Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg som trodde girspaken i traktoren jeg hadde oppkjøring i var lang ....

VW Polo har jammen meg forandret seg: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20869022

Er også i VELDIG sterk tvil på at denne leveres med firehjulsdrift: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20863933 :p

veldig fine de poloene der :)

selfølgelig får man de med awd. må jo ha det for å ikke få hjulspinn hele tiden :roll:

Lenke til kommentar
Og jeg som trodde girspaken i traktoren jeg hadde oppkjøring i var lang ....

VW Polo har jammen meg forandret seg: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20869022

Er også i VELDIG sterk tvil på at denne leveres med firehjulsdrift: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20863933 :p

veldig fine de poloene der :)

selfølgelig får man de med awd. må jo ha det for å ikke få hjulspinn hele tiden :roll:

Men det er bare 75hk i 1.6 literen :roll:

Lenke til kommentar
Nye Polo er rett og slett fantastisk frekk.

Mens vi snakker om polo, dette må jo bare være årets beste salgstekst. Føler meg overbevist. :fun:

VW Polo 1,6 TDI 2010

Ironisk nok er denne bilen dyrere enn hvis man skulle kjøpt den direkte hos Møller! Dyreste 1,6 TDI på 75hk hos Møller koster 211.690! Så hvorfor kjøpe en bruktimportert bil med begrenset garanti hos en privatperson til 5.310 kroner mer?

Lenke til kommentar

Fant en annonse på AutoDB av en bil som jeg har sett i nærområdet

Sprek Corolla

"Selv om bilen er liten, så går den godt.

Har kjørt fra BMW, Audi +++ "

Jeg bruker å kjøre forbi denne bilen, hvis jeg tar igjen den etter veien.

Når jeg kommer opp på siden, så blir det noe ekstemt med giring.

Jeg har kjørt i fra både Porche og Jaguar med min bil, men det var jo fordi ingen av bilene prøvde å kjøre i fra meg:P

Lenke til kommentar

Sprek Corolla

Har kjørt fra BMW, Audi +++ "

Jeg har kjørt i fra både Porche og Jaguar med min bil, men det var jo fordi ingen av bilene prøvde å kjøre i fra meg:P

haha!. Dummeste teksten jeg har lest. Bare fordi han har kjørt fobi biler (som helt sikkert har holdt fartsgrensen), så er den ikke sprek av den grunn. 55 hk på 1030kg er ikke akkurat mye :p . Gud for en jalla bil btw! :whistle:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Sprek Corolla

haha!. Dummeste teksten jeg har lest. Bare fordi han har kjørt fobi biler (som helt sikkert har holdt fartsgrensen), så er den ikke sprek av den grunn. 55 hk på 1030kg er ikke akkurat mye :p . Gud for en jalla bil btw! :whistle:

Hadde vært utrolig om det hadde stått:

Har kjørt fra Fiat, Daewoo, Think, John Deer, Massey Ferguson +++ "

Lenke til kommentar

Det er faktisk utrolig hvor mange det finnes der ute som tror bilen sin kjører fra det meste som ruller på E6.

For litt siden så var det en Fiesta (Ja faktisk en Fiesta) som kom opp på siden min med to ungdommer i. De tittel liksom bort på meg før dem "dro" på. Jeg ga også LITT gass. Var vel maks en cm. jeg la pedalen ned. Og da kjørte jeg så vidt forbi dem.

Jeg så blårøyken av fiestaen i sidespeilet, og bestemte meg derfor fo å legge inn dødstøtet med å gi full gass. Etter 30 sek. så jeg bare to små prikker i speilet.

Skjønner ikke engang at dem gadd å prøve jeg da...

Var egentlig ikke kult og "vinne" engang, for dette så jeg overhodet ikke på som en konkurranse, og hadde noen jeg kjenner sett meg, så hadde jeg nærmest blitt litt flau.

Jeg fikk lyst til å bremse ned igjen og la dem kjøre forbi meg, slik at jeg kunne kjøre fra dem en gang til, for så og fortsette og kjøre rundt og rundt dem... men jeg følte vel at det bare hadde fått meg til å virke litt dum og i det hele tatt å gjøre det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...