Flimzes Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Finn en feil: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20805032 Bare en? :!: Antar at du mente "interiørbildet" Finn en feil:http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20805032 BMW ratt. inv_biggrin.gif Var nok ikke bare ratt Endret 3. februar 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 haha, så det nå at det var faktisk en BMW og ikke bare ratt. Hva skjer med frontfangeren inne i bilen? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Cosworth. Dæsken, har NAV begynt med bremsing av bil? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Rått! ------- Toyota Corolla STYGG bil! "I mellomtiden har jeg funnet et ILLUSTRASJONSFOTO" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ser ut som blomkål... Lenke til kommentar
rublings Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Cosworth. Dæsken, har NAV begynt med bremsing av bil? Han mener nok navet på bakhjulet. Altså med andre ord; Bremset til 387nm på bakhjulene". Mange oppgir hk i motor, noe som på en måte blir litt feil pga tap i drivverk. Derfor er hk på nav eller bakhjul en mer nøyaktig måte å måle hvor mye effekt bilen din egentlig har i praksis. Endret 4. februar 2010 av rublings Lenke til kommentar
Espein Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jaja, men var litt morsomt skrevet Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Farge beskr blandet Interiørfarge KU Bwahahahaha Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Faktisk den styggeste volvoen jeg noen sinne har sett.. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Faktisk den styggeste volvoen jeg noen sinne har sett.. Enig, hadde heller gått for pilsnervogna om jeg fikk valget alså, hahaha... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Faktisk den styggeste volvoen jeg noen sinne har sett.. Enig, og det sier en hel del. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Faktisk den styggeste volvoen jeg noen sinne har sett.. Enig, hadde heller gått for pilsnervogna om jeg fikk valget alså, hahaha... Yeah, den var lekker i forhold Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) A8 jeg syns var kul. Holy Moley Så mye man finner på. Endret 6. februar 2010 av toro2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Så mye man finner på. Har gatebil blad med den i .. Riktig motor, feil bil Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Så mye man finner på. Da tar jeg heller en ekte mitsubishi, for den der så bare jævli ut. Endret 7. februar 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Så mye man finner på. Da tar jeg heller en ekte mitsubishi, for den der så baare jævli ut. Haha, idiot! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 http://www.finn.no/finn/car/viewimage?finnkode=20575172 HELT PERFEKT! Noen i nabolaget som selger og den bilen har akkurat hva vi vil ha med lav kilometer, 4x4 og maks hva vi betaler for bil nr 2. Men hvorfor, hvorfor måtte den ha brunt interiør? Sjefen aka. Mor vil spy av interiørfargen! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvordan kan dere la mor være sjefen når det kommer til bilkjøp? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 http://www.finn.no/finn/car/viewimage?finnkode=20575172 HELT PERFEKT! Noen i nabolaget som selger og den bilen har akkurat hva vi vil ha med lav kilometer, 4x4 og maks hva vi betaler for bil nr 2. Men hvorfor, hvorfor måtte den ha brunt interiør? Sjefen aka. Mor vil spy av interiørfargen! Det brune interiøret er jo vanvittig kult. Kommer ikke så godt frem på bildene, men det ser hundre ganger mer spenstig ut enn de kjedelige svarte og grå interiørene man ser over alt. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 http://www.finn.no/finn/car/viewimage?finnkode=20575172 HELT PERFEKT! Noen i nabolaget som selger og den bilen har akkurat hva vi vil ha med lav kilometer, 4x4 og maks hva vi betaler for bil nr 2. Men hvorfor, hvorfor måtte den ha brunt interiør? Sjefen aka. Mor vil spy av interiørfargen! Det brune interiøret er jo vanvittig kult. Kommer ikke så godt frem på bildene, men det ser hundre ganger mer spenstig ut enn de kjedelige svarte og grå interiørene man ser over alt. Ja interiøret er NYDELIG! Hvordan kan dere la mor være sjefen når det kommer til bilkjøp? Vi kan gå tilbake til når kvinner fikk stemmerett osv... hahah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå