spesifisert til noe sånt som 0-100 på 9.3 minutter Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 NEI, NEI OG NEI!! Finn èn GROV feil! En kul bil... å se i bakspeilet Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Burde kansje vært litt mer med i norsktimen han her hva er det han egentlig mener? Trengte ikke se på annonsen en gang for å skjønne at det var snakk om Bilinvest. Noe annet jeg liker med dem er at de alltid tar bilder utenfor Kredittilsynet fremfor deres egen eiendom. Kanskje fordi det ser mer eksklusivt ut enn dette: Lenke til kommentar
trra Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Men det er bare 75hk i 1.6 literen Nå få du jo den med både 90 og 105hk 1,6 TDI. Vw har redusert effekten til 75hk for å kunne selge den billigst mulig i land med avgifter på effekten. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 NEI, NEI OG NEI!! Finn èn GROV feil! En kul bil... å se i bakspeilet Og i bakspeilet blir den.. I hvertfall til den blir en liten prikk Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Men automat med tiptronic er godkjent da Nei God gammeldags manuell girkasse er tingen! Ja! Ekte menn girer selv! Ja! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ekte menn girer selv! jepp. kreves skikkelig mye for å gire manuelt. føler meg skikkelig hard når jeg girer med manuel.... Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Burde kansje vært litt mer med i norsktimen han her hva er det han egentlig mener? Trengte ikke se på annonsen en gang for å skjønne at det var snakk om Bilinvest. Noe annet jeg liker med dem er at de alltid tar bilder utenfor Kredittilsynet fremfor deres egen eiendom. Kanskje fordi det ser mer eksklusivt ut enn dette: Makan til bedrift. Presset inn mest mulig biler overalt, selv ville jeg iallefall ikkje kjøpt hos en slik bedrift.... Lenke til kommentar
tNy Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Du er også skikkelig mann når du sitter med manuel i kø inn mot Oslo. Automat er for pyser. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Må si jeg blir smålei av småtassene i denne tråden som absolutt må starte denne manuell vs automat debatten hele tiden. Kjøper man en ny bil den dag i dag med manuell girkasse er man rimelig gjerrig spørr du meg. (Kom det fra han som kjører 2010 modell med manuell girkasse..) Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Må si jeg blir smålei av småtassene i denne tråden som absolutt må starte denne manuell vs automat debatten hele tiden. Kjøper man en ny bil den dag i dag med manuell girkasse er man rimelig gjerrig spørr du meg. (Kom det fra han som kjører 2010 modell med manuell girkasse..) Ja vel? Kan det ikke bare ha noe med at man har kjørt med manuell hele livet, og trives med det? For mange er jeg sikker på at det ikke handler om penger, men heller det faktum at man foretrekker manuell. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Må si jeg blir smålei av småtassene i denne tråden som absolutt må starte denne manuell vs automat debatten hele tiden. Kjøper man en ny bil den dag i dag med manuell girkasse er man rimelig gjerrig spørr du meg. (Kom det fra han som kjører 2010 modell med manuell girkasse..) Ja vel? Kan det ikke bare ha noe med at man har kjørt med manuell hele livet, og trives med det? For mange er jeg sikker på at det ikke handler om penger, men heller det faktum at man foretrekker manuell. der ser du, har aldri eid en automat girt engang. tror det var bestefaren min, eller faren min som sa han aldri skulle ha automat. så kjøpte han automat og nå er det ikke snakk om annet på ny bil. småbil osv er manuel seff. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Trøst deg med denne du Den kjeften gaper over det meste Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Noen liker manuell, andre liker automat? Er det noe problem? Er som å diskutere om gult eller blått er best.. alt har sine fordeler og ulemper. Jeg kjører både automat og manuell, og synes begge deler passer ypperlig. Kom med linker til annonser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå