Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bruker ikke turtelleren uansett nesten. skal ha øynene på veien, ikke nedi turtelleren. klokke er praktisk.

 

Jeg håper du ikke er seriøs.

vet ikke om du har den egenskapen som jeg har som er å kunne høre turtallet med ørene.

 

Du kan vel spørre deg selv når jeg kan gire uten clutch på manuell, feilfritt, både opp og ned.

 

Det var mere hintet mot deg at du ikke hadde den bilinteressen som var nødvendig ... Ingen entusiaster/interesserte velger en klokke isteden for en turteller. Blir som å banne i kirka.

Endret av EvenL
Lenke til kommentar
bruker ikke turtelleren uansett nesten. skal ha øynene på veien, ikke nedi turtelleren. klokke er praktisk.

 

Jeg håper du ikke er seriøs.

vet ikke om du har den egenskapen som jeg har som er å kunne høre turtallet med ørene.

 

Du kan vel spørre deg selv når jeg kan gire uten clutch på manuell, feilfritt, både opp og ned.

 

Det var mere hintet mot deg at du ikke hadde den bilinteressen som var nødvendig ... Ingen entusiaster/interesserte velger en klokke isteden for en turteller. Blir som å banne i kirka.

kul du ja.

 

men selfølgelig, om jeg hadde kjøpt den bilen ny hadde jeg jo lett valgt turtelleren selv om man omtrent ikke bruker den.

Endret av Markelure
Lenke til kommentar
bruker ikke turtelleren uansett nesten. skal ha øynene på veien, ikke nedi turtelleren. klokke er praktisk.

 

Jeg håper du ikke er seriøs.

vet ikke om du har den egenskapen som jeg har som er å kunne høre turtallet med ørene.

 

Du kan vel spørre deg selv når jeg kan gire uten clutch på manuell, feilfritt, både opp og ned.

 

Det var mere hintet mot deg at du ikke hadde den bilinteressen som var nødvendig ... Ingen entusiaster/interesserte velger en klokke isteden for en turteller. Blir som å banne i kirka.

kul du ja.

 

men selfølgelig, om jeg hadde kjøpt den bilen ny hadde jeg jo lett valgt turtelleren selv om man omtrent ikke bruker den.

 

Det var ikke ment for å være kul, men derimot for å få jekket deg ned litt. Bare for å ha avklart det. :)

Endret av EvenL
Lenke til kommentar
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20244247

 

Legg forresten merke til felgene på bilen!

Wow... 3 muttere for å holde hjulet på plass? :wow:

Det er ikke en eneste hjulmutter på den bilen, det er bolter :p

 

3 bolter er mer enn nok på den bilen, men du sliter litt om det mangler en bolt da.

Peugeot 106 finnes også med 4 bolter på modeller med kraftigere motor.

 

Har orginale Peugeot 106 (gml. type) stålfelger som vinterhjul på atv'en min, og det er 4-hulls. Poenget var uansett at det var få :p

Lenke til kommentar

Haha. Må le av dere. Skryte på dere at dere kan gire perfekt uten clutch :lol:

 

Er klokke istedet for turteller i Sierraen min også, siden det er en CL. Er helt uproblematisk å gire uten turteller (også uten clutch!), men hadde vel heller valgt turteller om jeg hadde vært nyeieren og hatt sjansen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...