Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"130000kr eller bud. vanskeli å prise en sånn bil. "

 

Tatt fra jalla-Pug-annonsen. Tror jeg skal samle sammen etterlatenskapene etter bikkja mi når jeg er ute og går tur, legge de ut på Finn, prise de til tretten tusen eller åpne for bud, med begrunnelsen "vanskelig å prise en sånn drit" ...

Lenke til kommentar
hahahhah, så usaklig! :!:

 

Mikachu sin 206 synes jeg var pen, spesielt for å være Peugeot! :p

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17525944 - hva sier dere om høyden på denne da? og hva er det svarte som ligger under, nesten påbakken?

Denne var vertfall mye bedre.

Men frontspoileren gikk alt for langt ned og fikk bare bilen til å se helt fjern ut.

 

Ikke akkurat tøff denne heller.. men vesentlig bedre enn den første vertfall...

Lenke til kommentar
Ja de fleste klarer nok å høre om bilen har 2 eller 3000 omdreininger (håper jeg), men det fjerner ikke akkurat behovet for en turteller i bilen,

 

Nei, og den kan også brukes nyttig m.t.p. økonomisk kjøring. Jeg gjør hvertfall det.

Hvis f.eks. bilen trives best (bruker minst drivstoff osv.) på rundt 2000 omdreininger

i 80 km/t, så kan du se på turtelleren hvor den ligger. Jeg har brukt turtelleren slik,

og til og med, på den måten, lært meg hvilke gir som bør brukes i ulike hastigheter.

Nyttig sak synes jeg. For eksempel i 5 gir / 1500 omdreininger jobber den litt for tungt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...