Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror jeg skal ringe han her neste gang jeg trenger hjelp til å ta gode bilder

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20428502

Når man tar interiørbilder av bilen uten å åpne døren er det sikkert naboens bil :)

 

I tillegg er den "fult skjørebart"... vil det si stygg og skjør? At det skal lite til før den faller sammen som et korthus?

 

Tidenes dårligste annonse! :D

Lenke til kommentar
Volvo 740

 

"Den er godt brukt!!" :)

 

 

---

 

 

Bmw 525

 

" Hei. Selger min bmw 525 med 192 HESTEKREFTER.

Veldig lett å forbikjøre.

Annonse selgere kan bli påkjørt...!!!"

Den 525 var uansett sykt billig! :ohmy: I forhold til hva man faktisk må ut med for en strøken 325 fra samme år. (den der var ikke strøken, men uansett). Langt hadde den heller ikke gått. Hvertfall ikke om olje/filter skift har blitt gjort hver 10-15 000. Min 320i har gått 327 000 nå, og den går enda som ei klokke :yes:

 

Edit. NVM!, automat :wallbash:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Passat..

 

"Henger feste sleper nedi bakken på 1 og 2 gir når du gir full gass."

 

hahah :!:

 

 

 

han kunne i hverfall ha vaska bilen før han tok bildene, og det hadde vært en god idè å putte på noen stivere bakfjærer.

 

Hehe, ja det er jo og en måte å reklamere for å dårlige dempere.. Og noen mener faktisk det å vaske bilen ved et salg er å være uærlig, for da fremstår ikke bilen slik den "egentlig" er.. Believie it or not, var en som ga meg denne begrunnelsen på at han ikke hadde vasket bilen.. :!:

Lenke til kommentar
Passat..

 

"Henger feste sleper nedi bakken på 1 og 2 gir når du gir full gass."

 

hahah :!:

 

 

 

han kunne i hverfall ha vaska bilen før han tok bildene, og det hadde vært en god idè å putte på noen stivere bakfjærer.

 

Hehe, ja det er jo og en måte å reklamere for å dårlige dempere.. Og noen mener faktisk det å vaske bilen ved et salg er å være uærlig, for da fremstår ikke bilen slik den "egentlig" er.. Believie it or not, var en som ga meg denne begrunnelsen på at han ikke hadde vasket bilen.. :!:

 

Det er som å komme i et jobbintervju i hullete t-skjorte og joggebukse, for så å uttale at "det er slik jeg egentlig er". Idioti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...